از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سناد پیش دبستان استثنایی | سناد جدید پیش دبستان استثنایی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سناد پیش دبستان استثنایی سناد جدید پیش دبستان استثنایی

نوآموزان پیش دبستانی می توانند برای ثبت نام در مدرسه از سامانه سناد استفاده کنند و در این حالت لازم به حضور در مدرسه نیست و از طریق بارگذاری اطلاعات و مدارک به صورت اینترنتی ، می توان ثبت نام نوآموز را انجام داد. سامانه سناد پیش دبستان استثنایی مختص به دانش آموزان استثنایی است و آدرس ورود به سایت آن به نشانی es-snd.medu.ir می باشد.

آدرس جدید سامانه سناد پیش دبستانی

سامانه سناد پیش دبستانی استثنایی در سال 90 تاسیس شده است و بیش از 13 میلیون دانش آموز نیز در این سامانه ثبت نام کرده اند. آدرس ورود به سامانه سناد در سال 98 تغییر کرده و برای دسترسی به آن می توانید وارد لینک زیر شوید :

لینک ورود به سامانه سناد پیش دبستان استثنایی

برای ثبت نام دانش آموز جدید در سامانه سناد لازم است اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی دانش آموز ، کد ملی دانش آموز و والدین ، عکس و … درج شود و مدیران مدرسه پس از به حد نصاب رسیدن ظرفیت کلاس ، ثبت نام دانش آموز را قطعی می کنند و لیست دانش آموزان را به آموزگار تحویل می دهند.

نوآموزان پیش دبستانی پس از ثبت نام در سامانه سناد دیگر نیازی نیست در مقاطع تحصیلی بالاتر مجددا در سامانه نام نویسی کنند و اسامی آن ها در سایت ذخیره می شود البته اگر مدرسه تغییر کند ، لازم است با ورود به سایت اطلاعات دانش آموز ویرایش شود.

احتمالا این را هم بپسندید  سناد متوسطه اول | سناد جدید متوسطه اول راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سناد پایه دهم | سناد جدید پایه دهم ، راهنمای کامل

سناد پایه دهم | سناد جدید پایه دهم – راهنمای کامل

  بنا بر اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش کشور ثبت نام دانش آموزان پایه دهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر