از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه دانشگاه آزاد ارشد رشته حسابداری 1401 – شهریه هر ترم کارشناسی ارشد حسابداری

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه دانشگاه آزاد ارشد رشته حسابداری

 

یکی از رشته های محبوب و پر متقاضی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، رشته حسابداری است که هر ساله داوطلبان زیادی به صورت بدون کنکور و یا از طریق آزمون کارشناسی ارشد وارد این رشته می شوند. شهریه دانشگاه آزاد ارشد رشته حسابداری شامل دو بخش شهریه ثابت و متغیر است و دانشجویان باید در ابتدای هر ترم شهریه ثابت و بخشی از شهریه متغیر خود را پرداخت کنند و برای پرداخت مابقی بدهی خود تا آخر ترم فرصت خواهند داشت.

برای اطلاع از جزئیات شهریه رشته های مختلف ، قسط بندی کردن شهریه ، وام شهریه ، تخفیفات شهریه و … دانشگاه آزاد با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شهریه ثابت دانشگاه آزاد ارشد رشته حسابداری 1401

بخش زیادی از شهریه کارشناسی ارشد رشته حسابداری را شهریه ثابت تشکیل داده است. شهریه ثابت بر اساس نوع رشته تحصیلی و سال ورود به دانشگاه تعیین می شود و تا زمان فارغ التحصیلی دانشجو نیز بیشتر یا کمتر نخواهد شد. میزان شهریه ثابت رشته حسابداری حدود 4/500/000 تومان در هر ترم است که دانشجویان قبل از انتخاب واحد و ابتدای هر ترم باید بپردازند.

شهریه متغیر دانشگاه آزاد ارشد رشته حسابداری 1401

بخش دوم شهریه دانشگاه ازاد در رشته حسابداری مقطع کارشناسی ارشد را شهریه متغیر تشکیل می دهد. شهریه متغیر با توجه به مواردی همچون تعداد واحد های درسی ، نوع واحد درسی عملی ، نظری ، آزمایشگاهی و … تعیین می شود و سالانه 15 الی 25 درصد نیز افزایش دارد.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه فراگیر ارشد دانشگاه آزاد 1402 📞 شهریه کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

طبق اعلام رئیس دانشگاه آزاد در سال تحصیلی پیش رو ، میزان شهریه دانشگاه آزاد نسبت به سال گذشته 20 الی 25 درصد گران تر خواهد شد و با احتساب افزایش شهریه ، میزان شهریه متغیر رشته حسابداری در هر ترم حدود 4 میلیون تومان خواهد بود.

بنابراین شهریه یک ترم رشته حسابداری در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد حدود 8/500/000 تومان می باشد و ممکن است بیشتر یا کمتر از این مبلغ نیز باشد زیرا ممکن است دانشجو تعداد واحد های درسی کمتر یا بیشتری اخذ کند یا واحدهای درسی عملی بیشتری در یک ترم داشته باشد.

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در هر ترم می توانند 6 الی 14 واحد درسی اخذ کنند و رشته حسابداری مجموعا از 32 واحد درسی تشکیل شده است. همچنین 6 واحد نیز مربوط به پایان نامه است که شهریه بیشتری نسبت به دروس نظری دارد و دانشجویانی که نمی خواهند پایان نامه ارائه دهند ، باید 6 واحد درسی به جای پایان نامه بگذرانند.

مرتبط بخوانید : دانشگاه های علمی کاربردی دارای رشته حسابداری

راهنمای پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

دانشجویان دانشگاه آزاد برای پرداخت شهریه باید از طریق سایت آموزشیار اقدام نمایند. این سامانه برای اموری همچون پرداخت شهریه ، انتخاب واحد ، مشاهده نمرات ، دریافت کارت ورود به جلسه و …. در نظر گرفته شده است و برای دانشجویان ورودی جدید یک حساب کاربری در سامانه ایجاد خواهد شد تا بتوانند شهریه را بپردازند.

میزان شهریه پرداختی دانشجویان ورودی جدید برای ثبت نام در دانشگاه شامل شهریه ثابت به همراه بخشی از شهریه متغیر است و رسید واریز را باید به مسئول ثبت نام تحویل دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه دانشگاه آزاد رشته هوشبری 1401 - میزان هزینه هوشبری دانشگاه آزاد

لازم به ذکر است که شهریه دانشگاه آزاد برای دانشجویانی که از طریق کنکور کارشناسی ارشد وارد دانشگاه شده اند با دانشجویانی که بدون کنکور و از طریق طرح استعداد درخشان پذیرش شده اند ، هیچ تفاوتی ندارد و هر دو دسته از پذیرفته شدگان باید به یک میزان شهریه پرداخت کنند.

اگر برای پرداخت شهریه در سایت آموزشیار با مشکلی مواجه هستید ، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

مرتبط بخوانید : شهریه رشته حسابداری دانشگاه پیام نور 

سوالات متداول

  • شهریه دانشگاه آزاد ارشد رشته حسابداری 1401 چقدر است ؟

میزان شهریه ثابت و متغیر رشته حسابداری مقطع کارشناسی ارشد برای هر ترم ، در این مطلب بررسی شد.

  • میزان افزایش شهریه دانشگاه آزاد در سال جدید چقدر است ؟

طبق اعلام رئیس دانشگاه آزاد در سال تحصیلی پیش رو میزان شهریه دانشگاه آزاد نسبت به سال گذشته 5 الی 39 درصد گران تر خواهد شد

  • چگونه شهریه دانشگاه آزاد را پرداخت کنیم ؟

دانشجویان دانشگاه آزاد برای پرداخت شهریه باید از طریق سایت آموزشیار اقدام نمایند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شهریه رشته مهندسی شیمی دانشگاه آزاد

شهریه رشته مهندسی شیمی دانشگاه آزاد 1401 – شهریه ثابت و متغیر

  اگر قصد تحصیل در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی شیمی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر