از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سامانه نقل و انتقال دانش آموزان سمپاد – نحوه ثبت نام در سایت انتقالی سمپاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سامانه نقل و انتقال دانش آموزان سمپاد

 

سامانه نقل و انتقال دانش‌آموزان سمپاد شرایطی را فراهم کرده است تا دانش آموزانی که در یکی از مدارس تیزهوشان در حال تحصیل هستند اما قصد دریافت انتقالی دارند ، بتوانند به مدرسه تیزهوشان مورد نظر خود انتقالی بگیرند. بنابراین دانش آموزان واجد الشرایط که به دلایل مختلفی همچون تغییر محل سکونت ، تغییر محل کار پدر و مادر و … قصد دارند به یک مدرسه تیزهوشان دیگر در داخل شهرستان و یا از یک شهرستان به شهرستان دیگر انتقالی بگیرند ، با رعایت شرایط لازم مجاز به دریافت انتقالی می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون سامانه نقل و انتقال دانش‌آموزان سمپاد در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

شما دانش آموزان عزیز می توانید برای راهنمایی در خصوص نحوه ثبت نام در سامانه نقل و انتقال دانش‌آموزان سمپاد با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیلات

سامانه نقل و انتقال دانش آموزان سمپاد

سامانه نقل و انتقال دانش‌آموزان سمپاد ، همان سامانه سناد می باشد. وزارت آموزش و پرورش شرایطی را فراهم کرده است تا دانش آموزانی که قصد دارند از یک مدرسه تیزهوشان به مدرسه تیزهوشان دیگری انتقالی بگیرند ، از طریق سامانه سناد اقدام کنند.

شرایط ثبت درخواست انتقالی در سامانه نقل و انتقال دانش‌آموزان سمپاد

همانطور که اشاره کردیم فقط دسته ای از دانش آموزان در حال تحصیل در مدارس تیزهوشان ، مجاز به ثبت درخواست انتقالی می باشند که دارای شرایط لازم باشند. شرایط ثبت درخواست انتقالی در سامانه نقل و انتقال دانش‌آموزان سمپاد به شرح موارد زیر می باشد :

  • موافقت مدارس مبدا و مقصد
  • موافقت اداره آموزش و پرورش شهرستان مبدا و مقصد با درخواست انتقالی تیزهوشان
  • پذیرش در یکی از مدارس شهرستان مبدا
  • وجود ظرفیت در رشته مورد نظر دانش آموز در مدرسه مقصد
  • کسب حداقل امتیاز لازم جهت پذیرش در مدرسه مقصد

دانش آموزانی که قصد دریافت انتفالی تیزهوشان را در داخل یک شهرستان دارند ، باید در نظر داشته باشند که امکان ثبت درخواست انتقالی در اولین سال تحصیل برای داوطلب وجود ندارد.

نحوه درخواست انتقالی مدارس تیزهوشان

متقاضیانی که جزو دانش آموزان مدارس تیزهوشان هستند و قصد دریافت انتقالی به مدرسه تیزهوشان دیگری را دارند ، برای ثبت درخواست انتقالی مدارس تیزهوشان باید به سامانه نقل و انتقال دانش آموزان سمپاد مراجعه نمایند.

متقاضیان می توانند با مراجعه با سامانه سناد ، فرم های مربوط به درخواست انتقالی را تکمیل کنند. فرم های تکمیل شده توسط مدارس مبدا و مقصد مورد بررسی قرار می گیرد و چنانچه دانش آموز دارای شرایط لازم باشد با آن موافقت می گردد.

در صورتی که در ورود به سامانه نقل و انتقال دانش‌آموزان سمپاد دچار مشکل هستید ، می توانید برای ثبت درخواست انتقالی مدارس تیزهوشان با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس حاصل بفرمایید.

رد درخواست انتقالی در سامانه نقل و انتقال دانش آموزان سمپاد

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم با درخواست دسته ای از دانش آموزان موافقت می شود که دارای شرایطی که پیش تر نام بردیم ، باشند. در برخی موارد با درخواست انتقالی مدارس تیزهوشان داوطلب موافقت نمی شود و به عبارتی درخواست او توسط مدرسه مبدا و یا مدرسه مقصد رد می شود و یا ممکن است یکی از اداره های آموزش و پرورش مستقر در دو شهرستان موافقت ننماید. از مهم ترین دلایلی که سبب رد درخواست انتقالی در سامانه نقل و انتقال دانش‌آموزان سمپاد می شود ، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • نداشتن حداقل نمره کف آزمون برای ورود و ادامه تحصیل در مدرسه مقصد
  • نداشتن ظرفیت پذیرش در رشته مورد نظر دانش آموز در مدرسه انتخابی در شهرستان مقصد
  • وجود متقاضیانی که برای گرفتن انتقالی امتیاز بالاتری دارند.

مرتبط بخوانید : انتقال از تیزهوشان به نمونه دولتی – شرایط و راهنمای کامل انتقال از تیزهوشان به نمونه دولتی

سوالات متداول

  • آیا متقاضیان برای ثبت درخواست انتقالی مدارس تیزهوشان باید به سامانه نقل و انتقال دانش‌آموزان سمپاد مراجعه کنند ؟

بله ، امکان ثبت درخواست انتقالی مدارس تیزهوشان از طریق سامانه سناد امکان پذیر است.

  • نحوه ثبت درخواست انتقالی در سامانه نقل و انتقال دانش‌آموزان سمپاد چگونه است ؟

نحوه ثبت درخواست انتقالی مدارس تیزهوشان در سامانه سناد را در متن مقاله فوق بررسی کردیم.

  • شرایط نقل و انتقال دانش آموزان در حال تدریس در مدارس تیزهوشان ، شامل چه مواردی است ؟

از جمله مهم ترین شرایط نقل و انتقال دانش آموزان سمپاد می توان به موافقت اداره آموزش و پرورش و موافقت مدرسه ، وجود ظرفیت در مدرسه انتخابی و … اشاره کرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

یک نظر

  1. سلام تو چه سایتی برای انتقالی با ثبن نام کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر