از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه رشته مهندسی صنایع دانشگاه آزاد 1401 – شهریه ثابت و متغیر تمام مقاطع

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه رشته مهندسی صنایع دانشگاه آزاد

 

دانشگاه آزاد رشته مهندسی صنایع را در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می نماید که داوطلبان از طریق شرکت در کنکور و یا پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ، امکان ثبت نام در این رشته را دارند. شهریه رشته مهندسی صنایع دانشگاه آزاد در هر یک از این مقاطع متفاوت می باشد و پذیرفته شدگان باید قبل از اقدام به ثبت نام قطعی در دانشگاه ، میزان شهریه را بررسی کنند تا از توانمندی مالی لازم برای پرداخت شهریه برخوردار باشند. میزان شهریه این رشته از دانشگاه آزاد متشکل از دو بخش ثابت و متغیر است که در ادامه این مطلب به طور کامل بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه شهریه دانشگاه آزاد و دانشگاه پردیس خودگردان در رشته های مختلف ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

شهریه دانشگاه آزاد رشته مهندسی صنایع کارشناسی

مقطع کارشناسی رشته مهندسی صنایع دانشگاه آزاد شامل 4 سال طول دوره تحصیل است که دانشجویان می توانند در مدت زمان کمتر هم تحصیلات خود را به پایان برسانند همچنین امکان افزایش سال های تحصیل حداکثر تا 6 سال نیز وجود دارد. دانشجویان به ازای هر یک ترم تحصیل خود باید شهریه پرداخت کنند که شهریه مصوب دانشگاه آزاد ، سالانه تعیین می شود. میزان شهریه رشته مهندسی صنایع دانشگاه آزاد که متشکل از دو بخش شهریه ثابت و متغیر است ، حدود 4 الی 6 میلیون تومان می باشد و عواملی همچون سال ورود به دانشگاه ، تعداد واحدهای درسی اخذ شده در هر ترم و … در تعیین شهریه تاثیر گذار هستند.

احتمالا این را هم بپسندید  تخفیف شهریه دانشگاه آزاد - شرایط کامل تخفیف شهریه دانشگاه آزاد 1401 - 1402

شهریه ثابت رشته مهندسی صنایع را سال ورود به دانشگاه تعیین می کند و اگر شما امسال وارد دانشگاه شوید ، به نسبت سال آینده شهریه ثابت کمتری خواهید داشت ، این بخش از شهریه تا پایان تحصیلات ثابت است و بیشتر یا کمتر نمی شود. شهریه متغیر را هم نوع و تعداد واحدهای درسی شما تعیین می نماید و اگر دروس عملی و اختصاصی بیشتری در هر ترم بردارید ، شهریه متغیر بیشتری خواهید داشت.

مرتبط بخوانید : رشته مهندسی صنایع بدون کنکور دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد رشته مهندسی صنایع کارشناسی ارشد

شهریه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع بیشتر از مقطع کارشناسی است و بخش زیادی از شهریه هم به پایان نامه اختصاص دارد. میزان شهریه این رشته در مقطع کارشناسی ارشد حدود 10 الی 12 میلیون تومان است که باید سالی دو بار پرداخت شود. لازم به ذکر است که طول دوره تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع معمولا 4 ترم است که یک ترم به پایان نامه اختصاص دارد.

مرتبط بخوانید : بازار کار مهندسی صنایع – راهنمای بازار کار مهندسی صنایع و آینده شغلی آن

هزینه تحصیل دانشگاه آزاد رشته مهندسی صنایع دکتری

بیشترین میزان شهریه رشته مهندسی صنايع در مقطع دکتری تخصصی از دانشجویان دریافت می شود و حدود 15 میلیون و بیشتر است. طول دوره تحصیل در مقطع دکتری تخصصی 3 سال است اما با توجه به زمان بر بودن پایان نامه ، ممکن است تعداد سال های تحصیل بیشتر شود.

راهنمای پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

شهریه رشته مهندسی صنایع دانشگاه آزاد

 

دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد برای پرداخت شهریه ابتدا باید در سامانه آموزشیار ، مدارک خود را بارگذاری نمایند و پس از انجام ثبت نام اینترنتی ، یک شماره دانشجویی دائم به آنها اختصاص داده می شود که با استفاده از این شماره دانشجویی می توانند وارد پنل کاربری خود شده و شهریه را بپردازند. شهریه دانشجویان تازه وارد دانشگاه آزاد به صورت علی الحساب است که شامل کل شهریه ثابت به همراه بخش زیادی از شهریه متغیر است. شهریه علی الحساب باید در سایت آموزشیار پرداخت شود تا انتخاب واحد ترم اول دانشجو توسط دانشگاه انجام گیرد. مابقی شهریه هم پس از انجام انتخاب واحد تعیین می شود که تا زمان برگزاری امتحانات پایان ترم فرصت برای پرداخت بدهی وجود خواهد داشت.

مرتبط بخوانید : رشته مهندسی صنایع چند سال است – طول دوره تحصیل در رشته مهندسی صنایع

سوالات شما

  • شهریه رشته مهندسی صنایع دانشگاه آزاد چقدر است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  شهریه دانشگاه آزاد رشته مهندسی بهداشت محیط 1401 - ثابت و متغیر

میزان شهريه دانشگاه آزاد در رشته مهندسی صنایع برای مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری متفاوت است که در این مطلب بررسی کردیم.

  • شهریه رشته مهندسی صنايع دانشگاه آزاد سالانه چقدر زیاد می شود ؟

شهریه دانشگاه آزاد سالانه 15 الی 25 درصد گران می شود.

  • منظور از شهریه ثابت متغیر رشته مهندسی صنایع دانشگاه آزاد چیست ؟

شهریه دانشگاه آزاد شامل دو بخش ثابت و متغیر است که شهریه ثابت را سال ورود به دانشگاه ولی شهریه متغیر را تعداد و نوع واحدهای درسی هر ترم تعیین می نماید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شهریه دانشگاه شبانه رشته مهندسی صنایع

شهریه دانشگاه شبانه رشته مهندسی صنایع 1401 – شهریه ثابت و متغیر نوبت دوم مهندسی صنایع

قبولی در رشته مهندسی صنایع دانشگاه های سراسری مخصوصا دانشگاه های روزانه و نوبت دوم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر