از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان / برای مدت محدود

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان

 

مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان در جهت پاسخگویی به داوطلبان با همکاری بهترین و مجرب ترین مشاوران راه اندازی شده است و فرقی نمی کند که در چه مقطع تحصیلی هستید ، دانش آموزید یا دانشجوی مقطع دکتری ، امکان دریافت خدمات مشاوره تحصیلی برای همه مقاطع و همه امور تحصیلی امکان پذیر است. (بصورت رایگان برای مدت محدود)

وب سایت تخصصی “پاسخ با ما” در مقالاتی که تاکنون بصورت رایگان منتشر نموده به بررسی تمام امور تحصیلی و درسی دانش آموزان و داوطلبان پرداخته است و هم چنین برای داوطلبانی که مایل به دریافت مشاوره تلفنی هستند ، خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان ( به مدت محدود ) در نظر گرفته است و در این مقاله به بررسی ویژگی های یک مشاوره تحصیلی تلفنی پرداخته می شود.

مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان در تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی

دانش آموزان از همان ابتدا که وارد مدرسه می شوند ، نیاز به مشاوره دارند که بدانند کدام مدرسه برایشان بهتر است ؟ شهریه مدارس به چه صورت است ؟ بهترین مدارس کشور کدامین هستند ؟ مدارک لازم برای ثبت نام مدارس چیست ؟

دانش آموزان پایه ششم و نهم که قصد دارند در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی شرکت کنند نیازمند حضور مشاور تحصیلی برای انجام برنامه ریزی هستند زیرا پذیرش در مدارس برتر کشور و تحصیل در آن ها تاثیر بسیار زیادی در آینده تحصیلی شما خواهد داشت.

دانش آموزان پایه نهم برای ورود به پایه دهم باید رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند. اما کدام رشته مناسب با توانمندی آن هاست ؟ با توجه به ویژگی های شخصیتی که هر یک از دانش آموزان دارند در کدام رشته موفق تر می شوند ؟ مشاوره تحصیلی تحصیلی تلفنی رایگان با بررسی تمام جنبه های لازم ، بهترین رشته را برای شما انتخاب می کند.

احتمالا این را هم بپسندید  کنکور دی برای دوازدهمی ها - آیا دوازدهمی ها می توانند در کنکور دی 1401 شرکت کنند

مشاوره برنامه ریزی درسی آزمون های سراسری

داوطلبان کنکوری در تمام مقاطع کنکور سراسری ، کاردانی به کارشناسی ، کاردانی فنی حرفه ای ، کارشناسی ارشد و دکتری نیازمند به یک برنامه ریزی کنکور پربازده هستند تا نتیجه مثبت یک سال تلاش مستمر خود را ببیند.

در این زمان که از حجم زیاد مباحث درسی و کمبود وقت نگران هستید ، مشاوران به داد شما می رسند و با برنامه ریزی های منحصر به فردی که انجام می دهند ، این تضمین را به شما می دهند که حتما بتوانید تمام دروس را مطالعه و جمع بندی کنید.

توجه داشته باشید که برای برنامه ریزی درسی فاکتورهای مختلفی از جمله ضرایب دروس و اهمیت آن ها ، بودجه بندی دروس ، بهترین منابع کمک آموزشی که باید مطالعه کنید ، تکنیک هایی که باید برای مطالعه و تست زدن به کار بگیرید و … در نظر گرفته شده و آموزش رایگان آن به شما ارائه می شود.

هم چنین می توانید از طریق ارتباط با رتبه های برتر کنکوری که در مرکز ما گردآوری شده اند ، از رموز موفقیت آن ها در زمینه های برنامه ریزی و روش صحیح درس خواندن برای کنکور اطلاع یابید و در برنامه ریزی خود آن ها را به کار بگیرید تا شما هم موفق شوید.

جرا باید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنیم ؟

 

مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان / برای مدت محدود

 

مهم نیست که در کجای کشور زندگی میکنید و دسترسی به مراکز معتبر مشاوره تخصصی کنکور دارید یا نه ، کافی است یک تلفن ثابت پیدا کنید . مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان ( به مدت محدود ) این امکان را به شما می دهد در هر جای کشور که هستید به راحتی از مشاوره های تخصصی و با کیفیت ، بهره مند شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  کنکور دادن در پایه یازدهم - راهنمای کامل شرکت در کنکور برای پایه یازدهمی ها

علاوه بر آن ما در مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما با در نظر گرفتن توانمندی مالی بسیاری از داوطلبان ، هزینه مشاوره تلفنی را بسیار کم تر از مشاوره حضوری دریافت می کنیم ، همانطور که می دانید هزینه یک جلسه مشاوره حضوری 1 ساعته کم تر از 500 هزار تومان نیست و با توجه به اهمیت حضور مشاور در تمام امور درسی تان ، این هزینه بسیار زیاد است ولی می توانید از طریق مشاوره تلفنی با مبلغی بسیار کم تر و مقرون به صرفه ، سوالات درسی خود را بپرسید.

ممکن است برای شما این ابهام ایجاد شود که شاید مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان ، باعث کم شدن کیفیت آن نیز شود اما تیم متخصص “پاسخ با ما” از همان ابتدای تاسیس ارائه اطلاعات درست را اولویت قرار داده است  و مشاوران از ساعت 8 صبح الی 12 شب جهت پاسخگویی به سوالات شما آنلاین و در دسترس هستند و برای ارتباط با آن ها نیاز به تعیین وقت قبلی ندارید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران

بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران 📞 نکات انتخاب بهترین آموزشگاه کلاس کنکور

پیدا کردن بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران می تواند کار سختی باشد چرا که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر