از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

حقوق دانشجویان دانشگاه شهید رجایی تهران – پاسخ با ما

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

حقوق دانشجویان دانشگاه شهید رجایی تهران

 

دانشگاه شهید رجایی واقع شده در استان تهران ، یکی دیگر از مراکز تربیت معلم و تامین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش است که از دو طریق سهمیه آزاد و سهمیه دبیری ، دانشجو معلم پذیرش می کند. داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در دانشگاه شهید رجایی هستند ، باید در زمان انتخاب رشته کنکور رشته های این دانشگاه را انتخاب کنند و تحت شرایط خاصی مثل شرط معدل و شرط سنی ، پذیرش می شوند. دانشگاه شهید رجایی تهران تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش است و از نظر سطح علمی و امکانات جزو بهترین دانشگاه ها به شمار می رود. در این دانشگاه برای دانشجویان از بدو ورود به مدت 8 ترم تحصیلی ، تسهیلات و مزایایی همچون حقوق ماهیانه ، بیمه درمانی و … در نظر گرفته می شود. در ادامه بیشتر به جزئیات حقوق دانشجویان دانشگاه شهید رجایی تهران میپردازیم.

حقوق دانشجویان دانشگاه شهید رجایی تهران

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی از همان ابتدای ورود به دانشگاه تا زمان فارغ التحصیلی ، از حقوق و مزایایی بهره مند هستند. برای دانشجویان این دانشگاه حقوق ماهانه در نظر گرفته شده است که به منظور تامین هزینه های تحصیل ، هزینه تغذیه و خوابگاه می باشد. البته تمام حقوق در نظر گرفته شده به دانشجو تعلق نمی گیرد و بخشی از آن برای امکاناتی که دانشجو در دانشگاه بهره مند است ، کسر می شود.

در سال 99 حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تهران که توسط مجلس و شورای نگهبان تعیین شده بود ، 2/800/000 تومان بود که البته سالانه بر میزان حقوق افزوده می شود. حقوق دانشجو معلمان تابع تصمیمات مجلس و شورای نگهبان است و  هیچ محدودیتی جهت در نظر گرفتن حداقل حقوق کارمندان برای دانشجو معلمان وجود ندارد زیرا آنها نیز از کارمندان دولت به شمار می روند.

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از آخرین اخبار افزایش حقوق دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و فرهنگیان از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

جزئیات کسر از حقوق دانشجویان دانشگاه شهید رجایی تهران

همانطور که در بند قبلی نیز اشاره شد ، از حقوق دانشجویان دانشگاه شهید رجایی تهران ماهانه برای هزینه خوابگاه و تغذیه ، مبلغی کسر می شود. درصد کسر از حقوق با توجه به تعداد روزهایی که دانشجو از خوابگاه بهره مند است و یا از غذای دانشگاه مصرف می کند یا خیر ، به صورت زیر است :

درصد کسر از حقوق دانشجویان دانشگاه شهید رجایی تهران

کسر 45 درصد از حقوق از دانشجویانی که از تمام امکانات و خدمات رفاهی شامل غذا و خوابگاه در تمام روزهای هفته بهره مند هستند
کسر 30 درصد از حقوق از دانشجویانی که از تمام امکانات و خدمات رفاهی شامل غذا و خوابگاه در نیمی از روز های هفته بهره مند هستند.
کسر 20 درصد از حقوق از دانشجویانی که فقط از غذا (صبحانه ، ناهار یا هر دو) استفاده می کنند
کسر 10 درصد از حقوق دانشجویانی که فقط از خوابگاه بهره مند هستند و از غذا استفاده نمی کنند.

با احتساب درصد کسر از حقوق دو میلیون و هشتصد هزار تومان ، میزان دریافتی دانشجویان به صورت زیر می باشد :

  • حقوق دریافتی دانشجویان گروه اول در سال 99 حدود 1/540/000 تومان
  • حقوق دریافتی دانشجویان گروه دوم حدود 1/960/000 تومان
  • حقوق دریافتی دانشجویان گروه سوم حدود 2/240/000 تومان
  • حقوق دریافتی دانشجویان گروه چهارم نیز حدود 2/520/000 تومان

همین حالا تماس بگیرید 

پاسخگوی سوالات شما در مورد جزئیات کسر از حقوق دانشجویان دانشگاه شهید رجایی تهران هستیم

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

تفاوت دانشگاه فرهنگیان با تربیت دبیر شهید رجایی

احتمالا برای شما هم سوال باشد که تفاوت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با دانشگاه فرهنگیان چیست  و شیوه پذیرش دانشجو معلم ، امکانات آموزشی این دو دانشگاه و مزایایی که به دانشجویان ارائه می دهند ، چه تفاوت هایی دارند.

در پاسخ به این سوالات لازم است عرض کنیم که دانشگاه فرهنگیان از تجمیع 98 واحد دانشگاهی پردیس تشکیل شده که از سال 1391 شروع به جذب دانشجو می کند. هر دو دانشگاه تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش هستند و شیوه پذیرش دانشجو در هر دو نیز یکسان است با این تفاوت که رشته های ارائه شده در دانشگاه فرهنگیان عمدتا علوم انسانی و هنر (آموزش ابتدایی ، آموزش جغرافیا ، آموزش ارتباط تصویری ، آموزش علوم اجتماعی و … ) اما رشته های دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ، فنی مهندسی و علوم پایه (مهندسی برق ، مهندسی مکانیک ، آموزش زیست شناسی و … ) هستند.

در باقی شرایط و امکانات همچون حقوق دانشجویی ، امکانات ، تعهد خدمت ، بیمه درمانی و مزایای دیگر تفاوتی ندارند ، البته یک مسئله مهم که برای اکثر علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی نیز دارای اهمیت است ، مسئله تفکیک جنسیتی و همچنین مسئله نوع پوشش در دانشگاه است که دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نسبت به دانشجویان دانشگاه شهید رجایی ، قوانین سخت گیرانه تری در این دو مورد دارند.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قوانین پوشش در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی و همچنین نحوه برگزاری کلاس های دانشگاه که به صورت مختلط است یا خیر ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا قوانین مربوط به دانشگاه مد نظر خود را بدانید زیرا هر یک از واحد های پردیس فرهنگیان و شهید رجایی ، قوانین و مقرارت متفاوتی در خصوص نوع پوشش دانشجویان و نحوه برگزاری کلاس ها دارند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر