از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رشته نقشه برداری بدون کنکور 1401 – شرایط و راهنمای ثبت نام در تمام دانشگاه ها

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رشته نقشه برداری بدون کنکور

 

رشته نقشه برداری در میان فارغ التحصیلان رشته های ریاضی و فنی حرفه ای دارای متقاضیان زیادی است و دانشگاه هایی همچون آزاد ، نوبت دوم ، غیرانتفاعی ، علمی کاربردی و … در این رشته دانشجو پذیرش می کنند. شما برای قبولی بدون کنکور در رشته نقشه برداری انتخاب های زیادی دارد و ظرفیت پذیرش آن نیز نسبتا مناسب است بنابراین اگر هم معدل خیلی خوبی نداشته باشید ، می توانید پذیرش بگیرید. در ادامه این مطلب می خواهیم شرایط کامل تری از ثبت نام رشته نقشه برداری بدون کنکور ارائه کنیم. همراه ما باشید.

سوالات خود را در زمینه پذیرش بدون کنکور در دانشگاه ، از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

رشته نقشه برداری بدون کنکور دانشگاه آزاد

پر طرفدار ترین دانشگاه برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد است و ظرفیت پذیرش مناسبی هم در اکثر رشته های تحصیلی بدون کنکور دارد. این دانشگاه رشته نقشه برداری بدون کنکور را در 4 مقطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ارائه می کند و شما با توجه به اینکه می خواهید مدرک فوق دیپلم بگیرید یا لیسانس و همچنین آخرین مدرک تحصیلی که ارائه می کنید ، مجاز به انتخاب یکی از این مقاطع هستید.

  • کاردانی ناپیوسته : نقشه برداري – ژئودزي
  • کاردانی پیوسته : نقشه برداری
  • کارشناسی پیوسته : مهندسی نقشه برداری
  • کارشناسی ناپیوسته : نقشه برداری

اگر قصد پذیرش در مقاطع کاردانی ناپیوسته یا کارشناسی پیوسته رشته نقشه برداری را دارید ، باید دیپلم شما نظام جدید باشد و یا اینکه مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی ارائه نمایید. اما اگر دیپلم شما نظام قدیم است و مدرک پیش دانشگاهی و کاردانی هم ندارید ، می توانید در مقطع کاردانی پیوسته ثبت نام کنید. ضمن اینکه اگر مدرک کاردانی دارید و می خواهید زودتر فارغ التحصیل شوید ، می بایست وارد مقطع کارشناسی ناپیوسته شوید.

مرتبط بخوانید : بازار کار نقشه برداری – آینده شغلی رشته نقشه برداری چگونه است

رشته نقشه برداری بدون آزمون دانشگاه سراسری

دانشگاه های سراسری از جمله دانشگاه نوبت دوم و غیرانتفاعی در كارداني نقشه برداری دانشجوی بدون آزمون پذیرش می کنند و شما به شرط ارائه دیپلم نظام جدید ، دیپلم نظام قدیم و پیش دانشگاهی یا کاردانی ، می توانید وارد این دانشگاه شوید. دانشگاه های سراسری مثل دانشگاه آزاد ، شرط معدل ندارند و امکان پذیرش با هر معدل قابل قبولی فراهم است ولی به دلیل آنکه متقاضیان زیاد هستند و ظرفیت پذیرش محدود ، اگر معدل بالاتری داشته باشید شانس قبولی تان بیشتر خواهد بود.

احتمالا این را هم بپسندید  ظرفیت خودگردان دانشگاه آزاد چیست 📞 راهنمای ظرفیت خودگردان دانشگاه آزاد

رشته نقشه برداری بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی آسان ترین شرایط پذیرش را در رشته نقشه برداری بدون آزمون دارد و شما برای قبولی در این دانشگاه فقط باید دیپلم داشته باشید. فرقی نمی کند که دیپلم شما نظام قدیم باشد یا نظام جدید و یا اینکه از کدام رشته تحصیلی فارغ التحصیل شده باشید ، فقط نیاز به ارائه مدرک دیپلم دارید.

كاردانی فنی نقشه برداری كارگاهی رشته ای است که در دانشگاه علمی کاربردی ارائه می شود و پس از اتمام تحصیلات کاردانی خود و دریافت مدرک فوق دیپلم ، می توانید وارد مقطع کارشناسی ناپیوسته شوید و در نهایت لیسانس بگیرید.

شهریه رشته نقشه برداری بدون آزمون

شهریه رشته نقشه برداری بدون کنکور در دانشگاه های مختلفی که این رشته را ارائه می کنند متفاوت است. بیشترین میزان شهریه را دانشگاه آزاد دارد که ترمی حدود 4 میلیون تومان می باشد. کمترین میزان شهریه هم مربوط به دانشگاه علمی کاربردی است که به ازای هر ترم تحصیل حدود 1/5 میلیون شهریه دریافت می نماید. شهریه رشته نقشه برداری بدون کنکور دانشگاه نوبت دوم و غیرانتفاعی هم حدود 2/5 میلیون تومان در هر ترم است.

پس اگر به دنبال تحصیل با هزینه کمتری هستید ، دانشگاه علمی کاربردی را انتخاب کنید ولی اگر میزان شهریه برای شما مهم نیست و از طرفی می خواهید شانس پذیرش بالایی داشته باشید ، دانشگاه آزاد را انتخاب نمایید.

مرتبط بخوانید : رشته نقشه برداری دانشگاه علمی کاربردی – لیست دانشگاه ها و شرایط قبولی

سوالات متداول

  • آیا رشته نقشه برداری در دانشگاه آزاد بدون آزمون ارائه می شود ؟
احتمالا این را هم بپسندید  توجیه ارتباط پروپوزال با زمینه پژوهشی چیست؟

بله ، دانشگاه آزاد رشته نقشه برداری را در 4 مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته به صورت بدون کنکور ارائه می کند.

  • شرط معدل قبولی در رشته نقشه برداری بدون آزمون چیست ؟

برای قبولی بدون آزمون در رشته نقشه برداری ، شرط معدل وجود ندارد.

  • زمان ثبت نام رشته نقشه برداری بدون آزمون چه تاریخی است ؟

دانشگاه های ارائه دهنده رشته نقشه برداری بدون آزمون در دو ترم مهرماه و بهمن ماه پذیرش انجام می دهند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دکتری بدون آزمون علمی کاربردی

دکتری بدون آزمون علمی کاربردی 📞 شرایط دکتری بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های دایر در کشور است که به دلیل شرایط …

یک نظر

  1. فروغی راد

    سلام من برای همین ترم یا بهمن میخواستم پسرم رشته نقشه کشی بدون آزمون ثبت نام کنه ولی متاسفانه به نتیجه ای که میخواستم نرسیدم لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر