از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه دانشگاه غیر انتفاعی رشته مدیریت بازرگانی 1401 – ثابت و متغیر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه دانشگاه غیر انتفاعی رشته مدیریت بازرگانی

 

اگر به تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی علاقه دارید و می خواهید بدون کنکور یا با کنکور وارد این رشته تحصیلی شوید ، دانشگاه غیرانتفاعی امکان تحصیل بدون کنکور در این رشته را برای شما فراهم ساخته است ولی باید از توان مالی لازم برای پرداخت هزینه تحصیل در این دانشگاه برخوردار باشید. تمام رشته های تحصیلی که در دانشگاه غیرانتفاعی تدریس می شوند ، شهریه دارند و میزان شهریه هر رشته با رشته دیگر متفاوت است. شهریه دانشگاه غیر انتفاعی رشته مدیریت بازرگانی در مقایسه با بسیاری از رشته ها مناسب تر است و در هر ترم نیز از دانشجو دریافت می شود. میزان شهریه متشکل از بخش های ثابت و متغیر است که در ادامه این مطلب به طور کامل بررسی می کنیم.

برای اطلاع از شهریه دقیق رشته های دانشگاه غیرانتفاعی و دیگر دانشگاه های شهریه پرداز  ، با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

میزان شهریه دانشگاه غیر انتفاعی رشته مدیریت بازرگانی 1401

تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه غیرانتفاعی رایگان نیست و داوطلبانی که این دانشگاه را برای ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه خود انتخاب می کنند ، باید از ابتدای ورود به دانشگاه تا زمانی که فارغ التحصیل می شوند ، شهریه را بپردازند. میزان شهریه این رشته همچون سایر رشته ها متشکل از بخش های ثابت و متغیر است که عوامل مختلفی در تعیین این بخش از شهریه ها دخیل هستند.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1401 – شرایط و راهنمای ثبت نام

اگر می خواهید بدانید شهریه ثابت و متغیر دانشگاه غیر انتفاعی رشته مدیریت بازرگانی چیست ، لازم است توضیح دهیم که شهریه ثابت شما در سالی که وارد دانشگاه می شوید ، بر اساس رشته و مقطع تحصیلی تان تعیین می شود و تا پایان 8 ترم تحصیل یا بیشتر از 8 ترم ، مبلغی به آن افزوده نمی شود. در مقابل ، شهریه متغیر هر ساله حدود 15 درصد افزایش می یابد و عواملی همچون تعداد دروس ، نوع دروس و … آن را تعیین می کنند.

با در نظر گرفتن توضیحات فوق ، مجموع شهریه ثابت و متغیر دانشگاه غیرانتفاعی در رشته مدیریت بازرگانی حدود 2 تا 2/5 میلیون تومان است که در هر ترم دریافت می شود. بخش اصلی شهریه را ، هزینه متغیر تشکیل می دهد و اگر شما در یک ترم تعداد واحدهای درسی کمتری بردارید ممکن است شهریه آن ترم کمتر از 2 میلیون تومان نیز شود.

مرتبط بخوانید : کاردانی مدیریت بازرگانی – معرفی و بازار کار کاردانی مدیریت بازرگانی

شهریه دانشگاه غیر انتفاعی رشته مدیریت بازرگانی با دانشگاه آزاد

اگر بین دانشگاه آزاد و دانشگاه غیر انتفاعی مردد هستید و می خواهید یک دانشگاه با هزینه تحصیل مناسب تر را برای تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی انتخاب کنید ، دانشگاه غیرانتفاعی شهریه مناسب تری دارد. شهریه دانشگاه آزاد در رشته مدیریت بازرگانی از 3/5 میلیون تومان شروع می شود و با توجه به انتخاب واحد هر ترم ، امکان افزایش تا بیشتر از 4 میلیون تومان نیز دارد.

مرتبط بخوانید : رتبه لازم برای رشته مدیریت بازرگانی

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی رشته مدیریت بازرگانی با دانشگاه پیام نور

میزان شهریه دانشگاه غیرانتفاعی و دانشگاه پیام نور در رشته مدیریت بازرگانی تقریبا برابر است با این تفاوت که دانشگاه پیام نور حدود 500 هزار تومان شهریه کمتری دارد. بنابراین در میان سه دانشگاه آزاد ، دانشگاه غیرانتفاعی و پیام نور ، هزینه تحصیل در دانشگاه آزاد از همه بیشتر و هزینه تحصیل در دانشگاه پیام نور از همه کمتر است.

مرتبط بخوانید : مدت زمان تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی – طول دوره تحصیل در تمام مقاطع

دانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی چگونه شهریه را پرداخت کنند

دانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی برای پرداخت شهریه باید به سامانه جامع آموزشی دانشگاه به نام سامانه گلستان مراجعه کنند و از بخش “خدمات الکترونیک” شهریه را بپردازند. بخشی از شهریه در ابتدای ترم و مابقی آن تا پایان ترم دریافت می شود و لازمه انجام انتخاب واحد و شرکت در امتحانات پایان ترم نیز نداشتن بدهی از ترم قبلی است.  از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه نیز معمولا بخشی از شهریه ثابت و مقداری از شهریه متغیر به علاوه هزینه بیمه و خدمات آموزشی در ابتدای ترم دریافت می گردد.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه دانشگاه غیرانتفاعی رشته میکروبیولوژی 1401 - شهریه ثابت و متغیر یک ترم تحصیل

سوالات شما

  • شهریه دانشگاه غیر انتفاعی رشته مدیریت بازرگانی 1401 چقدر است ؟

برای اطلاع از شهریه ثابت و متغیر رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه غیرانتفاعی لطفا این مطلب را مطالعه کنید.

  • شهریه رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه غیرانتفاعی بیشتر است یا دانشگاه آزاد ؟

دانشگاه آزاد در رشته مدیریت بازرگانی شهریه بیشتری از دانشگاه غیرانتفاعی دریافت می کند.

  • در زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی چقدر باید شهریه پرداخت کنیم ؟

دانشجویان ورودی جدید دانشگاه غیرانتفاعی معمولا بخشی از شهریه متغیر را بعلاوه شهریه ثابت در ابتدای ورود به دانشگاه پرداخت می کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت دانشگاه خیام مشهد

تکمیل ظرفیت دانشگاه خیام مشهد 📞 ثبت نام بدون و با کنکور تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی خیام

دانشگاه غیرانتفاعی خیام مشهد ، پذیرنده دانشجو به شیوه های بدون کنکور و با کنکور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر