از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

معاینات پزشکی دانشگاه علوم قضایی 1403 📞 شرایط و ضوابط معاینات پزشکی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

معاینات پزشکی دانشگاه علوم قضایی

دانشگاه علوم قضایی از دانشگاه های وابسته به دادگستری است که رشته های علوم قضایی و کارشناسی ارشد علوم قضایی را ارائه می دهد. علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه لازم است که در کنکور سراسری یکی از گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی و انسانی شرکت نمایند و پس از کسب رتبه لازم ، در صورت دعوت شدن به مصاحبه در این مرحله نیز نمره لازم را به دست آورند. یکی از مراحل مصاحبه دانشگاه علوم قضایی ، معاینات پزشکی است که از بخش های مختلفی تشکیل شده‌ است. در ادامه این مطلب راهنمای کاملی از معاینات پزشکی دانشگاه علوم قضایی 1403 ارائه خواهد شد.

با دریافت مشاوره در زمینه معاینات و مصاحبه دانشگاه علوم قضایی از مشاوران با تجربه ما و پرسیدن سوالات خود در این خصوص ، قبولی خود را تضمین کنید. برای ارتباط با مشاوران کافیست تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای معاینات پزشکی دانشگاه علوم قضایی 1403

دانشگاه علوم قضایی از طریق کنکور سراسری دانشجو پذیرش می کند و ظرفیت پذیرش محدودی هم دارد. به دلیل تعداد بالای متقاضیان این دانشگاه و ظرفیت پذیرش کمی که دارد ، علاقه مندان باید بتوانند در کنکور سراسری رتبه مناسبی را کسب نمایند ، ضمن اینکه در مصاحبه نیز موفق شوند.

مصاحبه دانشگاه علوم قضایی حدود دو تا سه هفته پس از اعلام نتایج اولیه کنکور برگزار می شود و فقط داوطلبانی که رشته های این دانشگاه را وارد فرم انتخاب رشته کنکور خود کرده‌ اند و واجد رتبه لازم هستند ، برای مصاحبه دعوت خواهند شد. در مصاحبه مراحل مختلف مصاحبه عمومی ، مصاحبه تخصصی ، معاینات پزشکی و … اجرا می شود که کسب نمره قبولی در تمام این مراحل ، شرط پذیرش نهایی است.

احتمالا این را هم بپسندید  فرق رشته اصلی و شناور 📞 تفاوت رشته شناور با رشته اصلی در کنکور کارشناسی ارشد چیست

معاینات پزشکی دانشگاه علوم قضایی به صورت سطحی انجام می شود و جواب معاینات نیز در همان روز به داوطلب اعلام می گردد. تست بینایی ، تست شنوایی ، آزمایش خون ، آزمایش ایدز و هپاتیت و …. بخشی از معاینات است.

مرتبط بخوانید : شرایط پذیرش دانشگاه علوم قضایی

راهنمای مصاحبه دانشگاه علوم قضایی

زمان مصاحبه دانشگاه علوم قضایی اوایل شهریورماه است و اسامی دعوت شدگان به مصاحبه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد. داوطلبان برای اطلاع از اینکه به مصاحبه دعوت شده‌ اند یا خیر ، باید در زمان اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز به این سامانه به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و پس از درج شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور خود ، نتایج را مشاهده نمایند.

زمان بندی اجرای مصاحبه از طریق سایت دانشگاه به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد و مدارک لازم نیز در سایت قرار داده‌ می شود. دعوت شدگان باید در روز و ساعت تعیین شده‌ با در دست داشتن مدارک مورد نیاز در محل برگزاری مصاحبه حضور یابند و در صورت ناقص بودن مدارک ، در فرایند مصاحبه اختلال ایجاد خواهد شد.

در مصاحبه دانشگاه علوم قضایی سوالات در زمینه های مختلفی همچون اطلاعات عمومی ، سیاسی ، تاریخی ، مذهبی و … ممکن است مطرح شود و جنبه اینگونه سوالات ، سنجش و ارزیابی سطح اطلاعات داوطلب و همچنین اعتماد به نفس و قدرت پاسخگویی اوست. پس تا جایی که می توانید آرامش داشته باشید و بدون عجله و استرس ، به سوالات پاسخ دهید.

آدرس و محل مصاحبه دانشگاه علوم قضایی 

برای اطلاع از آدرس دقیق محل برگزاری مصاحبه دانشگاه علوم قضایی ، باید سایت دانشگاه یا سایت سازمان سنجش را بررسی کنید اما به احتمال زیاد ، مصاحبه در خود دانشگاه علوم قضایی برگزار شود. آدرس محل برگزاری معاینه پزشکی هم پس از حضور در مصاحبه ، توسط مسئولین به شما اعلام خواهد شد.

مرتبط بخوانید : رتبه قبولی دانشگاه علوم قضایی

سوالات متداول

  • آیا دانشگاه علوم قضایی معاینات پزشکی دارد ؟
احتمالا این را هم بپسندید  استرس سر جلسه کنکور - راهکار های کنترل استرس و آرامش در جلسه کنکور 1401

بله ، داوطلبانی که به مصاحبه دانشگاه علوم قضایی دعوت می شوند باید در مرحله معاینه پزشکی نیز تایید پزشک را به دست آورند.

  • معاینه پزشکی دانشگاه علوم قضایی شامل چه بخشی هایی است ؟

تست بینایی ، تست شنوایی ، آزمایش خون ، آزمایش ایدز و هپاتیت و …. بخشی از معاینات پزشکی دانشگاه علوم قضایی است.

  • شرایط پزشکی دانشگاه علوم قضایی به چه صورت است ؟

راهنمای کامل شرایط پزشکی دانشگاه علوم قضایی در این مطلب بررسی شد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد

دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد 1401 – لینک دانلود دفترچه

  انتخاب رشته دانشگاه آزاد در گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، …

4 نظر

  1. سلام تو معاینات پزشکی دانشگاه علوم قضایی به عفونت های لثه گیر میدن؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. عفونت لثه مشکلی در معاینات پزشکی دانشگاه علوم قضایی ایجاد نمی کند.

  2. امیرحسین حسن نژاد

    سلام بیماری اپیدرمیز بولوزا (ای بی)مانع قضاوت میشود

  3. سلام
    حداقل بینایی لازم برای دانشگاه علوم قضایی چقدر هست؟
    منظورم اینه حداکثر نمره عینک چقدر میتونه باشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر