از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

حقوق سربازان امریه 1402 📞 آیا حقوق سربازان امریه بیشتر از سایر سربازان است

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

حقوق سربازان امریه

 

امریه یکی از راه های گذراندن خدمت سربازی است و مشمولینی که دارای مدرک تحصیلی مورد نیاز سازمان های امریه گیر هستند ، می توانند با ثبت نام در طرح امریه و پذیرفته شدن در این طرح ، دوران خدمت خود را در شرایط آسان تری بگذرانند. حقوق سربازان امریه نیز به صورت ماهانه پرداخت می شود و هر ساله بنا به تصمیمات دولت ، افزایش هم دارد. سربازان امریه بر حسب محل خدمت خود و همچنین تاثیرگذاری عوامل دیگر ، حقوق دریافت می کنند. ما این مطلب را آماده کرده ایم تا جزئیات دقیق تری از حقوق سربازان امریه 1402 را شرح دهیم لطفا با ما تا انتهای مطلب همراه شوید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه امریه سربازی ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

آیا حقوق سربازان امریه بیشتر از سایر سربازان است

مشمولینی که می خواهند سربازی خود را به صورت امریه بگذرانند ، سوالات زیادی دارند و بیشترین سوال آنها در رابطه با حقوق است. حقوق سربازی هر ساله توسط دولت تعیین می شود و به صورت ماهانه به حساب بانکی سرباز ها پرداخت می گردد. حقوق سربازی بر اساس عواملی تعیین می شود از جمله مدرک تحصیلی ، درجه سربازی و …
همچنین امریه بودن هم روی حقوق سربازی تاثیر می گذارد زیرا سربازان امریه دارای مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر هستند و با توجه به اینکه از علم و تخصص آنها در جهت نیازهای سازمان استفاده می شود ، دارای حقوق بیشتری هم هستند. البته تفاوت زیادی میان میزان حقوق امریه سربازی با حقوق سربازان دیگر وجود ندارد اما در هر صورت سربازان تحصیل کرده و دارای تخصص حقوق بیشتری دارند.

عوامل موثر در تعیین حقوق سرباز امریه

همانطور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم ، برخی عوامل در تعیین حقوق سرباز امریه تاثیر می گذارد از جمله آنکه :
  • سازمان محل خدمت
احتمالا این را هم بپسندید  امریه وزارت نیرو 1402 🟢 شرایط و رشته ها برای ثبت نام امریه وزارت نیرو

سازمان های زیادی سرباز امریه پذیرش می کنند که از جمله آنها می توانیم شهرداری ، آتش نشانی ، استانداری ، آموزش و پرورش ، بنیاد نخبگان و … را نام ببریم. سربازانی که در این سازمان ها خدمت می کنند دارای درآمد متفاوتی هستند زیرا درآمد سربازان امریه در هر سازمان بر اساس درآمد کارمندان آن سازمان مشخص می شود.

  • مدرک تحصیلی

حقوق سربازی برای سربازان دارای مدرک تحصیلی بهتر ، بالاتر است زیرا سربازان تحصیل کرده درجه بالاتری دارند و هر چقدر که درجه بهتر باشد ، حقوق بیشتری برای سرباز در نظر گرفته می شود.

  • متاهل یا مجرد بودن

حقوق سرباز امریه متاهل از حقوق سرباز امریه مجرد مقداری بیشتر است. در ثبت نام امریه سربازی ، مشمولینی که متاهل هستند در اولویت پذیرش قرار می گیرند و علاوه بر اینها ، برای این دسته از سرباز ها مرخصی های بیشتری هم در نظر گرفته می شود.

  • تعداد فرزندان در صورت متاهل بودن

سربازان متاهلی که صاحب فرزند هستند ، حقوق کمی بالاتری نسبت به سربازان متاهل بدون فرزند دارند.

افزایش حقوق سربازان امریه در سال 1402

میزان دقیق حقوق سربازی 1402 توسط دولت مشخص شده است و طبق تصمیمات مسئولین ، میزان حقوق  20 درصد به نسبت سال گذشته افزایش یافته است. میزان حقوق هر یک از سربازان مجرد و متاهل به شرح زیر است :

  • حداقل دریافتی ماهانه سربازان وظیفه مجرد مشغول در مناطق غیرعملیاتی 60 درصد حداقل دریافتی پایور 4 میلیون و 800 هزار تومان
  • حداقل دریافتی ماهانه سربازان وظیفه مجرد مشغول در مناطق عملیاتی معادل 75 درصد حداقل دریافتی پایور 6 میلیون تومان
  • حداقل دریافتی ماهانه سربازان وظیفه متاهل بدون فرزند معادل 90 درصد حداقل دریافتی پایور 7 میلیون و 200 هزار تومان
احتمالا این را هم بپسندید  امریه استانداری اردبیل 🟢 شرایط ثبت نام امریه سربازی استانداری اردبیل
طبق مصوبات معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیرو های مسلح اداره سرمایه انسانی سرباز ، تمام سازمان ها و مراکز غیر نظامی دارای سهمیه کارکنان وظیفه ، باید حقوق ، بیمه درمانی و مکمل درمان ، خوراک و پوشاک سربازان امریه خود خود را برابر سرانه تعیین شده برای سایر سربازان مشغول به خدمت در نهاد های نظامی پرداخت نمایند.
سوالات شما
  • آیا حقوق سربازان امریه بیشتر از سایر سربازان است؟
حقوق سرباز امریه بیشتر از سایر سربازان نیست و فقط به دلیل آنکه مدرک تحصیلی بهتری ارائه می کنند و درجه بالاتری دارند ، از حقوق بیشتری بهره مند می شوند.
  • حداقل حقوق سرباز امریه مجرد در سال 1402 چقدر است؟
حداقل حقوق سرباز امریه مجرد در سال 1402 برابر با 4 میلیون 800 هزار تومان می باشد.
  • آیا حقوق سرباز امریه متاهل بیشتر است؟
بله سربازان متاهل امریه از حقوق بیشتری برخوردار می شوند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

امریه رشته روانشناسی

امریه رشته روانشناسی 1402 📞 سازمان های پذیرنده + شرایط پذیرش

اگر از رشته روانشناسی یکی از دانشگاه های دولتی یا غیر دولتی فارغ التحصیل شده‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر