از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رتبه قبولی مهندسی پزشکی دانشگاه شاهد – طبق قبولی های 1400 و 99

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رتبه قبولی مهندسی پزشکی دانشگاه شاهد

 

در گروه ریاضی همچون رشته های مهندسی برق یا مهندسی مکانیک ، تقاضا برای تحصیل در رشته مهندسی پزشکی هم زیاد است و به همین دلیل دانشگاه های روزانه ، شبانه ، آزاد و … این رشته را ارائه می کنند تا علاقه مندان بتوانند با شرکت در کنکور ریاضی و یا ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ، پذیرفته شوند. یکی از دانشگاه هایی که رشته های فنی مهندسی را ارائه می کند ، دانشگاه شاهد است که پذیرش در این دانشگاه تنها با شرکت در کنکور امکان پذیر است. در ادامه این مطلب بررسی خواهیم کرد که آیا رشته مهندسی پزشکی در دانشگاه شاهد ارائه می شود یا خیر و رتبه قبولی آن به چه صورت است. با ما همراه باشید.

در صورت تمایل به پذیرش در رشته مهندسی پزشکی دانشگاه شاهد ، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را درباره شرایط پذیرش راهنمایی کنند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ظرفیت پذیرش رشته مهندسی پزشکی دانشگاه شاهد 1401

ممکن است سوال داشته باشید که آیا در کنکور 1401 دانشگاه شاهد رشته مهندسی پزشکی را ارائه می کند یا خیر. در پاسخ این سوال لازم است بدانید که تا سالهای گذشته این رشته را دانشگاه شاهد ارائه می کرد و به احتمال خیلی زیاد در سال 1401 نیز ارائه شود. در کنکور 1400 ظرفیت رشته مهندسی پزشکی دانشگاه شاهد 60 نفر بود و ممکن است در کنکور 1401 ظرفیت پذیرش بیشتر یا کمتر شود.

مرتبط بخوانید : رتبه قبولی مهندسی عمران دانشگاه شاهد

رتبه قبولی رشته مهندسی پزشکی دانشگاه شاهد

دانشجویان رشته مهندسی پزشکی دانشگاه شاهد از میان داوطلبان کنکور ریاضی که دارای سهمیه مناطق و ایثارگری هستند ، پذیرش می شوند. شما با توجه به سهمیه ای که دارید باید رتبه قبولی سال های گذشته در سهمیه خود را بررسی کنید زیرا برای قبولی در دانشگاه شاهد رتبه در سهمیه مهم تر از رتبه کشوری است.

احتمالا این را هم بپسندید  کارنامه قبولی رادیولوژی با سهمیه 25 درصد - طبق قبولی های 1400 و 99

ظرفیت رشته مهندسی پزشکی دانشگاه شاهد در میان داوطلبان دارای سهمیه منطقه یک ، سهمیه منطقه دو ، سهمیه منطقه سه ، سهمیه 5 درصد ایثارگران و سهمیه 25 درصد ایثارگران تقسیم می شود به طوری که پنج درصد ظرفیت برای دارندگان سهمیه ایثارگران 5 درصدی است ، یک چهارم ظرفیت به دارندگان سهمیه ایثارگران 25 درصدی اختصاص داده می شود و 70 درصد باقی مانده برای داوطلبان دارای سهمیه مناطق است.

ضمن اینکه اگر شما دارای سهمیه ایثارگران 5 یا 25 درصدی هستید ، باید بتوانید 70 درصد رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه عادی را به دست آورید و در صورت عدم کسب نمره لازم ، سهمیه منطقه شما ملاک قرار خواهد گرفت.

مرتبط بخوانید : رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد

با در نظر گرفتن توضیحات فوق ، حداکثر رتبه قبولی مهندسی پزشکی دانشگاه شاهد در هر یک از سهمیه ها به شرح زیر می باشد :

  • رتبه در سهمیه منطقه یک : 3468
  • رتبه در سهمیه منطقه دو : 2813
  • رتبه در سهمیه منطقه سه : 835
  • رتبه در سهمیه 5 درصد ایثارگران : 692
  • رتبه در سهمیه 25 درصد ایثارگران : 328

مصاحبه رشته مهندسی پزشکی دانشگاه شاهد

همانطور که می دانید ، قبولی در رشته های دانشگاه شاهد با شرکت در مرحله مصاحبه امکان پذیر است و فقط داوطلبانی امکان حضور در مصاحبه را خواهند داشت که رتبه مناسبی به دست آورده باشند. پس از انتخاب رشته کنکور ، دانشگاه شاهد اسامی داوطلبان واجد شرایط و رتبه لازم را که رشته های دانشگاه را در فرم انتخاب رشته کنکور خود درج کرده اند ، برای سازمان سنجش ارسال می کند و سازمان سنجش نیز لیست این دسته از داوطلبان را منتشر می نماید تا برای حضور در مصاحبه اقدام نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای رشته مدیریت بیمه - طبق آخرین رتبه قبولی مدیریت بیمه 1400 و 99

اگر برای مصاحبه دعوت شوید ، در واقع نیمی از پذیرش شما انجام شده است و نیم دیگر بستگی به عملکرد شما خواهد داشت اما اگر به مصاحبه دعوت نشوید ، یعنی رتبه و شرایط شما مناسب قبولی در این دانشگاه نبوده است و اولویت های بعدی فرم انتخاب رشته تان بررسی خواهند شد.

زمان مصاحبه دانشگاه شاهد در اواخر مردادماه یا حداکثر در دهه اول شهریورماه است و دعوت شدگان می بایست همراه با مدارک لازم ، در روز و ساعت دقیقی که تعیین شده است در جلسه مصاحبه حضور یابند. عدم حضور در مصاحبه نیز به معنای انصراف شما می باشد.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام دانشگاه شاهد 1401 – از ثبت نام در کنکور تا ثبت نام در دانشگاه

سوالات متداول

  • آیا رشته مهندسی پزشکی در دانشگاه شاهد ارائه می شود ؟

بله ، از رشته های مهندسی دایر در دانشگاه شاهد رشته مهندسی پزشکی است.

  • ظرفیت رشته مهندسی پزشکی دانشگاه شاهد چقدر است ؟

در کنکور سال قبل ظرفیت رشته مهندسی پزشکی دانشگاه شاهد 60 نفر بود و در کنکور امسال ممکن است ظرفیت بیشتر یا کمتری به این رشته اختصاص داده شود.

  • با چه رتبه ای شانس قبولی در رشته مهندسی پزشکی دانشگاه شاهد وجود دارد ؟

حدود رتبه قبولی رشته مهندسی پزشکی دانشگاه شاهد در سهمیه های مناطق و ایثارگری را می توانید در این مطلب بررسی کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ارشد فراگیر مهندسی پزشکی

ارشد فراگیر مهندسی پزشکی – مهندسی پزشکی بدون کنکور کارشناسی ارشد

  آزمون کارشناسی ارشد فراگیر توسط دو دانشگاه آزاد و پیام نور برگزار می شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر