از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

امریه رشته حسابداری 1402 📞 سازمان های پذیرنده + شرایط پذیرش سرباز امریه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

امریه رشته حسابداری

مشمولین دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر از رشته‌ حسابداری ، می توانند ثبت نام طرح امریه را انجام دهند. رشته‌ حسابداری از آن دسته رشته‌ هایی است که سازمان های بسیاری به آن نیاز دارند و از میان مشمولین تحصیل کرده در این رشته سرباز امریه جذب می کنند. اگر شما هم علاقه مند هستید که سربازی خود را مانند یک کارمند در یک سازمان بگذرانید ، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را برای ثبت نام امریه راهنمایی کنیم.

پاسخ تمام سوالات خود را در مورد قوانین امریه سربازی ، از کارشناسان ارشد پاسخ با ما جویا شوید تا با اطلاعات دقیق و درست راهنمایی شوید.

 از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما هستیم 

همین حالا تماس بگیرید

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد یا صفر  9099071612 

درباره طرح امریه رشته‌ حسابداری

طرح امریه نه تنها برای رشته حسابداری بلکه برای اکثر رشته های دانشگاهی اجرا می گردد و فارغ التحصیلان دانشگاه ها که می خواهند سربازی خود را در شرایط راحت تری بگذرانند ، در این طرح ثبت نام می کنند. مدت خدمت سربازان امریه 24 ماه می باشد و در طول دوران خدمت خود در یک بخش از سازمان که به تخصص آنها نیاز است ، مشغول کار می شوند.

با مدرک رشته حسابداری امکان ثبت نام در طرح امریه بسیاری از سازمان ها وجود دارد زیرا اکثر سازمان ها به مهارت های حسابداری نیاز دارند و نیروی انسانی مورد نیاز در بخش های مختلف ارگان را با جذب سربازان امریه تامین می کنند. سربازان امریه مانند کارمندان آن سازمان خواهند بود یعنی ساعت کاری مشخصی خواهند داشت همچنین می توانند از مرخصی های مختلف استفاده کنند.

سازمان های جذب کننده سرباز امریه رشته حسابداری

برای ثبت نام امریه با رشته‌ حسابداری باید بدانید که در کدام سازمان ها به مدرک تحصیلی شما نیاز است. از جمله این سازمان ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • اداره دارایی
  • بانک ها
  • اداره کل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی

البته تعداد سازمان های پذیرنده امریه از رشته‌ حسابداری بیش از موارد فوق هستند و شما می توانید پس از بررسی های لازم ، یک سازمان را جهت ثبت نام و پذیرش انتخاب کنید.

مرتبط بخوایند : شرایط ایست خدمت سربازی

زمان ثبت نام امریه رشته‌ حسابداری

زمان ثبت نام امریه رشته‌ حسابداری بستگی به سازمان مورد انتخاب شما دارد. سازمان های مختلف برای پذیرش سرباز امریه ، اطلاعیه هایی منتشر می کنند و در این اطلاعیه ها ، زمانبندی ثبت نام سرباز امریه را اعلام می نمایند. مشمولان هم باید در تاریخ اعلام شده‌ و همچنین در نظر داشتن اینکه حداقل باید سه ماه قبل از تاریخ اعزام به خدمت خود اقدام کنند ، می توانند ثبت نام امریه را انجام دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  سرباز معلم استان سمنان ✨ فراخوان جذب سرباز معلم استان سمنان در سال 1402

اکثر این سازمان ها حداقل سالی یکبار سرباز امریه جذب می کنند اما بعضی دیگر از ارگان ها نیز هر چند سال یکبار اقدام به پذیرش سرباز امریه می نمایند. همچنین برخی سازمان ها مانند شرکت دانش بنیان ، هر ماه از میان مشمولین ثبت نام به عمل می آورند. می توانید پیگیری های لازم در رابطه با زمان ثبت نام و زمان اعزام به خدمت سازمان مورد تقاضای خود را از طریق ارتباط با مشاوران ما جویا شوید.

شرایط پذیرش سرباز امریه رشته‌ حسابداری

امریه رشته حسابداری

چنانچه علاقه مند هستید با حداقل مدرک کارشناسی حسابداری در طرح امریه ثبت نام نمایید ، می بایست دارای شرایط زیر باشید :

ارائه مدرک معتبر

مدرک فارغ التحصیلی شما باید معتبر و مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری باشید. شما از هر دانشگاهی به شرح روزانه ، شبانه ، آزاد ، پیام نور ، غیرانتفاعی و علمی کاربردی که فارغ التحصیل شده‌ باشید ، می توانید در طرح امریه ثبت نام نمایید.

عدم غیبت سربازی

فارغ التحصیلان دانشگاه ها از زمان فارغ التحصیلی تا زمان ورود به یک مقطع تحصیلی بالاتر ، به مدت یکسال فرصت دارند و اگر این مدت بیشتر شود وارد دوره غیبت خواهند شد. در صورتی که شما هم دیر برای اعزام به خدمت سربازی اقدام کرده اید و غیبت دارید ، نمی توانید امریه شوید.

ثبت نام فقط در یک سازمان

شما برای امریه شدن در یکی از ارگان ها فقط می توانید ثبت نام طرح امریه یک ارگان را انجام دهید و ثبت نام در چند سازمان برای شما امکان پذیر نیست. بدیهی است که در صورت نام نویسی همزمان در چندین سازمان ، پذیرش شما به طور کل لغو خواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  امریه استانداری خراسان جنوبی 1402 🟢 فراخوان جذب نیروی امریه در استانداری خراسان جنوبی

استفاده از کسری خدمت

مدت زمان خدمت سربازان امریه ، 24 ماه تمام خواهد بود و دوره آموزشی هم خواهند داشت. این دسته از سربازان نمی توانند از کسری خدمت استفاده کنند مگر در بعضی از سازمان های محدود که امکان استفاده از کسری خدمت ایثارگری وجود دارد.

مرتبط بخوانید : وضعیت نظام وظیفه برای ثبت نام دانشگاه 

استفاده از ایست خدمت سربازی

اگر حین خدمت سربازی خود در یک سازمان ، در یک مقطع بالاتر قبول شوید می توانید از ایست خدمت استفاده کنید همچنین در صوتر داشتن بیماری های مورد تایید سازمان نظام وظیفه عمومی ، امکان استفاده از ایست خدمت سربازی برای شما وجود دارد.

برای راهنمایی در خصوص شرایط امریه سربازی سازمان های مختلف با کارشناسان مجموعه پاسخ با ما تماس بگیرید تا با اطلاعات دقیق و درست راهنمایی شوید.

 از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما هستیم 

همین حالا تماس بگیرید

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد یا صفر  9099071612 

مشمولان دارای اولویت در ثبت نام امریه سربازی حسابداری

مواردی که بالاتر توضیح دادیم ، شرایط اصلی ثبت نام امریه سربازی با رشته‌ حسابداری بودند اما برخی از مشمولین در اولویت جذب قرار دارند از جمله آنکه :

  • مشمولین متاهل
  • مشمولین دارای مدرک تحصیلی ارشد و دکتری
  • مشمولینی که از مددجویان کمیته امداد امام خمینی یا سازمان بهزیستی هستند.
  • مشمولینی که به دلایل پزشکی معاف از رزم می بانشد.
  • مشمولین متاهل و صاحب فرزند
  • مشمولین با معدل بالاتر
  • مشمولین دارای سابقه فعالیت بسیج
  • حافظان و قاریان قران کریم

مرتبط بخوانید : ایا سرباز میتواند کنکور بدهد

سوالات متداول

  • آیا با مدرک رشته حسابداری می توانیم ثبت نام امریه سربازی را انجام دهیم؟

بله رشته‌ حسابداری جزو رشته‌ های مورد نیاز بسیاری از سازمان های امریه پذیر محسوب می شود.

  • شرایط پذیرش سرباز امریه با مدرک حسابداری چگونه است؟

مشمولینی که مدرک حسابداری دارند برای ثبت نام امریه نباید وارد دوره غیبت شده‌ باشند.

  • کدام سازمان های امریه گیر از رشته‌ حسابداری جذب می کنند؟

بانک ها ، اداره کل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی ، اداره دارایی و … از جمله سازمان های امریه پذیر از رشته‌ حسابداری هستند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

امریه رشته مدیریت

امریه رشته مدیریت 1402 📞 سازمان های پذیرنده + شرایط پذیرش

رشته های مدیریت از آن دسته رشته هایی هستند که بسیاری از سازمان های امریه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر