از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی مامایی 📞 تاریخ دقیق ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی مامایی

فارغ التحصیلان از مقطع کاردانی مامایی برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی می بایست در آزمون کاردانی به کارشناسی شرکت نمایند. این آزمون را سازمان سنجش برگزار می کند و داوطلبان مجاز هستند با ارائه مدرک کاردانی ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در ادامه این مطلب می خواهیم به بررسی زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی مامایی 1403 بپردازیم. از شما علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته‌ مامایی دعوت می شود تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

سوالات خود را در خصوص شرایط پذیرش بدون کنکور و با کنکور دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی مامایی دانشگاه سراسری 1403

رشته‌ مامایی در مقطع کارشناسی ناپیوسته توسط بسیاری از واحدهای علوم پزشکی سراسری ارائه می شود و داوطلبان دارای مدرک کاردانی در صورت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی و کسب حداقل رتبه ، امکان ورود به یکی از این دانشگاه ها را خواهند داشت. زمان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی رشته‌ مامایی به طور همزمان با ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سایر رشته‌ هاست و در خردادماه می باشد. تاریخ دقیق ثبت نام این آزمون از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مشخص شده‌ است و طبق آخرین اطلاعیه رسمی ، داوطلبان از تاریخ 27 خردادماه تا حداکثر تاریخ 3 تیرماه می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی مامایی دانشگاه آزاد 1403

شما با مدرک کاردانی رشته‌ مامایی برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی می توانید دانشگاه آزاد را هم انتخاب کنید. این دانشگاه دارای ظرفیت پذیرش نسبتا مناسبی در مقطع کارشناسی ناپیوسته می باشد و داوطلبان فقط از طریق شرکت در آزمون و کسب رتبه مناسب ، امکان پذیرش دارند. زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد با زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری یکسان است و به عبارتی ، یک آزمون جامع و مشترک برای تمام دانشگاه ها برگزار می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور 1402 📞 تمام دانشگاه ها

بنابراین اگر تمایل به قبولی در رشته‌ مامایی دانشگاه آزاد دارید ، باید از تاریخ 27 خردادماه حداکثر 3 تیرماه ، ثبت نام خود را در سایت سازمان سنجش انجام دهید.

مرتبط بخوانید : لیست دانشگاه های آزاد دارای رشته مامایی

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ناپیوسته مامایی

با توجه به اینکه برخی از داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته از زمان ثبت نام بی اطلاع هستند و از ثبت نام در آزمون جا می مانند ، سازمان سنجش زمان ثبت نام را برای این دسته از داوطلبان تمدید می کند. همانطور که در بخش های قبلی توضیح دادیم ، آخرین فرصت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی در 3 تیرماه می باشد اما احتمال دارد زمان ثبت نام تا آخر هفته اول تیرماه تمدید شود تا تمام متقاضیان بتوانند ثبت نام را انجام دهند.

مرتبط بخوانید : آخرین رتبه قبولی مامایی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی مامایی

داوطلبان به منظور ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی مامایی باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند. در این سامانه ، لینک ثبت نام آزمون فعال خواهد شد که داوطلب در قدم اول باید هزینه ثبت نام را با خرید کارت اعتباری بپردازد تا در ادامه بتواند فرم را تکمیل کند. هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی سال قبل معادل با 160 هزار تومان بود که احتمالا برای سال آینده‌ مقداری افزایش خواهد یافت.

هزینه ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی را باید با خرید کارت اعتباری بپردازید و با خرید یک کارت ، می توانید در آزمون مشترک دانشگاه های سراسری و آزاد شرکت نمایید. برای پرداخت هزینه در سایت نیز باید از کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود استفاده نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  تاریخ ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 📞 زمان دقیق ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته 1403

مرتبط بخوانید : تغییر رشته از مامایی به پزشکی

زمان انتخاب رشته‌ کاردانی به کارشناسی مامایی

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی مامایی

داوطلبانی که تمایل دارند با شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی وارد رشته‌ مامایی شوند ، باید انتخاب رشته‌ را هم انجام دهند. انتخاب رشته‌ کاردانی به کارشناسی به صورت همزمان با ثبت نام انجام می گیرد. یعنی شما باید در زمان تکمیل فرم ثبت نام ، کد رشته‌ محل های مورد تقاضا را هم داخل فرم درج نمایید. تعداد انتخاب های شما حداکثر 50 کد رشته‌ محل است و لازم است به اولویت بندی رشته‌ محل ها نیز توجه داشته باشید.

تمام کد رشته‌ های آزمون کاردانی به کارشناسی از جمله کدرشته‌ های مامایی در دفترچه راهنمای ثبت نام موجود هستند. شما پیش از شروع فرایند ثبت نام ، باید دفترچه را بررسی کرده‌ و کد رشته‌ های مدنظرتان را استخراج کنید.

با توجه به توضیحات فوق ، زمان انتخاب رشته‌ کاردانی به کارشناسی مامایی در تاریخ 27 خردادماه آغاز شده‌ و تا تاریخ 3 تیرماه خواهد بود. همچنین شما تا آخرین فرصت ثبت نام این امکان را خواهید داشت که فرم ثبت نام و انتخاب رشته‌ را چند بار ویرایش کنید.

سوالات شما

  • زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی مامایی 1403 در چه تاریخی است؟

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی در هفته آخر خردادماه شروع می شود.

  • انتخاب رشته‌ کاردانی به کارشناسی مامایی چه زمانی انجام می شود؟

انتخاب رشته‌ و ثبت نام کنکور کارشناسی ناپیوسته به صورت همزمان انجام می گیرد.

  • آیا مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته مامایی تمدید خواهد شد؟

بله ، فرصت مجددی برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ناپیوسته برای داوطلبان جامانده‌ از ثبت نام در نظر گرفته خواهد شد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

مدارک لازم برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

مدارک لازم برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 📞 لیست کامل مدارک

داوطلبان برای ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 1403 باید مدارک را به صورت کامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر