از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رشته امنیت بین الملل | بررسی دانشگاه ها و اهداف مربوطه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رشته امنیت بین الملل | بررسی دانشگاه ها و اهداف مربوطه

 

رشته امنیت بین الملل یکی از رشته هایی می باشد که می توانید آن را در دفترچه کنکور انسانی ، تجربی و ریاضی ببینید. اگر به دفترچه کنکورهای سراسری نگاهی بیندازید می توانید متوجه این موضوع شوید که برای ادامه تحصیل در این رشته باید در یکی از دانشگاه سراسری پذیرش شوید.

از این رو در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با صفر تا صد این رشته آشنا کنیم تا بدانید چه شرایطی برای ورود به این رشته وجود دارد. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

با رشته امنیت بین الملل آشنا شوید

به احتمال قوی بارها اسم این رشته را شنیده اید ولی هیچ ایده پردازی در رابطه با جزئیات و مشخصات آن در ذهن خود ندارید. ولی جای نگرانی نیست. چرا که جای درستی را برای یافتن جواب سوالتان پیدا کرده اید. اگر می خواهید به بررسی تدابیر و اقدامات دولت و در کنار آن سازمان های بین الملی بپردازید ، می توانید در این رشته به تحصیل بپردازید. از این سازمان های بین المللی می توان به سازمان ملل متحد اشاره کرد. این اقدامات می توانند برگرفته شده از مجموعه نظامی باشد.

ورود به رشته امنیت بین الملل به آن آسانی ها که تصور می کنید، نیست. از آنجایی که این رشته مربوط به وزارت اطلاعات می باشد ، سخت گیری های آن نیز بیشتر خواهد بود  از این رو دانشجویان انتخابی قبل از ورود به این دانشکده به طور کامل صلاحیت شان به صورت علمی و همچنین گزینشی مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت قبول شدن در گزینش می توانند برنامه ریزی درسی خود را انجام دهند.

ظرفیت رشته امنیت بین الملل به چه صورت است؟

بر اساس آخرین آمار دفترچه انتخاب رشته ، تعداد افرادی که این قابلیت را دارند تا بتوانند به این دانشگاه ها ورود پیدا کنند ، 30 نفر می باشد و این تعداد تنها برای دانشگاه های روزانه می باشد و در نوبت دوم یا شبانه ، ظرفیت مازاد ، پردیس خودگردان ، پیام نور و در نهایت غیر انتفاعی هیچ دانشجویی و با هیچ شرایطی پذیرش نمی شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای رشته مدیریت کسب و کارهای کوچک - طبق آخرین رتبه قبولی 1400 و 99

همچنین نکته ای که در رابطه با رشته امنیت بین الملل باید بدانید این است که تمامی 30 نفر به صورت آزمون و تنها با مصاحبه می توانند وارد دانشکده مربوطه شوند ؛ در غیر این صورت هیچ شانس و یا راهی برای ورود ندارند. همچنین ظرفیت ذکرشده تنها برای زیر مجموعه رشته انسانی می باشد.

برای رشته تجربی 15 نفر ظرفیت و برای رشته ریاضی نیز 5 نفر ظرفیت در نظر گرفته شده است و شرایط این دو رشته نیز همانند موارد قبل می باشد.

پیشنهاد میکنیم برای اطلاع از چگونگی پذیرش در این رشته و همچنین رتبه مورد نیاز برای قبولی ، صحبتی هر چند کوتاه با کارشناسان ارشد ما داشته باشید ، از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان هستیم ( تماس از سراسر کشور بدون گرفتن کد یا صفر و صرفا از تلفن ثابت ).

دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی

افرادی که قصد تحصیل در رشته امنیت بین الملل را دارند ، تنها مجاز به انتخاب دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی هستند که تحت عنوان دانشگاه امام باقر (ع) نیز شناخته شده است. بعد از اینکه در آزمون ورودی قبول شدید ، از طرف دانشگاه برای انجام برای مصاحبه حضوری با شما تماس گرفته خواهد شد.

افراد باید از شرایطی همچون پابند بودن به دین اسلام ، داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ، داشتن سلامتی روانی و جسمانی کامل و… برخوردار باشند.

همچنین برای دانشجویان مجردی که از شرایط مربوطه برخوردار هستند ، خوابگاه در نظر گرفته می شود و دانشجویان در کنار تحصیل از کمک هزینه هایی نیز بهره مند می شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  زمانبندی کنکور 1400 - در کنکور 1400 برای هر درس چقدر وقت داریم

در این مطلب به بررسی رشته امنیت بین الملل پرداخته شده است. هر سه گروه اصلی تجربی ، ریاضی و انسانی می توانند در این رشته به تحصیل بپردازند. همچنین تنها آقایان می توانند به دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی ورود پیدا کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ضرایب کنکور دی ماه

ضرایب کنکور دی ماه – ضرایب دروس اختصاصی در 5 گروه آزمایشی

کنکور سراسری دی ماه 1402 در روزهای 29 و 30 دی ماه 1401 برگزار خواهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر