از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه تهران 📞 پاسخ با ما

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه تهران

دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه واقع شده در استان تهران ، یکی از دانشگاه های فرهنگیان کشور و تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش کشور است که همچون سایر دانشگاه های فرهنگیان ، به منظور تامین نیروی انسانی لازم در وزارت آموزش و پرورش ، از طریق کنکور سراسری هر 5 گروه آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان دانشجو معلم پذیرش می کند و علاقه مندان با کسب تراز و رتبه لازم و همچنین گذر از مرحله مصاحبه ، گزیش می شوند. دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه تهران از دانشگاه های روزانه به شمار می رود و تحصیل دانشجویان رایگان است اما دانشجویان برای بهره مندی از برخی خدمات و امکانات دانشگاه باید شهریه بپردازند که در ادامه این مطلب ، میزان شهریه دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه تهران را بررسی خواهیم کرد.

همین حالا تماس بگیرید 

پاسخگوی سوالات شما در مورد جزئیات کسر از حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه تهران هستیم

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

شهریه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه تهران

همانطور که در ابتدا نیز ذکر شد ، تحصیل در دانشگاه فرهنگیان نسیبه تهران رایگان است ، یعنی دانشجویان در طول 8 ترم تحصیلی و به عبارتی 4 سال ، هیج گونه شهریه ای برای تحصیل خود پرداخت نمی کنند زیرا این دانشگاه از دانشگاه های روزانه محسوب می شود که در دانشگاه های روزانه نیز تحصیل رایگان است.

ممکن است تعدادی از شما عزیزان با دیدن عنوان پردیس در کنار اسم دانشگاه فرهنگیان نسیبه تهران ، تصور کنید که این دانشگاه جزو دانشگاه های پردیس خودگردان است و باید به اندازه دانشجویان دانشگاه پردیس خودگردان شهریه پرداخت کنید. اما لازم است بدانید که منظور از عنوان پردیس در کنار نام دانشگاه های فرهنگیان ، در واقع اسم دانشگاه است و با دانشگاه های پردیس خودگردان که شهریه پرداز هستند ، متفاوت می باشند.

مرتبط بخوانید : شهریه خوابگاه دانشگاه پیام نور

شهریه خوابگاه فرهنگیان پردیس نسیبه

دانشگاه پردیس فرهنگیان نسیبه تهران در ازای دریافت شهریه به دانشجویانی که درخواست خوابگاه دارند ، خوابگاه ارائه می دهد و متقاضیان باید با پرداخت شهریه مصوب خوابگاه ، از امکانات آن بهره مند شوند. میزان شهریه خوابگاه دانشگاه پردیس نسیبه تهران با توجه به تعداد روزهایی که دانشجو از خوابگاه استفاده می کند ، متغیر است و مبلغ شهریه نیز از حقوق دانشجو کسر می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 📞 لیست کامل 1403

در سال گذشته میزان شهریه خوابگاه دانشگاه نسیبه تهران به صورت زیر بوده است :

  •  شهریه ترم اول (مهر ) غیر خوابگاهی به مبلغ 808/605 هزار تومان
  • شهریه ترم دوم (بهمن) غیر خوابگاهی به مبلغ 808/605 هزار تومان
  • شهریه ترم اول (مهر ) خوابگاهی به مبلغ 1/455/570 تومان
  • شهریه ترم دوم (بهمن )خوابگاهی به مبلغ 1/455/570 تومان

دانشجویان یا باید به صورت آنلاین و از طریق سـامـانه جـامع درآمدهـای اختصاصی دانشگاه فرهنگیـان (سامانه ســجــداد) میزان شهریه را واریز نمایند و اگر از حقوق دانشجویی آنها کسر شده است ، فیش حقوقی مهر شده و فیش واریزی اداره محل خدمت را تحویل دهند.

مرتبط بخوانید : شهریه دانشگاه دولتی روزانه

جزئیات کسر از حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه تهران

میزان کسر از حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه تهران برای هزینه استفاده از خوابگاه و همچنین غذای دانشگاه و خوابگاه ، با توجه به تعداد روزهایی که دانشجو در خوابگاه است و از غذای دانشگاه استفاده می کند ، تعیین می شود.

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از آخرین اخبار افزایش حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

میزان حقوق دانشجویان دانشگاه شهید رجایی تهران و همچنین حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هر ساله توسط وزارت آموزش و پروررش کشور تمام می شود که البته تمام حقوق به جیب دانشجو نمی رود و هر ماه درصدی از حقوق برای خوابگاه ، غذا و … کسر می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط معلم ابتدایی شدن 1402 📞 راهنمای کامل ورود به شغل معلم ابتدایی

بیشترین درصد کسر از حقوق ، 45 درصداست و مربوط به دانشجویانی می باشد که از تمام امکانات و خدمات رفاهی شامل غذا و خوابگاه در تمام روزهای هفته بهره مند هستند.

دانشجویانی که نیمی از هفته را در خوابگاه دانشگاه می گذرانند از حقوقشان 30 درصد کسر می شود و دانشجویانی که فقط از غذا (صبحانه ، ناهار یا هر دو) استفاده می کنند ، مشمول 20 درصد کسر حقوق هستند.

مرتبط بخوانید : هزینه خوابگاه دانشگاه خودگردان و هزینه خوابگاه دانشگاه آزاد

سوالات شما

  • آیا تحصیل در دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه تهران شهریه دارد ؟

خیر ، تحصیل در دانشگاه فرهنگیان رایگان است.

  • میزان شهریه خوابگاه دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه تهران چقدر است ؟

هزینه خوابگاه دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه تهران با توجه به تعداد روزهای حضور دانشجو در خوابگاه و امکاناتی که استفاده می کند ، متفاوت است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی 📞 راهنمای ثبت نام و مصاحبه تربیت معلم تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی در سال 1403 برگزار می شود و بیشترین تعداد داوطلبان …

یک نظر

  1. سلام وقتتون بخیر ،خوابگاه به کسانی که ساکن شهریار هستن هم تعلق میگیره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر