از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

لیست دانشگاه های پردیس خودگردان فیزیوتراپی 1401 – معرفی تمام دانشگاه ها

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

لیست دانشگاه های پردیس خودگردان فیزیوتراپی

 

اگر داوطلب کنکور تجربی هستید و به قبولی در رشته فیزیوتراپی علاقه مندید ، دو دانشگاه روزانه و پردیس خودگردان این رشته را ارائه می کنند که شما با توجه به رتبه ای که در کنکور به دست می آورید ، شانس قبولی در این دانشگاه ها را خواهید داشت. با توجه به اینکه اکثر شما داوطلبان عزیز با دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه دهنده رشته فیزیوتراپی آشنا نیستید ، در این مطلب لیست دانشگاه های پردیس خودگردان فیزیوتراپی خدمتتان معرفی می کنیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه رتبه و تراز قبولی رشته های مختلف و اطلاع از درصد دروس لازم برای قبولی در هر یک از رشته ها و دانشگاه ها ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

لیست دانشگاه های پردیس خودگردان فیزیوتراپی

رشته فیزیوتراپی از رشته های زیر گروه یک کنکور تجربی است که فقط دو دانشگاه روزانه و پردیس خودگردان این رشته را ارائه می دهند و هیچ یک از دانشگاه های آزاد ، پیام نور و … دارای رشته فیزیوتراپی نیستند.

تقاضا برای قبولی در رشته فیزیوتراپی دانشگاه روزانه بیشتر است اما ظرفیت پذیرش کمی که دانشگاه روزانه به این رشته اختصاص داده است ، جوابگوی حجم زیاد تقاضا نیست و فقط داوطلبانی که رتبه خوبی به دست آورند احتمال قبولی خواهند داشت. بعضی از داوطلبانی که شانس قبولی در رشته فیزیوتراپی دانشگاه روزانه را ندارند ، انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان را انجام می دهند و به طور کلی ، رتبه قبولی دانشگاه پردیس خودگردان به نسبت بالاتر است.

مرتبط بخوانید : رتبه قبولی فیزیوتراپی با سهمیه 5 درصدی

در سال گذشته ، لیست دانشگاه های علوم پزشکی پردیس خودگردان زیر در رشته فیزیوتراپی پذیرش داشته اند :

  • پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشكی تبريز
  • پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشكی اصفهان
  • پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشكی تهران
  • پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشكی شهيد بهشتي – تهران
  • پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشكی مشهد
  • پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشكی جندي شاپور – اهواز
  • پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشكی شيراز
  • پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشكی گيلان – رشت
  • پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشكی بابل
  • پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشكی همدان
احتمالا این را هم بپسندید  ظرفیت مازاد دانشگاه چیست - فرق ظرفیت مازاد و پردیس

دانشگاه های پردیس خودگردان فوق در کنکور تجربی 1400 ارائه دهنده رشته فیزیوتراپی بودند و ممکن است در کنکور تجربی 1401 دانشگاه های بیشتری این رشته را ارائه کنند.

ظرفیت رشته فیزیوتراپی در دانشگاه پردیس خودگردان

ظرفیت رشته فیزیوتراپی دانشگاه پردیس خودگردان در کنکور سال های مختلف با تغییراتی همراه است و ثابت نیست. دانشگاه های پردیس خودگردانی که بالاتر معرفی شدند سال قبل از 5 تا 30 نفر ظرفیت پذیرش داشتند که امسال ممکن است تعداد بیشتری دانشجو پذیرش کنند یا به نسبت سال قبل ، ظرفیت را کمتر کنند.

مرتبط بخوانید : آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی

شهریه لیست دانشگاه های پردیس خودگردان فیزیوتراپی

تحصیل رشته فیزیوتراپی در دانشگاه پردیس خودگردان با پرداخت شهریه همراه است و میزان شهریه نیز رقم کمی نیست. دانشجویان دو بار در سال باید شهریه بپردازند و میزان شهریه سالانه 15 الی 20 درصد افزایش می یابد. شهریه مصوب دانشگاه پردیس خودگردان برای سال تحصیلی 1401 هنوز مشخص نشده است ولی در رشته فیزیوتراپی میزان شهریه 12 تا 15 میلیون تومان در هر ترم است.

تفاوت رتبه قبولی فیزیوتراپی دانشگاه روزانه و پردیس خودگردان

اکثر داوطلبانی که انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان را انجام می دهند ، رتبه قبولی دانشگاه روزانه در رشته مورد علاقه خود را به دست نیاورده اند و شانس قبولی شان در دانشگاه پردیس خودگردان بیشتر است. در حالت کلی ، رتبه قبولی دانشگاه روزانه در تمام رشته های تحصیلی از دانشگاه پردیس خودگردان بهتر است ولی این موضوع فقط برای شعبه روزانه و پردیس خودگردان یک دانشگاه صدق می کند.

مرتبط بخوانید : رتبه قبولی فیزیوتراپی دانشگاه آزاد

دانشگاه پردیس خودگردان حتی رتبه های برابر و بهتری از دانشگاه روزانه پذیرش می کند به طور مثال پردیس شهید بهشتی تهران یا پردیس علوم پزشکی تهران در رشته فیزیوتراپی از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یا دانشگاه علوم پزشكی بابل و … رتبه های بهتری را قبول می کند و شما فرضا اگر تهرانی هستید ، در این دانشگاه ها شانس قبولی برابری دارید و در صورتی که نخواهید برای تحصیل به شهرستان بروید و برای پرداخت شهریه هم مشکلی نداشته باشید ، انتخاب دانشگاه های پردیس شهید بهشتی تهران یا پردیس علوم پزشکی تهران انتخاب معقول تری است.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای رشته مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی - رشته ژنتیک

سوالات متداول

  • لیست دانشگاه های پردیس خودگردان فیزیوتراپی کدام دانشگاه ها هستند ؟

لیست کاملی از دانشگاه های پردیس خودگردان فیزیوتراپی را در این مطلب قرار داده ایم.

  • ظرفیت رشته فیزیوتراپی در دانشگاه پردیس خودگردان چقدر است ؟

ظرفیت رشته فیزیوتراپی دانشگاه پردیس خودگردان هر ساله تغییر می کند و برای اطلاع از ظرفیت سال 1401 باید منتظر انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته باشیم.

  • تفاوت رشته فیزیوتراپی دانشگاه پردیس خودگردان و روزانه چیست ؟

رتبه قبولی رشته فیزیوتراپی دانشگاه روزانه از شعبه پردیس خودگردان بهتر است و برای تحصیل در دانشگاه پردیس خودگردان نیاز به پرداخت شهریه می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

با رتبه 46000 تجربی کجا قبول میشم

با رتبه 46000 تجربی کجا قبول میشم – راهنمای قبولی با رتبه 46000 تجربی

  پس از برگزاری کنکور سراسری در نوبت های دی ماه و تیرماه ، نتایج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر