از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سایت ویرایش اطلاعات کنکور 📞 معرفی سامانه و نحوه ویرایش اطلاعات کنکور 1403

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سایت ویرایش اطلاعات کنکور

بسیاری از داوطلبان کنکوری ممکن است در زمان تکمیل فرم ثبت نام آزمون سراسری اطلاعات اشتباهی را وارد فرم کرده‌ باشند و نگران باشند که برای پذیرش در دانشگاه با مشکل مواجه شوند. سازمان سنجش آموزش کشور در بازه های زمانی مختلف فرصتی را برای این دسته از داوطلبان فراهم می کند تا برای ویرایش فرم ثبت نام کنکور خود اقدام نمایند و با مشخصات کاملا درست ، در آزمون شرکت نمایند. برای ویرایش اطلاعات کنکور باید به سایت مربوطه مراجعه شود که در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

برای بهره مندی از مشاوره در زمینه ویرایش اطلاعات فرم ثبت نام آزمون سراسری و پرسیدن سوالات خود در این خصوص ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

معرفی سایت ویرایش اطلاعات کنکور 1403 

اگر شما هم در زمان ثبت نام کنکور سراسری برخی اطلاعات را ناقص و اشتباه درج کرده‌ اید ، باید بدانید که در صورت عدم اصلاح این اطلاعات ، برای پذیرش در دانشگاه با مشکل مواجه خواهید شد و حتی ممکن است از ادامه تحصیل شما در دانشگاه جلوگیری شود. بنابراین لازم است در فرصت های تعیین شده‌ توسط سازمان سنجش ، نسبت به ویرایش اطلاعات آزمون خود اقدام نمایید.

کلیه مراحل ثبت نام و اعلام نتایج کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد و برای ویرایش اطلاعات کنکور هم باید به این سامانه مراجعه شود. لازم به ذکر است که کنکور دانشگاه آزاد هم با کنکور سراسری ادغام شده‌ است و اگر متقاضی انتخاب رشته‌ در این دانشگاه هستید باید برای ویرایش اطلاعات به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید.

مرتبط بخوانید : ویرایش معدل سازمان سنجش 

نحوه ویرایش اطلاعات کنکور در سایت سازمان سنجش

برای ویرایش اطلاعات کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش ، یک لینک فعال می شود که با کلیک بر روی این لینک به صفحه ویرایش هدایت خواهید شد. بخش هایی از فرم ثبت نام از جمله معدل ، مشخصات سوابق تحصیلی ، اطلاعات مربوط به سهمیه و … قابل ویرایش هستند و هیچ هزینه ای هم نیاز نیست پرداخت کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  تفاوت دانشگاه متمرکز و نیمه متمرکز - شرایط قبولی رشته های متمرکز و نیمه متمرکز

در واقع برای ویرایش اطلاعات کنکور در سامانه سازمان سنجش ، هزینه دریافت نمی شود و با درج اطلاعات خود شامل شماره پرونده و شماره پیگیری ثبت نام ، امکان دریافت فرم و اصلاح آن را خواهید داشت. در پایان مراحل ویرایش نیز پیامک تایید برای شما ارسال خواهد شد.

آموزش ثبت نام در کنکور

مرتبط بخوانید : ایا امکان ویرایش ثبت نام کنکور است

زمان ویرایش اطلاعات کنکور سراسری

همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد ، چندین بازه زمانی برای ویرایش اطلاعات کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش در نظر گرفته‌ می شود. داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور سراسری تا آخرین روزی که فرصت برای ثبت نام وجود دارد ، می توانند بارها فرم را دریافت کرده‌ و اطلاعات اشتباه آن را اصلاح کنند. پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور احتمالا فرصت مجددی برای نام نویسی جاماندگان در نظر گرفته‌ شود که در این فرصت هم امکان ویرایش فرم ثبت نام کنکور وجود خواهد داشت.

فرصت بعدی برای ویرایش اطلاعات کنکور سراسری در زمان دریافت کارت ورود به جلسه می باشد که می توان اطلاعاتی همچون معدل را اصلاح کرد. آخرین فرصت هم معمولا در زمان انتخاب رشته‌ کنکور می باشد و در این مهلت داوطلبانی که معدل آنها مغایرت دارد و یا سهمیه شان اعمال نشده‌ است ، می توانند اقدام نمایند.

دانش آموزان پایه دوازدهم که در زمان ثبت نام کنکور سراسری معدل آنها اعلام نشده‌ است ، باید در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور یا زمان انتخاب رشته‌ ، برای اصلاح و درج معدل واقعی اقدام نمایند. در این خصوص لازم است اطلاع دهیم که در صورت مغایرت معدل درج شده‌ در فرم ثبت نام کنکور با معدل واقعی ، برای پذیرش در دانشگاه با مشکل مواجه خواهید شد. حتی ممکن است از ادامه تحصیل شما در دانشگاهی که قبول شده‌ اید ، ممانعت شود.

احتمالا این را هم بپسندید  برنامه ریزی برای کنکور 99 - تمامی رشته ها

سوالات شما

  • سایت ویرایش اطلاعات کنکور کدام سامانه است ؟

ویرایش اطلاعات کنکور در سامانه سازمان سنجش انجام می گیرد که آدرس را آن را در این مطلب قرار داده‌ ایم.

  • برای ویرایش اطلاعات کنکور در سایت چقدر باید هزینه پرداخت کنیم ؟

ویرایش اطلاعات کنکور بدون پرداخت هزینه است.

  • اطلاعات لازم برای ویرایش ثبت نام کنکور چیست ؟

شماره پرونده و شماره پیگیری ثبت نام برای ویرایش اطلاعات کنکور نیاز هستند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران

بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران 📞 نکات انتخاب بهترین آموزشگاه کلاس کنکور

پیدا کردن بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران می تواند کار سختی باشد چرا که …

2 نظر

  1. سلام من در کنکور ریاضی ۱۴۰۳ شرکت کردم و نظام اموزشی و بجای ۶_۳_۳ اشتباه نظام قدیم وارد کردم ایا در هنگام دریافت کارت ورود ب جلسه میتوانم ویرایش کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. بهتر است هم اکنون در سایت سنجش درخواست ارسال کنید و موضوع را پیگیری نمایید. برای ارسال درخواست در سایت سنجش می توانید از مشاوران ما راهنمایی دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر