از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

حذفیات کنکور 1400 – لیست کامل حذفیات کنکور 1400 – برای کنکور 1400 چه چیزهایی را نباید بخوانیم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

حذفیات کنکور 1400

 

سازمان سنجش آموزش کشور هر ساله به منظور کاهش حجم مباحث کنکور سراسری ، لیستی از فهرست حذفیات کنکور را در سایت خود قرار می دهد و به داوطلبان اطلاع رسانی می کند که برای کنکور سراسری سال جدید ، نیازی به مطالعه بخش های حذف شده نیست و هیچ سوالی از مباحث حذفی در کنکور سراسری مطرح نمی شود. فهرست حذفیات کنکور 1400 در اطلاعیه ای به داوطلبان آگاهی رسانی خواهد شد و با توجه به اینکه اکثر داوطلبان به دنبال اطلاع از این حذفیات هستند ، مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما این مطلب را آماده کرده اند تا و به محض انتشار لیست حذفیات منابع کنکور ۱۴۰۰ لینک دانلود آن را قرار دهند.

در صورت داشتن هر گونه سوال درباره حذفیات کنکور 1400 می توانید از طریق خدمات تلفنی مشاوره تحصیلی پاسخ با ما با کارشناسان با تجربه ما ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را بپرسید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

فهرست حذفیات کنکور سراسری 1400

اگر متقاضی شرکت در کنکور سراسری 1400 هستید ، قبل از اقدامی باید از فهرست جدید منابع کنکور نظام قدیم و نظام جدید مطلع شوید و با توجه به نظام تحصیلی خود ، کتاب ها و منابع درسی را تهیه نموده و برنامه ریزی برای کنکور را انجام  دهید.

یکی از مواردی که حتما باید در برنامه ریزی درسی لحاظ شود ، مطالعه نکردن بخش های حذف شده کتاب ها توسط سازمان سنجش است. با توجه به اینکه از بخش های حذف شده هیچ سوالی مطرح نمی شود ، بنابراین لزومی ندارد که شما این مباحث را مطالعه کنید و زمان بیشتری برای مباحث اصلی و مهم تر خواهید داشت.

فهرست حذفیات کنکور سراسری 1400

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و ابهامات شما داوطلبان عزیز در خصوص کنکور سراسری 1400 هستند شما می توانید از طریق ارتباط با سیستم مشاوره تلفنی پاسخ با ما با کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره در ارتباط بوده و از خدمات  مشاوره تحصیلی بهره مند شوید و پاسخ تمامی سوالات خود را جویا شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

حذفیات کنکور 1400 شامل صفحات ، پاورقی ها ، جداول و … است که سازمان سنجش هر ساله منتشر می کند. داوطلبان نظام قدیمی نیز این نکته را در نظر داشته باشند که از کنکور 1400 به بعد مبنای طراحی سوالات کنکور کتاب های درسی نظام جدید خواهد بود و هیچ یک از دروس و کتاب های نظام قدیم ملاک طراحی سوالات نخواهند بود.

پاسخ به سوالات پر تکرار

  • حذفیات کنکور سراسری ۱۴۰۰ چه مباحثی می باشد ؟

حذفیات کنکور سراسری 1400 در برگیرنده اکثر دروس عمومی و اختصاصی گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان است.

  • آیا امسال نیز مثل سال های قبل مباحثی از کنکور سراسری حذف خواهد شد ؟

احتمال خیلی زیاد امسال نیز همانند سالهای قبل بخش هایی از مباحث کنکور سراسری حذف شوند.

  • زمان انتشار فهرست حذفیات کنکور 1400 در چه تاریخی است ؟

زمان دقیق انتشار فهرست حذفیات کنکور فعلا در تاریخ 7 فرودین ماه 1400 می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر