از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

جهشی دوم به چهارم 📞 راهنمای ثبت نام جهش تحصیلی دوم به چهارم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

جهشی دوم به چهارم

ثبت نام جهشی دوم به چهارم این فرصت را برای دانش آموزان با استعداد فراهم می کند که مقطع ابتدایی را یکسال زودتر تمام کنند و بدون درس خواندن در پایه سوم و فقط با شرکت در امتحانات پایان ترم ، وارد پایه چهارم شوند. دانش آموزان کلاس دومی که از نظر درسی و هوشی در سطح بالایی قرار دارند و علاقه مند هستند که پایه سوم را به صورت جهشی بگذرانند ، می توانند درخواست دهند تا آموزش و پرورش درخواست آنها را بررسی کند. برای ثبت نام جهشی دوم به چهارم لازم است از زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام اطلاع یابید همچنین درباره منابع امتحانات جهشی اطلاعات کسب کنید. بنابراین در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا راهنمایی های کامل را ارائه کنیم.

شما دانش آموزان عزیزی که قصد شرکت در امتحانات جهش تحصیلی را دارید ، می توانید برای بهره مندی از مشاوره تخصصی برنامه ریزی جهش تحصیلی و دریافت برنامه ریزی مختص به خودتان ، با مشاوران ارشد مجموعه پاسخ با ما تماس حاصل بفرمایید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شرایط ثبت نام جهشی دوم به چهارم

ثبت نام جهش تحصیلی دوم به چهارم مورد تقاضای دانش آموزانی است که دارای معدل و نمرات بالایی هستند و از نظر هوشی هم از توانمندی و استعداد لازم برای گذراندن سریع تر یک پایه تحصیلی برخوردار هستند. دانش آموزان کلاس دوم برای جهشی خواندن پایه سوم و ورود به کلاس چهارم ، باید از شرایط زیر برخوردار باشند :

  • دانش آموز باید در تمام دروس پایه دوم و اول نمرات خیلی خوب کسب کند.
  • دانش آموزان برای ثبت نام جهشی دوم به چهارم باید در آزمون سنجش هوش شرکت کنند و نمره قبولی 120 را کسب نمایند.
  • دانش آموزان باید در امتحانات نوبت دوم دی ماه شرکت کرده و قبول شوند.
  • دانش آموزانی که قبلا برای ثبت نام جهش تحصیلی اول به سوم اقدام کرده اند اما موفق به قبولی نشده اند ، مجاز هستند که مجددا برای ثبت نام جهش تحصیلی دوم به چهارم درخواست دهند.
احتمالا این را هم بپسندید  چجوری جهشی بخونم 📞 بررسی مراحل جهش تحصیلی در تمام پایه ها 1403

مرتبط بخوانید : برنامه ریزی برای جهشی خواندن

سایت ثبت نام جهشی دوم به چهارم

اگر فرزند شما واجد شرایط ثبت نام جهشی دوم به چهارم می باشد ، برای ثبت نام در امتحانات جهشی باید به سامانه مربوطه مراجعه کنید. سال های قبل ، مراحل ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون های جهشی توسط مدیران مدرسه در سایت سیدا و سامانه سناد دانش آموزی انجام می گرفت اما پس از راه اندازی شدن سایت مای مدیو ، دانش آموزان و والدین آنها برای ثبت نام امتحانات جهشی باید به این سایت مراجعه کنند.

برای ثبت نام امتحانات در سایت مای مدیو باید نام کاربری و گذرواژه ارائه شوند. از کد ملی باید به عنوان نام کاربری و از شماره سریال شناسنامه دانش آموز هم به عنوان گذرواژه استفاده گردد. پس از ارائه اطلاعات ، می توان وارد پروتال شخصی در سایت مای مدیو شده و ثبت نام را انجام داد.

مراحل ثبت نام جهش تحصیلی دوم به چهارم

مراحل کلی ثبت نام جهشی دوم به چهارم به شرح زیر می باشد :

ثبت نام توسط مدیریت مدرسه

دانش آموز در مرحله اول ثبت نام جهش تحصیلی دوم به چهارم باید درخواست خود به همراه موافقت نامه کتبی را به دفتر مدیریت مدرسه ارائه کند. مدیر مدرسه پس از بررسی درخواست دانش آموزان و موافقت کردن ، ثبت نام دانش آموز را در سایت مای مدیو انجام می دهد.

ثبت نام توسط دانش آموز

پس از موافقت با درخواست دانش آموز و تکمیل فرم ها و رضایت نامه ها توسط مدیریت مدرسه ، دانش آموز باید وارد سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir شود و باقی مراحل ثبت نام را طی کند. برای ورود به سایت مای مدیو می بایست کدملی و شماره سریال شناسنامه ارائه گردند و پس از انتخاب گزینه “جهش تحصیلی” باقی مراحل ثبت نام طی شود.

احتمالا این را هم بپسندید  برنامه ریزی برای جهشی خواندن 1401 - تنظیم برنامه ریزی برای جهش تحصیلی

شرکت در امتحانات هوش

دانش آموز پس از ثبت نام جهشی دوم به چهارم در سایت مای مدیو باید منتظر برگزاری تست هوش باشد. تست هوش جهش تحصیلی در صورتی برگزار می شود که آموزش و پرورش منطقه با درخواست دانش آموز برای جهش تحصیلی موافقت کرده باشد. دانش آموز باید حداقل نمره 120 را در تست هوش به دست آورد.

شرکت در امتحانات 

پس از برگزاری تست هوش و کسب حداقل نمره در این آزمون ، دانش آموز باید در امتحانات پایه سوم هم شرکت کند. برای شرکت در امتحانات کلاس سوم ، نیاز به مطالعه منابع مناسب می باشد که در بخش های بعدی مطلب ، منابع را معرفی خواهیم کرد.

مرتبط بخوانید : امتحانات جهشی کی برگزار می شود

منابع آزمون جهش تحصیلی دوم به چهارم

جهشی دوم به چهارم

  • کتاب فارسی
  • کتاب ریاضی
  • کتاب آموزش قران
  • کتاب علوم تجربی
  • کتاب مطالعات اجتماعیی
  • کتاب هدیه های آسمان
  • کتاب نگارش فارسی

مرتبط بخوانید : راهنمای تست هوش جهش تحصیلی

سوالات شما

  • آیا جهش تحصیلی دوم به چهارم امکان پذیر است؟

بله دانش آموزان کلاس دوم در صورت برخورداری از هوش و نمرات بالا می توانند پایه سوم را به صورت جهشی بخوانند.

  • برای ثبت نام جهشی دوم به چهارم به چه معدلی نیاز است؟

دانش آموزان برای ثبت نام جهشی کلاس سوم باید در تمام امتحانات دو پایه اول و دوم نمره خیلی خوب داشته باشند.

  • ثبت نام جهش تحصیلی در کدام سایت انجام می شود؟

ثبت نام جهش تحصیلی در سایت مای مدیو انجام می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین پایه برای جهشی خواندن

بهترین پایه برای جهشی خواندن 📞 بهترین پایه جهشی در مقاطع مختلف

بسیاری از دانش آموزان تمایل دارند که یک یا چند پایه تحصیلی خود را به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر