از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

منابع کنکور ارشد مدیریت بازرگانی – لیست منابع ارشد مدیریت بازرگانی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

منابع کنکور ارشد مدیریت بازرگانی

 

رشته مدیریت بازرگانی از رشته های گروه انسانی کنکور کارشناسی ارشد است که خود شامل 6 گرایش تحصیلی می باشد. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد این رشته همچون سایر رشته ها در آذر ماه انجام می گیرد و داوطلبان تا زمان برگزاری آزمون که اوایل خرداد ماه است ، فرصت دارند که با تهیه منابع مطالعاتی و برنامه ریزی درسی ، خود را برای شرکت در آزمون و حضور در جلسه کنکور آماده کنند. با توجه به اینکه بیشتر داوطلبان از منابع امتحانی اطلاعات کافی ندارند ، در این مطلب به بررسی منابع کنکور ارشد مدیریت بازرگانی پرداخته ایم.

مشاوره شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و قبولی در آزمون – مشاوره از طریق تماس با مشاوران مجرب مجموعه پاسخ با ما

حتما همین حالا با ما تماس بگیرید و در زمینه های بهترین منابع امتحانی ، برنامه ریزی کردن ، اطلاع از شرایط کنکور کارشناسی ارشد و … از مشاوران با تجربه ما مشاوره تخصصی دریافت کنید.

تماس از سراسر کشور9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

دروس امتحانی رشته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

پیش از بررسی منابع کمک آموزشی کنکور کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی ، ابتدا لازم می دانیم که شما را از گرایش های رشته مدیریت بازرگانی و دروس امتحانی این رشته در هر یک از گرایش ها مطلع سازیم که به شرح زیر هستند :

  1. زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی , فرانسه) با ضریب 3
  2. اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام با ضریب 2
  3. ریاضی و آمار با ضریب 2
  4. تئوری های مدیریت با ضریب 3
  5. اقتصاد خرد و کلان با ضریب 2
  6. تحقیق در عملیات با ضریب 2
  7. بازاریابی با ضریب 4

گرایش های رشته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

  1. بازاريابی
  2. بازرگانی بين المللی
  3. تجارت الكترونيكی
  4. مديريت استراتژيک
  5. بازرگانی داخلی
  6. كارآفرينی
احتمالا این را هم بپسندید  منابع کنکور ارشد مدیریت - لیست بهترین منابع کنکور ارشد مدیریت

دروس امتحانی و ضریب هر درس در تمام 6 گرایش رشته مدیریت بازرگانی یکسان است و شما با مطالعه 7 درس امتحانی مشترک می توانید وارد یکی از 6 گرایش مدیریت بازرگانی شوید.

منابع کنکور کارشناسی ارشد 1400 همچون دوره های قبل ، به تفکیک رشته ها تعیین شده و از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. با توجه به تغییر هر ساله منابع امتحانی رشته های مختلف ، شما عزیزان می توانید برای اطلاع از بهترین و جدید ترین منابع کنکور ارشد رشته امتحانی خود ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

همین حالا با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی ثبت نام ارشد تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور : 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

منابع کنکور ارشد مدیریت بازرگانی

مهم ترین بخش آمادگی برای کنکور ، انجام برنامه ریزی درسی دقیق و استفاده از منابع مطالعاتی استاندارد است. بخش زیادی از موفقیت شما در آزمون وابسته به کتابهایی است که مطالعه کرده اید و قطعا اگر از منابع درست استفاده نکنید ، نمی توانید نتیجه دلخواه را در آزمون به دست آورید. عناوین و ضرایب دروس رشته مدیریت بازرگانی در هر 6 گرایش توسط سازمان سنجش به داوطلبان اطلاع رسانی می شود اما بیشتر داوطلبان در تهیه منابع کمک آموزشی با مشکل مواجه هستند و نمی دانند که چه کتابی در سطح کنکور ارشد و متناسب با سطح یادگیری آنهاست.

در ادامه برای هر درس امتحانی رشته مدیریت بازرگانی یک کتاب کمک آموزشی معرفی کرده ایم :

  1. زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی , فرانسه) : انگلیسی برای دانشجویان مدیریت (English for the students of management) ، تالیف فرهاد مشفقی، انتشارات سمت
  2. اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام : کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، تالیف دکتر سیدمحمد مقیمی ، انتشارات راه دان
  3. ریاضی و آمار : کتاب ریاضیات عمومی و کاربردهای آن (جلد ۱ و ۲) ، تالیف محمد حسین پور کاظمی، انتشارات نشر نی
  4. تئوری های مدیریت : کتاب تئوری مدیریت (نظریه عمومی مدیریت) ، تالیف علی محمد پرگان و مصطفی حسان ، انتشارات کتاب نوین
  5. اقتصاد خرد و کلان : کتاب اقتصاد کلان ، تالیف گریگوری منکیو ، مترجمان حمیدرضا برادران شرکاء و علی پارساییان ، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی
  6. تحقیق در عملیات : کتاب تحقیق در عملیات (مقدماتی تا پیشرفته) ، تالیف اکبر عالم تبریز و علی یونسیان ، تالیف انتشارات پوران پژوهش
  7. بازاریابی : کتاب مدیریت بازاریابی ، تالیف احمد روستا ، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی ، انتشارات سمت

مشاوره تهیه منابع کنکور کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

با توجه به اینکه منابع امتحانی کنکور کارشناسی ارشد برای رشته مدیریت بازرگانی متعدد هستند ، داوطلبان باید از کتاب هایی استفاده کنند که متناسب با سطح یادگیری آنهاست و یک کتاب ثابت به همه داوطلبان کنکوری پیشنهاد نمی شود.

احتمالا این را هم بپسندید  منابع کنکور ارشد مدیریت - لیست بهترین منابع کنکور ارشد مدیریت

در همین جهت توصیه می شود که برای دریافت اطلاعات در خصوص بهترین منابع آزمون ارشد مدیریت بازرگانی که با آخرین تغییرات کنکور ارشد بروز شده اند و مناسب سطح توانمندی شما هستند ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا پس از راهنمایی شدن ، کتابهای معتبر و استانداری را تهیه نمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر