از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان ثبت نام کنکور هنرستان 1403 📞 تاریخ دقیق ثبت نام کنکور هنرستانی ها

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان ثبت نام کنکور هنرستان

داوطلبان هنرستانی که قصد شرکت در کنکور را دارند تا بتوانند تحصیلات خود را ادامه دهند ، به دنبال اطلاع از زمان ثبت نام کنکور هنرستان هستند. آزمونی که برای داوطلبان هنرستانی برگزار می شود ، تحت عنوان آزمون کاردانی فنی حرفه ای شناخته می شود و داوطلبان با شرکت در این آزمون و کسب حداقل رتبه ، امکان قبولی در رشته مدنظرشان را خواهند داشت. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به بررسی زمان ثبت نام کنکور هنرستان 1403 بپردازیم.

برای راهنمایی در زمینه انتخاب رشته‌ آزمون کاردانی فنی حرفه ای می توانید با مشاوران ارشد مجموعه تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا با اطلاعات دقیق و درست راهنمایی شوید

 از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما هستیم 

همین حالا تماس بگیرید

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد یا صفر  9099071612

زمان ثبت نام کنکور هنرستان 1403

اگر فارغ التحصیل از رشته های هنرستان هستید و قصد ادامه تحصیل دارید ، شما باید در کنکور کاردانی فنی حرفه ای شرکت نمایید. آزمون کاردانی فنی حرفه ای به صورت هر ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود و بعضی از رشته های هنرستان را پوشش می دهد. داوطلبان با شرکت در این آزمون و کسب نمره قبولی ، امکان ادامه تحصیل در مقطع کاردانی را خواهند داشت و پس از آن می توانند با شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی ، تحصیلات خود را ادامه دهند.

طبق آخرین اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور ، زمان ثبت نام کنکور هنرستان از تاریخ 17 تیرماه آغاز می شود و داوطلبان تا تاریخ 24 تیرماه فرصت خواهند داشت که برای ثبت نام اقدام کنند. مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی فنی حرفه ای محدود است بنابراین توصیه می شود مدارک و اطلاعات خود را جمع آوری کنید تا در فرصت محدود ثبت نام ، با مشکلی مواجه نشوید.

مرتبط بخوانید : کنکور زبان برای هنرستانی ها 

تمدید زمان ثبت نام کنکور هنرستان

برخی از داوطلبان به دلیل عدم اطلاع از زمان ثبت نام و یا کامل نبود مدارک ، موفق به ثبت نام در موعد مقرر نمی شوند و سازمان سنجش اقدام به تمدید مهلت ثبت نام آزمون برای این دسته از داوطلبان می کند. مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای مشخص نشده است اما با توجه به اینکه زمان اولیه ثبت نام تا تاریخ 24 تیرماه است ، پیش بینی می کنیم تا اواخر تیرماه ، فرصت ثبت نام وجود داشته باشد. اگر از ثبت نام در آزمون کاردانی فنی حرفه ای جامانده اید ، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را برای ثبت نام راهنمایی کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط هنرستان هوانوردی - شرایط کامل هنرستان هوانوردی 1401

مرتبط بخوانید : کنکور هنر برای هنرستانی ها

راهنمای ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1403

برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایید. آدرس این سامانه به نشانی sanjesh.org می باشد و مراحل ثبت نام به شرح زیر است :

  • در سایت سازمان سنجش بر روی گزینه “کاردانی فنی حرفه ای” کلیک کنید.
  • سپس در صفحه پیش رو ، لینک “سامانه ثبت نام آزمون مقطع کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیر انتفاعی سال 1403” را انتخاب کنید. این لینک با شروع فرایند ثبت نام فعال خواهد شد.
  • در قدم بعدی باید لینک “سامانه ثبت نام آزمون مقطع کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیر انتفاعی سال 1403” را انتخاب کنید.
  • سپس لازم است گزینه “خرید کارت اعتباری” را انتخاب کنید.
  • در صفحه خرید کارت اعتباری باید سریال مربوط به آزمون کاردانی فنی حرفه ای را انتخاب کنید. بدین منظور لینک “سریال ثبت نام آزمون مقطع کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیر انتفاعی سال 1403 + هزینه پیامک اطلاع رسانی” را انتخاب کنید و گزینه “تایید و ادامه” را فشار دهید.
  • در قدم بعدی باید اطلاعات مورد خواست به شرح نام ، نام خانوادگی ، شماره تلفن ثابت و همراه را ارائه نمایید.
  • سپس باید درگاه بانکی مورد نظر را انتخاب کنید.
  • پس از ورود به درگاه پرداخت الکترونیکی سایت ، باید اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را وارد کرده و گزینه “پرداخت” را فشار دهید.
  • پس از واریز موفقیت آمیز هزینه ، می توانید گزینه ورود به سیستم را انتخاب کرده و مراحل ثبت نام را آغاز نمایید.
احتمالا این را هم بپسندید  شرایط ورود به هنرستان موسیقی 📞 معرفی هنرستان ها و شرایط ثبت نام

مرتبط بخوانید : ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای بدون کنکور

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 

دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ، تمام اطلاعات لازم برای ثبت نام را در اختیار شما قرار می دهد و لازم است پیش از شروع فرایند ثبت نام و واریز هزینه ، دفترچه راهنما را مطالعه کنید. زمان انتشار دفترچه مذکور ، در اولین روز ثبت نام یعنی در تاریخ 17 تیرماه می باشد. این دفترچه شامل مشخصات زیر می باشد :

  • لیست رشته ها و گرایش های با آزمون و بدون آزمون‌
  • مجموعه های امتحانی
  • منابع و ضرایب دروس
  • شیوه پذیرش دانشجو در هر رشته محل
  • عنوان و کد دیپلم های مورد پذیرش
  • و…

زمان ثبت نام کنکور سراسری برای هنرستانی ها

زمان ثبت نام کنکور هنرستان

داوطلبان هنرستانی در صورت تمایل به ادامه تحصیل می توانند در کنکور سراسری نیز شرکت کنند. شرکت در کنکور سراسری با ارائه مدرک دیپلم نظام جدید از رشته های فنی حرفه ای و کاردانش امکان پذیر است همچنین داوطلبانی که مدرک نظام قدیم هنرستان را دارند ، با ارائه مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی ، می توانند در کنکور سراسری شرکت نمایند. زمان ثبت نام کنکور سراسری با توجه به اینکه دو بار در سال برگزار می شود ، در دو بازه زمانی می باشد. سال گذشته ، اولین فرصت ثبت نام در آذرماه 1402 بود که آزمون آن در اردیبهشت ماه برگزار می شود. همچنین آزمون سراسری نوبت دوم که در تیرماه برگزار می شود ، زمان ثبت نام آن در فروردین ماه می باشد.

سوالات شما

  • زمان ثبت نام کنکور هنرستان 1403 در چه تاریخی است؟

زمان ثبت نام کنکور هنرستان 1403 در نیمه اول تیرماه می باشد.

  • آیا مهلت ثبت نام کنکور هنرستان تمدید خواهد شد؟

بله ، احتمالا فرصت مجددی برای ثبت نام جاماندگان از کنکور هنرستان در نظر گرفته خواهد شد.

  • آیا داوطلبان هنرستانی می توانند در کنکور سراسری شرکت کنند؟

بله ، فارغ التحصیلان از هنرستان ، امکان شرکت در کنکور سراسری را دارند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شرایط ثبت نام در هنرستان صدا و سیما

شرایط ثبت نام در هنرستان صدا و سیما 📞 زمان ، شرایط و مدارک ثبت نام آزمون ورودی 1403

بعضی از هنرستان ها از شرایط پذیرش متفاوت تری نسبت به هنرستان های دیگر برخوردار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر