از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رشته مهندسی صنایع بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 – شرایط و راهنمای ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رشته مهندسی صنایع بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

رشته مهندسی صنایع از رشته های فنی مهندسی کنکور ریاضی است که به نسبت بسیاری از رشته ها بازار کار خوبی دارد به همین دلیل تقاضا برای تحصیل در این رشته زیاد است. مهندسی صنایع هم به صورت با کنکور و هم به صورت بدون کنکور ارائه می شود و اگر شما می خواهید بدون کنکور در این رشته قبول شوید ، می توانید دانشگاه های آزاد ، پیام نور و … را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب می خواهیم شرایط رشته مهندسی صنایع بدون کنکور دانشگاه آزاد را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

سوالات خود را در زمینه پذیرش بدون کنکور در دانشگاه ، از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شرایط ثبت نام رشته مهندسی صنایع بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401

دانشگاه آزاد تمام رشته های فنی مهندسی را به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می نماید که رشته مهندسی صنایع هم از جمله آنهاست. برای قبولی در رشته مهندسی صنایع بدون آزمون دانشگاه آزاد نیاز به ارائه مدرک تحصیلی مرتبط می باشد ضمن اینکه سوابق تحصیلی داوطلب باید در حد قابل قبولی باشد.

به جزء دو مورد فوق ، پذیرش در رشته مهندسی صنایع بدون آزمون دانشگاه آزاد شرایط خاص دیگری ندارد و شما با ارائه مدرک دیپلم نظام جدید یا پیش دانشگاهی نظام قدیم هر یک از رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی ، می توانید در این رشته محل ثبت نام کنید. در صورتی هم که پیش دانشگاهی ندارید و مدرک شما کاردانی است ، امکان ثبت نام برای شما فراهم می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته روانشناسی بدون کنکور - راهنمای قبولی در رشته روانشناسی بدون کنکور

زمان ثبت نام رشته مهندسی صنایع بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401

ثبت نام بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی رشته های دانشگاه آزاد در دو نیمسال انجام می گیرد که یک نیمسال در مهرماه و یک نیمسال در بهمن ماه است. اگر می خواهید در نیمسال اول تحصیلی پذیرفته شوید ، باید در اواخر مردادماه پیگیر ثبت نام خود باشید و در صورت تمایل به پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی ، زمان ثبت نام از اواخر آذر ماه یا اوایل دی ماه می باشد.

مرتبط بخوانید : رشته مهندسی صنایع چند سال است – طول دوره تحصیل در رشته مهندسی صنایع

نحوه ثبت نام اینترنتی رشته مهندسی صنایع بدون کنکور دانشگاه آزاد 

ثبت نام رشته مهندسی صنایع بدون آزمون دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی انجام می گیرد و نحوه ثبت نام نیز از طریق انتخاب رشته می باشد. برای ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی دانشگاه آزاد باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایید و پس از دانلود دفترچه و اطلاع از لیست رشته محل ها ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

در دفترچه راهنمای ثبت نام ، لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه های مختلف درج شده است و شما با مطالعه این دفترچه می توانید مطلع شوید کدام دانشگاه ها رشته تحصیلی مورد علاقه شما را ارائه کرده اند. سپس باید کد رشته ها را از دفترچه استخراج کنید و در سایت مذکور به ثبت برسانید. لازم به ذکر است که پیش از تکمیل فرم انتخاب رشته موظف هستید که هزینه ثبت نام را با خرید کارت اعتباری بپردازید.

مرتبط بخوانید : بازار کار مهندسی صنایع – راهنمای بازار کار مهندسی صنایع و آینده شغلی آن

لیست دانشگاه های آزاد دارای رشته مهندسی صنایع بدون آزمون

دانشگاه های آزاد دارای رشته مهندسی صنایع بدون کنکور این رشته را در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می کنند و لیست تمام این دانشگاه ها را می توانید در دفترچه مشاهده کنید. با توجه به اینکه تعداد دانشگاه ها زیاد هستند و آوردن تمام آنها در این مطلب نمی گنجد ، توصیه می شود برای اطلاع از اینکه کدام دانشگاه ها در شهر و استان شما دارای رشته مهندسی صنایع هستند ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

مرتبط بخوانید : رتبه لازم برای رشته مهندسی صنایع

سوالات متداول

  • ایا رشته مهندسی صنایع در دانشگاه آزاد بدون آزمون ارائه می شود ؟
احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام کاردانی ناپیوسته 1402 📞 ثبت نام کاردانی ناپیوسته در دانشگاه های سراسری، آزاد و علمی کاربردی

بله ، دانشگاه آزاد تمام رشته های مهندسی از جمله رشته مهندسی صنایع را به صورت بدون کنکور ارائه می کند.

  • شرط معدل قبولی در رشته مهندسی صنایع بدون آزمون دانشگاه آزاد چیست ؟

برای قبولی در رشته مهندسی صنایع بدون آزمون دانشگاه آزاد باید دارای مدرک دیپلم نظام جدید یا نظام قدیم + پیش دانشگاهی باشید و شرط معدل ندارد.

  • زمان پذیرش دانشجو در رشته مهندسی صنایع بدون آزمون دانشگاه آزاد چه تاریخی است ؟

برای ثبت نام رشته مهندسی صنایع بدون آزمون دانشگاه آزاد باید در مهرماه یا بهمن ماه برای ثبت نام اقدام کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد

آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای ثبت نام و برگزاری آزمون

دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد لازم است پیش از وارد شدن به دوره پژوهشی ، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر