از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رتبه قبولی مهندسی عمران دانشگاه شاهد – طبق قبولی های 1400 و 99

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رتبه قبولی مهندسی عمران دانشگاه شاهد

 

رشته مهندسی عمران مورد تقاضای بیشتر داوطلبان کنکور ریاضی است و اکثر داوطلبان این گروه آزمایشی در کنار رشته های مهندسی برق ، مهندسی مکانیک و مهندسی کامپیوتر ، رشته مهندسی عمران را هم جزو اولویت های خود قرار می دهند. برای قبولی در رشته مهندسی عمران دانشگاه های دولتی نیاز به رتبه خوبی می باشد مخصوصا دانشگاه های دولتی تهران که بهترین رتبه ها را پذیرش می کنند. اگر علاقه مند به قبولی در رشته مهندسی عمران دانشگاه شاهد هستید ، در ادامه این مطلب ابتدا بررسی خواهیم کرد که  آیا این رشته در دانشگاه شاهد ارائه می شود یا خیر و در صورت ارائه شدن ، رتبه قبولی آن به چه صورت است. با ما همراه باشید.

در صورت تمایل به پذیرش در رشته مهندسی عمران دانشگاه شاهد ، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را درباره شرایط پذیرش راهنمایی کنند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آیا رشته مهندسی عمران در دانشگاه شاهد ارائه می شود

در پاسخ به این سوال که آیا رشته مهندسی عمران در دانشگاه شاهد ارائه می شود یا خیر لازم است بدانید که تا سال های قبل ارائه می شد و به احتمال زیاد در کنکور 1401 نیز ارائه شود. به جزء رشته مهندسی عمران ، رشته های مهندسی برق ، مهندسی پزشکی ، مهندسی کامپیوتر ، علوم کامپیوتر ، فیزیک و ریاضیات و کاربردها نیز از گروه ریاضی در دانشگاه شاهد دایر هستند.

مرتبط بخوانید : مهندسی عمران بدون کنکور – راهنمای ثبت نام بدون کنکور در رشته مهندسی عمران

ظرفیت رشته مهندسی عمران دانشگاه شاهد

ظرفیت رشته مهندسی عمران دانشگاه شاهد در سال گذشته 60 نفر بود و سال آینده احتمال دارد ظرفیت بیشتر یا کمتری به این رشته اختصاص دهند. در میان رشته های مهندسی ، رشته مهندسی برق بیشترین میزان ظرفیت را در دانشگاه شاهد دارد به طوری که سال قبل ظرفیت آن 115 نفر بود اما سایر رشته های مهندسی هر کدام 60 نفر پذیرش داشتند.

احتمالا این را هم بپسندید  آخرین رتبه قبولی پزشکی 📞 به تفکیک رتبه، سهمیه، مناطق و دانشگاه ها

رتبه قبولی مهندسی عمران دانشگاه شاهد در سهمیه ایثارگران 5 درصدی

اگر سهمیه ایثارگران 5 درصدی دارید ، مجاز به انتخاب رشته مهندسی عمران دانشگاه شاهد هستید ولی می بایست موفق به کسب 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده گزینش عادی این رشته محل شوید. سال گذشته داوطلبان دارای این سهمیه با رتبه های حدودی 500 در سهمیه ، پذیرفته شده اند و شما هم برای قبولي باید بتوانید رتبه زیر 500 در سهمیه خود به دست آورید.

رتبه قبولی مهندسی عمران دانشگاه شاهد در سهمیه ایثارگران 25 درصدی

ظرفیت پذیرش رشته مهندسی عمران دانشگاه شاهد هر چقدر که باشد ، یک چهارم آن برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران 25 درصدی است و در صورتی که ظرفیت اختصاص داده شده به این دسته از داوطلبان با خودشان تکمیل نشود ، از دارندگان سهمیه ایثارگران 5 درصدی برای تکمیل ظرفیت استفاده می شود.

اگر سهمیه ایثارگران 25 درصدی دارید ، برای قبولي در رشته مهندسی عمران دانشگاه شاهد باید رتبه در سهمیه شما کمتر از 200 باشد تا شانس دعوت به مصاحبه داشته باشید.

مرتبط بخوانید : درامد مهندسی عمران – راهنمای میزان درآمد و بازار کار مهندسی عمران

رتبه قبولی مهندسی عمران دانشگاه شاهد در سهمیه منطقه یک

داوطلبان سهمیه منطقه یک کنکور ریاضی در صورت تمایل به انتخاب رشته مهندسی عمران دانشگاه شاهد ، تنها با کسب رتبه زیر 3500 در سهمیه خود شانس قبولي خواهند داشت و اگر رتبه بالاتر باشد ، شانس دعوت به مصاحبه را از دست می دهند.

رتبه قبولی مهندسی عمران دانشگاه شاهد در سهمیه منطقه دو

رتبه قبولی مهندسي عمران دانشگاه شاهد برای داوطلبان سهمیه منطقه دو ، رتبه ای کمتر از 2 هزار است. البته با رتبه نزدیک به 2500 هم شانس قبولی وجود دارد ولی اگر رتبه کمتر از 2000 باشد ، احتمال دعوت به مصاحبه بیشتر است.

مرتبط بخوانید : معدل لازم برای رشته عمران – برای قبولی در رشته مهندسی عمران چه معدلی نیاز است

رتبه قبولی مهندسی عمران دانشگاه شاهد در سهمیه منطقه سه

داوطلبان سهمیه منطقه سه کنکور ریاضی نیز می توانند رشته مهندسی عمران دانشگاه شاهد را انتخاب کنند ولی در صورتی که رتبه در سهمیه آنها کمتر از 700 باشد ، شانس پذیرش خواهند داشت. بنابراین اگر دارای سهمیه منطقه سه کنکور ریاضی هستید ، برای قبولي در رشته مهندسی عمران دانشگاه شاهد باید رتبه زیر 700 به دست آورید.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای رشته شیمی محض - طبق آخرین رتبه قبولی 1400 و 99

سوالات متداول

  • آیا دانشگاه شاهد رشته مهندسی عمران را ارائه می کند ؟

بله ، رشته مهندسی عمران از جمله رشته های مهندسی دانشگاه شاهد است.

  • رتبه قبولي رشته مهندسی عمران دانشگاه شاهد چقدر است ؟

رتبه قبولی رشته مهندسی عمران دانشگاه شاهد در سهمیه های ایثارگران و مناطق ، در این مطلب بررسی شد.

  • برای پذیرش در رشته مهندسی عمران دانشگاه شاهد رتبه در سهمیه مهم است یا رتبه کشوری ؟

هر دو رتبه سهمیه و رتبه کشوری برای قبولي در رشته مهندسی عمران دانشگاه شاهد بررسی می شوند اما رتبه در سهمیه مهم تر است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

با رتبه 46000 تجربی کجا قبول میشم

با رتبه 46000 تجربی کجا قبول میشم – راهنمای قبولی با رتبه 46000 تجربی

  پس از برگزاری کنکور سراسری در نوبت های دی ماه و تیرماه ، نتایج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر