از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشکل دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1401 – پاسخ با ما

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشکل دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی

 

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی چند روز قبل از برگزاری آزمون در سامانه ثبت نام قرار داده می شود و دانش آموزان پایه نهم که در زمان مقرر ثبت نام این آزمون را انجام داده اند می بایست پس از دریافت کارت ، از آدرس حوزه امتحانی مطلع گردند و سپس همراه با کارت برای حضور در جلسه آزمون اقدام نمایند. اگر برای دریافت کارت ورود به جلسه با مشکل مواجه شده اید ، در ادامه این مطلب راهنمای رفع مشکل دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1401 ارائه خواهد شد.

شما دانش آموزان عزیز اگر برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی خود با مشکلی در سامانه مواجه شده اید و نیاز به راهنمایی دارید ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای مشکل دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1401

طبق اعلام سازمان آموزش و پرورش ، آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم در روز جمعه 15 مرداد ماه 1401 برگزار می گردد و آدرس حوزه های امتحانی از طریق انتشار با درج بر روی کارت ورود به حلسه ، به دانش آموزان اطلاع داده می شود. پیش بینی می شود که همانند آزمون نمونه دولتی چند سال اخیر ، امسال نیز کارت ورود به جلسه چند روز قبل از برگزاری آزمون بر روی سامانه های استانی قرار داده شود و دانش آموزان با مراجعه به سامانه نمونه دولتی استان خود ، کارت ورود به جلسه را مشاهده کرده و از آن پرینت تهیه نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  کارت ورود به جلسه نمونه دولتی - دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1400

ترتیب مراحل دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی :

  • کلیک بر روی لینک سایت آزمون نمونه دولتی 1401
  • درج کد ملی و اطلاعات دانش آموز در بخش های تعیین شده
  • کلیک بر روی لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون
  • تهیه پرینت از کارت ورود به جلسه

توصیه می شود برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی هر چه سریع تر اقدام نمایید و اگر کارت شما مشکلی داشت ، فرصت اصلاح اطلاعات اشتباه آن را تا قبل از روز برگزاری آزمون داشته باشید. دانش آموزان باید کارت ورود به جلسه را در روز برگزاری آزمون با خود ببرند و بدون این کارت ، اجازه ورود به حوزه امتحانی داده نخواهد شد.

رفع نقص کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1401

دانش آموزان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی خود باید تمام اطلاعات مندرج بر روی کارت را بررسی کند تا مشکل نداشته باشد. اگر اطلاعات موجود بر روی کارت ورود به جلسه با اطلاعاتی که دانش آموز وارد فرم ثبت نام کرده است ، مغایر باشد حداکثر تا یک روز قبل از برگزاری آزمون فرصت دارد با مراجعه به اداره آموزش و پرورش منطقه محل سکونت خود ، برای اصلاح کارت خود اقدام نماید.

به همین دلیل توصیه می کنیم در سریع ترین زمان کارت خود را دریافت کنید تا اگر اطلاعات اشتباهی داشت ، فرصت اصلاح آن را داشته باشید. قابل توجه شما دانش آموزان عزیز ، اگر کارت شما اطلاعات اشتباه داشته باشد از حضور شما در جلسه آزمون ممانعت خواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  کارت ورود به جلسه نمونه دولتی - دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1400

سوالات متداول

  • مشکل دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1401 را چگونه برطرف کنیم ؟

مرحله به مرحله دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی را در این مطلب بررسی کردیم.

  • در صورت وجود اطلاعات اشتباه در کارت ورود به جلسه نمونه دولتی ، چگونه برای رفع نقص اقدام کنیم ؟

برای رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی باید به اداره آموزش و پرورش محل سکونت مراجعه شود.

  • برای رفع نقص کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1401 تا چه تاریخی فرصت هست ؟ 

فرصت اصلاح کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی حداکثر تا یک روز قبل از برگزاری آزمون می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر