از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سایت دانشگاه آزاد تهران شمال – راهنمای ورود و استفاده از سایت دانشگاه تهران شمال

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سایت دانشگاه آزاد تهران شمال - راهنمای ورود و استفاده از سایت دانشگاه تهران شمال

 

دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی کاردانی تا دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تهران شمال ، برای پیگیری امور دانشجویی همچون پرداخت شهریه ، انتخاب واحد ، مشاهده نمرات و … می بایست به سامانه الکترونیکی دانشگاه مراجعه کنند. سایت دانشگاه آزاد تهران شمال از سایت سایر واحد های دانشگاهی مجزاست و به تازگی تغییراتی نیز در این سامانه اعمال شده است که در ادامه ضمن بررسی تغییرات ، راهنمای ورود به سایت ، پرداخت شهریه و نحوه انتخاب واحد را شرح داده ایم.

سایت جدید دانشگاه آزاد تهران شمال

از ترم بهمن ماه 98 به قبل ، از سایت سیدا به عنوان سامانه اصلی تمام واحد های دانشگاهی آزاد استفاده می شد اما با از دسترس خارج شدن برخی از امکانات این سامانه ، دانشجویان دیگر نمی توانند انتخاب واحد یا پرداخت شهریه را از سایت سیدا انجام دهند و باید به سامانه جدید آموزشیار دانشگاه آزاد که به تازگی راه اندازی شده است ، مراجعه نمایند.

سایت آموزشیار دانشگاه آزاد برای همه واحد های آزاد می باشد و برای هر دانشگاه یک کد تعریف شده است که دانشجویان با استفاده از آن کد بتوانند وارد صفحه اصلی سایت دانشگاه خود شوند.

راهنمای ورود به سایت دانشگاه آزاد تهران شمال

همانطور که گفته شد ، سایت آموزشیار سامانه ای یکپارچه سازی شده برای تمام دانشگاه های آزاد است اما به هر دانشگاه یک کد اختصاص داده شده است که دانشجویان ، اساتید و پرسنل آموزشی باید با استفاده از آن کد وارد سایت شوند. کد دانشگاه آزاد تهران شمال ، 157 است و نحوه ورود به سامانه به صورت زیر می باشد :

  • نام کاربری : edu@شماره دانشجویی157
  • رمز عبور : شماره دانشجویی157

پرداخت شهریه در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد تهران شمال

دانشجویان باید قبل از انتخاب واحد ، شهریه ثابت همان ترم را پرداخت کنند و  چنانچه مبلغ بدهی دارای مغایرت بود مبلغ را در زمان پرداخت به مبلغ شهریه ثابت تغییر داده و بر روی گزینه پرداخت کلیک کنید.

برای مجاز شدن به انتخاب واحد فعلا نیازی به واریز بدهی ترم های قبل نمی باشد و فقط شهریه ثابت ترم جدید را پرداخت کنید.

نام کاربری و کلمه عبور خود را مطابق توضیحاتی که در بالا داده شد ، وارد کنید.

  • نام کاربری : edu@شماره دانشجویی157
  • رمز عبور : شماره دانشجویی157

برای پرداخت شهریه ، از منوی سمت راست سایت گزینه “ثبت نام دروس دانشجو” را انتخاب کنید.

سپس وارد بخش مدیریت مالی نیمسال های تحصیلی دانشجو شوید.

از بخش تراز ، مبلغ بدهی که باید واریز کنید را بررسی نمایید و سپس بر روی گزینه پرداخت الکترونیکی شهریه کلیک کنید.

یکی از بانک های صادرات و ایران کیش را برای ادامه مراحل پرداخت شهریه ، انتخاب کنید.

حال باید مبلغ قابل پرداخت را تعیین و سپس بر روی گزینه پرداخت الکترونیکی کلیک کنید.

اطلاعات کارت بانکی خود را که شامل شماره کارت ، رمز CVV2 ، رمز پویا و …. می باشد را درج کنید تا وجه از حساب شما کسر شود.

چنانچه پس از پرداخت شهریه ، همچنان در سامانه وضعیتتان بدهکار بود ، لازم است با واحد پشتیبانی سامانه یا با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا مشکلتان پیگیری و حل شود و در زمان انتخاب واحد ، اختلالی به وجود نیاید.

انتخاب واحد در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد تهران شمال

مرحله اول انتخاب واحد دانشگاه آزاد تهران شمال در سایت آموزشیار ، در روز های پنج شنبه و جمعه به تاریخ 27 و 28 شهریورماه انجام گرفت اما بعضی از دانشجویان به دلیل آنکه موفق به انتخاب واحد نشدند ، زمان مجدد برای انتخاب واحد در مرحله دوم در نظر گرفته شده است.

شنبه 5 مهر ماه 99 :

  • ورودی ‌های 95 و ماقبل : از ساعت 8 الی 14
  • ورودی ‌های 96 :  از ساعت 15 الی 21

یکشنبه 6 مهر 99 :

  • ورودی ‌های 97 : از ساعت 8 الی 14
  • ورودی ‌های 98 : از ساعت 15 الی 21

برای انتخاب واحد ، پس از ورود به سامانه از قسمت ثبت نام دروس دانشجو ، وارد بخش انتخاب واحد شوید.

پس از وارد شدن به صفحه انتخاب واحد ، بر روی گزینه انتخاب کلاس درس از دروس دانشجو یا انتخاب کلاس درس از دانشکده دانشجو کلیک کنید.

در صورتیکه در دکمه “انتخاب درس از دروس رشته دانشجو” قادر به مشاهده لیست دروس نمی باشید از طریق دکمه ” انتخاب کلاس درس از دانشکده دانشجو” استفاده نمایید.

سپس در صفحه ای که ایجاد می شود ، کد درس را وارد کنید و ثبت نمایید.

 

پس از وارد کردن کد درس ، لیست دروس و اساتیدی که آن درس را ارائه داده اند نمایش داده می شود که شما می توانید با توجه به ساعات و روزهایی که امکات حضور در دانشگاه دارید ، یک گزینه را انتخاب کنید.

نکات مهم در زمان انتخاب واحد دانشگاه تهران شمال

  • حداقل واحد اخذ شده 12 واحد می باشد و اگر کمتر اخد کنید ترم حذف می شود. مگر در شرایطی که ترم آخر هستید و کمتر از 12 واحد باقیمانده دارید.
  •  حداکثر واحد قابل اخذ 24 واحد برای معدل 17 و بالاتر (با مجوز آموزش) ، 20 واحد برای معدل 12 تا 16/99  و 14 واحد برای معدل کمتر از 12 (مشروطی)
  •  مسئولیت رعایت پیش نیاز و هم نیاز و دروس انتخابی با دانشجو است. طبق چارتی که مدیر گروه در اختیار قرار داده انتخاب واحد کنید.
  • در هر ترم فقط یک درس از گروه معارف (اندیشه اسلامی 1 و 2 ، انقلاب اسلامی ، تفسیر قران یا نهج البلاغه ، تاریخ تحلیلی صدر اسلام ، اخلاق اسلامی) می توان اخذ کرد.
  • دانشجویانی که ترم قبل (بهمن) به دانشگاه مراجعه نکرده اند ، در صورت دریافت خطا در آموزشیار برای دریافت مجوز انتخاب واحد باید به دانشگاه مراجعه کنند.

در این مطلب راهنمای کاملی از سایت دانشگاه آزاد تهران شمال ارائه شد. شما عزیزان می توانید برای دریافت چارت درسی رشته خود و همچنین اطلاع از نحوه برگزاری کلاس ها و امتحانات مجازی این دانشگاه ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه سما اسلامشهر - هر آنچه باید بدانید ، از ثبت نام و انتخاب واحد تا شماره تماس و آدرس

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کاردانی ناپیوسته

ثبت نام کاردانی ناپیوسته 1402 📞 ثبت نام کاردانی ناپیوسته در دانشگاه های سراسری، آزاد و علمی کاربردی

ثبت نام کاردانی ناپیوسته را می توانید در دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر