از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سناد متوسطه اول | سناد جدید متوسطه اول راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سناد متوسطه اول | سناد جدید متوسطه اول راهنمای کامل

دانش آموزان پایه ششم ابتدایی برای ورود به دوره هفتم متوسطه و هم چنین دانش آموزان پایه هفتم و هشتم برای ورود به پایه تحصیلی بالاتر ، باید در سامانه سناد متوسطه اول ثبت نام کنند. این سامانه توسط وزارت آموزش و پرورش کشور تاسیس و اداره می شود و هدف از آن دسترسی آسان مدیران مدرسه ، معلمان و دانش آموزان به امور درسی مانند ثبت نام در مدرسه ، دریافت کارنامه ، کلاس بندی و … است.

سامانه سناد در سال 90 تاسیس شده و فقط مختص به پایه متوسطه اول نیست بلکه سناد ابتدایی ، سناد پیش دبستانی ، سناد متوسطه دوم و … نیز راه اندازی شده اند.

آدرس جدید سامانه سناد متوسطه اول

سامانه سناد متوسطه برای دو دسته از دانش آموزان عادی و استثنایی دایر می باشد و هر یک از دانش آموزان در هر یک ار مدارس کشور ، می بایست وارد یکی از لینک های زیر شده و ثبت نام و سایر امور مدرسه را از طریق این سایت به نشانی esm1-snd.medu.ir و m1-snd.medu.ir پیگیری نمایند.

لینک دسترسی به سامانه سناد اول متوسط مدارس عادی 

لینک دسترسی به سامانه سناد دوم متوسطه مدارس استثنایی

ورود به سامانه سناد متوسطه اول پیش حرفه ای مدارس استثنایی

راهنمای سامانه سناد دوره اول متوسطه

پس از وارد شدن به یکی از سایت های مذکور ، برای ورود به بخش دانش آموزی یا مدارس لازم است بر روی یکی از گزینه های مشخص شده در تصویر ، کلیک کنید.

 

 

کلمه عبور : برای دریافت کلمه عبور سناد متوسطه اول باید به مدیر مدرسه مراجعه کنید و در صورتی که آن را فراموشی کرده اید ، بر روی گزینه ” فراموشی کلمه عبور سناد ” کلیک کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  سناد چیست ؟ | سامانه سناد از معرفی تا راهنمای ثبت نام و آدرس جدید سایت ها

کد مدرسه : کد 8 رقمی است که به هر یک از مدارس اختصاص یافته است و برای دریافت آن باید به مدیر مدرسه یا کارشناس مربوطه در اداره آموزش و پرورش منطقه مراجعه کنید.

 

پس از وارد شدن به صفحه اختصاصی خود ، برای ثبت نام باید گزینه “ثبت نام دانش آموز جدید” را از بخش امور اداری انتخاب کنید و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده شامل (نام و نام خانوادگی ، کد ملی ، نام و ام خانوادگی والدین ، کد ملی والدین و …) نام نویسی شما ثبت می شود.

هم چنین مدیران موظف هستند که دانش آموزان را در سامانه سناد متوسطه اول کلاس بندی کنند و هر یک از معلمان می توانند با وارد شدن به سایت سناد ، لیست دانش آموزان خود را مشاهده نمایند و نمرات و کارنامه دانش آموزان را در سامانه ثبت کنند.

سوالات متداول داوطلبان

  • آدرس جدید سامانه سناد متوسطه چیست ؟

آدرس جدید سامانه سناد متوسطه اول برای مدارس عادی به نشانی m1-snd.medu.ir و برای مدارس استثنایی  به نشانی esm1-snd.medu.ir می باشد.

  • آیا از طریق سامانه سناد امکان ثبت نمرات دانش آموزان دوره متوسطه وجود دارد ؟

معلمان دوره اول متوسطه می بایست از طریق سامانه سناد نمرات دانش آموزان را ثبت کنند.

  • ثبت نام دانش آموز جدید در سامانه سناد متوسطه چگونه انجام می گیرد ؟

ثبت نام دانش آموز در سامانه سناد از طریق وارد کردن اطلاعات دانش آموز امکان پذیر است و جزئیات بیشتر ثبت نام را می توانید از مشاوران مرکز “پاسخ با ما” جویا شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام در سامانه سناد | راهنمای جامع ثبت نام در سامانه سناد

 

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سناد پایه دهم | سناد جدید پایه دهم ، راهنمای کامل

سناد پایه دهم | سناد جدید پایه دهم – راهنمای کامل

  بنا بر اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش کشور ثبت نام دانش آموزان پایه دهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر