از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام پایه هفتم 1402 📞 سامانه مای مدیو ثبت نام کلاس هفتم + مدارک لازم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم

ثبت نام پایه هفتم در مدارس دولتی ، غیر دولتی ، شاهد ، غیر انتفاعی و تیزهوشان انجام می گیرد و هر یک از دانش آموزان بر اساس علاقه ای که دارند ، می توانند ضمن ارائه مدارک لازم ، برای ثبت نام در مدرسه مورد نظر اقدام نمایند. دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم شرکت  کرده اند ، شرایط پذیرش متفاوتی را نسبت به دانش آموزان عادی دارند و ابتدا باید منتظر بمانند تا نتایج اعلام شود و در صورت پذیرفته نشدن در آزمون ، ثبت نام سایر مدارس را انجام دهند. در ادامه این مطلب می توانید از مدارک لازم برای ثبت نام هفتم مطلع شوید. همچنین راهنمای سامانه مای مدیو ثبت نام کلاس هفتم نیز در این مطلب ارائه شده است.

تنوع مدارس و امکانات و شرایط تحصیلی آنها در مناطق مختلف متفاوت است و قطعا دانش آموزان و اولیا اطلاعات کامل در مورد تمام این مدارس ندارند.

توصیه ما این است که پیش از اقدام به ثبت نام در مدارس درباره آنها اطلاعات کامل کسب کنید و در این راستا می توانید با مشاوران ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را کامل راهنمایی کنند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مدارک لازم برای ثبت نام پایه هفتم در مدارس مدارس عادی 1402

ثبت نام مدارس دوره اول متوسطه برای پایه هفتم هر ساله از اوایل مرداد ماه آغاز می شود و معمولا تا اواخر تابستان و تا زمانی که ظرفیت مدرسه تکمیل شود ، فرایند ثبت نام ادامه دارد.

دانش آموزان بایستی به همراه یکی از والدین خود همراه با مدارک لازم که به شرح زیر می باشند ، به مدرسه مراجعه و ثبت نام را انجام دهند.

  1. یک عدد پوشه
  2. مدارک تحصیلی دوره ابتدایی
  3. کارنامه قبولی ششم تحصیلی
  4. 6 قطعه عکس 4*3
  5. شناسنامه دانش آموز و کپی از تمام صفحات آن
  6. شناسنامه و کارت ملی والدین و کپی از آن ها
  7. گواهی تطبیق شناسنامه از مدرسه ابتدایی
  8. فیش تلفن ثابت یا فیش برق به نام پدر یا مادر
  9. شناسنامه سلامت دانش آموز
  10. فتوكپی حكم كارگزينی پدر و مادر  فرهنگی

تمامی مدارک فوق به مدیر مدرسه تحویل داده می شود و مدیر موظف است که جهت ثبت اطلاعات دانش آموز در سایت وزارت آموزش و پرورش به سامانه سناد مراجعه کند. ثبت نام دانش آموز جدید در سناد از طریق سناد متوسطه اول انجام می گیرد.

برای اطلاع از لیست مدارس دولتی ، غیرانتفاعی ، نمونه و تیزهوشان منطقه خود و همچنین آدرس و شماره تماس آن ها می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی “پاسخ با ما” راهنمایی دریافت کنید.

مدارک لازم برای ثبت نام پایه هفتم در مدارس شاهد 1402

دانش آموزانی که قصد ثبت نام در پایه هفتم مدارس شاهد را دارند ، چنانچه تمامی نمرات آن ها در پایه ششم خیلی خوب باشد (یا حداکثر یک نمره خوب و بقیه خیلی خوب) می توانند در این مدرسه ثبت نام کنند.

پیش ثبت نام مدارس شاهد بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق سامانه مای مدیو انجام می گیرد و زمان ثبت نام نیز در نیمه اول خرداد ماه می باشد.

پس از ثبت مشخصات دانش آموز در سامانه سجا ، مدیران مدرسه تمامی آن ها را بررسی و لیست دانش آموزان تایید شده را از طریق پیامک اطلاع رسانی می کنند و دانش آموزانی که پیامک تایید را دریاففت کرده اند ، موظف هستند همراه با مدارک ثبت نام پایه هفتم ، به صورت حضوری به مدرسه مراجعه نمایند.

مدارک لازم برای ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد

اگر امکان تحصیل در مدارس سمپاد و نمونه دولتی را ندارید ، نگران نباشید ! مدارس دولتی و غیر دولتی بسیاری هستند که از همان کیفیت آموزشی مدارس سمپاد برخورداند و سطح و کیفیت آموزشی این مدارس تضمینی است. برای اطلاع از لیست بهترین مدارس منطقه و استان خود و شرایط پذیرش دانش آموز در این مدارس ، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی “پاسخ با ما” تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

مرتبط بخوانید : ثبت نام تیزهوشان

راهنمای سامانه مای مدیو ثبت نام کلاس هفتم 1402

مدارک لازم برای ثبت نام هفتم

روند ثبت نام اول ابتدایی ، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم نسبت به سال های قبل تغییراتی کرده است و دانش آموزانی که می خواهند وارد این سه پایه تحصیلی شوند باید با مراجعه به سایت مای مدیو دانش آموزی به نشانی my.medu.ir مدارک لازم را ارائه دهند. سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان به تازگی راه اندازی شده است و امکان پیش ثبت نام اینترنتی از طریق این سامانه فراهم می باشد.

شما عزیزان میتوانید ثبت نام خود در سایت مای مدیو را بصورت تلفنی با خیال راحت به کارشناسان ما بسپارید و یا 

سوالات خود را در خصوص هزینه و مدارک لازم برای ثبت نام پایه هفتم از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

دانش آموزان باید با مراجعه به سایت مای مدیو مدارس مورد تقاضای خود را انتخاب نمایند و پس از ارائه مدارک لازم ، پیش ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند.

دانش  آموزان برای ثبت نام در سامانه مای مدیو ، باید شماره ملی را ارائه کنند و اگر هم از اتباع غیر ایرانی هستند ، باید تاریخ تولد و شماره دانش آمزی خود را ارائه دهند. برای ثبت نام مدارس در سایت مای مدیو هیچ هزینه ای دریافت نمی شود و فقط پیش ثبت نام انجام می گیرد. بعد از تایید شدن ثبت نام دانش آموز در سایت ، لازم است با مراحعه حضوری به مدرسه ، مدارک ارائه شوند و ثبت نام قطعی شود.

مرتبط بخوانید : پشتیبانی مای مدیو – راهنمای مشکلات و پشتیبانی mymedu ir

مشاوره ثبت نام پایه هفتم

پایه هفتم متوسطه اول توسط مدارس دولتی ، هیات امنایی ، تیزهوشان ، نمونه دولتی ، شاهد و غیرانتفاعی دایر است و والدین با در نظر گرفتن مواردی همچون سطح کیفیت مدارس ، میزان شهریه ، مسافت رفت و برگشت به مدرسه و … یکی از آنها را برای ثبت نام دانش آموز خود اقدام کنند. اگر در رابطه با شرایط و شهریه مدارس مختلف و شیوه پذیرش در هر یک از این مدارس سوالاتی دارید ، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا با اطلاعات کاملی که ارائه می کنند ، راهنمای شما عزیزان باشند. ارتباط به سهولت و از طریق تماس تلفنی امکان پذیر می باشد.

ثبت نام کلاس هفتم

زمان ثبت نام کلاس هفتم متوسطه اول 

والدینی که می خواهند دانش آموز کلاس هفتمی خود را در این پایه ثبت نام کنند ، باید در زمانی که اعلام می شود اقدام به نام نویسی نمایند. زمان ثبت نام از سوی سازمان آموزش و پرورش اطلاع رسانی می شود و از طریق سایت مای مدیو می توان جزئیات دقیق تر زمان را بررسی کرد.

برای سال 1402 زمان دقیق ثبت نام کلاس هفتم فعلا مشخص نشده است اما پیش بینی می شود مشابه با سال قبل ، از اول خردادماه نام نویسی اینترنتی آغاز شود و تا 31 مردادماه این فرایند ادامه دار باشد.

نحوه ثبت نام اینترنتی کلاس هفتم متوسطه اول در سایت مای مدیو

همانطور که در بخش اول مطلب توضیح داده شد ، نحوه ثبت نام کلاس هفتم به صورت اینترنتی است و والدین باید با مراجعه به سایت مای مدیو ثبت نام دانش آموز خود را انجام دهند. در این سامانه یکسری اطلاعات و مدارک از دانش آموز خواسته می شود و هزینه نام نویسی ندارد. مراحل ثبت نام به شرح زیر هستند :

  • آدرس اینترنتی سایت مای مدیو را به نشانی my.medu.ir را جستجو کنید.
  • در صفحه ای که باز می شود بر روی گزینه “پیش ثبت نام مدارس” کلیک کنید.
  • اطلاعات خواسته شده را به درستی درج نمایید تا بتوانید وارد صفحه ثبت نام مدارس شوید.
  • مدارک و مشخصات خواسته شده را درج نمایید.

با انجام مراحل فوق ، ثبت نام کلاس هفتم در سایت مای مدیو به پایان می رسد.

مرتبط بخوانید : مدارک لازم برای ثبت نام هفتم

اطلاعات و مدارک ثبت نام پایه هفتم در سایت مای مدیو

برای ثبت نام پایه هفتم در سایت مای مدیو ، مدارک و اطلاعات زیر مورد نیاز است :

  1. محل صدور شناسنامه
  2. تاریخ تولد
  3. کد ملی دانش آموز
  4. انتخاب جنسیت دانش آموز
  5. شماره سریال شناسنامه
  6. نام و نام خانوادگی
  7. نام پدر
  8. شماره شناسنامه
  9. محل تولد
  10. مدرک تحصیلی پدر
  11. شغل پدر
  12. مدرک تحصیلی مادر
  13. شغل مادر
  14. مدرک تحصیلی پدر
  15. شغل پدر
  16. مدرک تحصیلی مادر
  17. شغل مادر
  18. ملیت
  19. دین
  20. مذهب
  21. نوع خانواده (عادی ، فرزند شهدا ، فرزند جانباز و …)
  22. وضعیت تاهل
  23. وضعیت مسکن
  24. آدرس منزل
  25. کدپستی منزل
  26. وضعیت جسمانی
  27. وضعیت سلامتی
  28. وضعیت نظام وظیفه
  29. موبایل پدر
  30. موبایل مادر
  31. ایمیل پدر
  32. ایمیل مادر
  33. موبایل دانش آموز
  34. ایمیل دانش آموز
  35. تلفن منزل

ثبت نام کلاس هفتم در مدارس تیزهوشان

اگر می خواهید وارد مدارس تیزهوشان شوید و دوره اول متوسطه خود را در این مدارس برتر بگذرانید ، باید در آزمون ورودی تحت عنوان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم یا آزمون سنجش هوش ششم به هفتم شرکت نمایید و اگر بتوانید نمرات لازم را به دست آورید ، امکان پذیرش خواهید داشت. نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از طریق سایت hoosh.medu.ir می باشد و زمان برگزاری آزمون معمولا در خردادماه هر سال است.

دانش آموزانی که علاقه مند به شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم هستند باید در تمامی دروس پایه های ششم و پنجم خود نمرات خیلی خوب داشته باشند و حداکثر یک نمره خوب و مابقی خیلی خوب مورد تایید است. این آزمون شامل سوالات هوش و استعداد تحلیلی است و مبنای طراحی عمده سوالات ، کتاب های درسی نیستند. تعداد محدودی از سوالات نیز درسی می باشند اما دانش آموزان باید در بخش هوش و استعداد تحلیلی قوی باشند.

مرتبط بخوانید : ثبت نام اینترنتی مدارس دولتی

ثبت نام پایه هفتم در مدارس نمونه دولتی

ثبت نام کلاس هفتم

برای دوره اول متوسطه مدارس نمونه دولتی آزمون برگزار نمی شود و اگر می خواهید وارد کلاس هفتم این مدارس شوید ، باید در سایت مای مدیو ثبت نام کنید و مدارک خود را تحویل دهید. مدرسه پس از بررسی مدارک و سوابق تحصیلی شما ، اگر دارای شرایط لازم باشید پذیرش شما را قطعی می کند اما در غیر این صورت ، پذیرفته نخواهید شد و باید در مدرسه ای دیگر ثبت نام نمایید.

مرتبط بخوانید : سامانه پادا ثبت نام کلاس هفتم و هشتم

سوالات شما

  • ثبت نام کلاس هفتم در چه تاریخی شروع می شود ؟

دانش آموزان برای ثبت نام در کلاس هفتم باید در خردادماه و مردادماه اقدام کنند.

  • سایت ثبت نام پایه هفتم کدام سامانه است ؟

سامانه ثبت نام پایه هفتم ، سایت مای مدیو می باشد.

  • چه مدارکی برای ثبت نام اینترنتی پایه هفتم نیاز است ؟

لیست مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام پایه هفتم در این مطلب قرار داده شده است.

  • مدارک لازم برای ثبت نام هفتم در مدارس چیست ؟

در این مطلب لیست کامل مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پایه هفتم قرار داده شده است.

  • مدارک لازم برای ثبت نام هفتم در مدارس شاهد چیست ؟

برای اطلاع از مدارک ثبت نام پایه هفتم این مطلب را مطالعه کنید.

  • نحوه ورود به سامانه مای مدیو ثبت نام کلاس هفتم به چه صورت است ؟

پیش ثبت نام پایه هفتم به صورت الکترونیکی و از طریق سایت مای مدیو انجام می شود که در این مطلب کامل بررسی شده است.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام کلاس هفتم - راهنمای ثبت نام پایه هفتم در سایت پادا

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

19 نظر

  1. برای ثبت نام کلاس هفتم میتونیم تماس بگیریم کارشناسای شما انجام بدن در سایت؟

    • پاسخ با ما

      سلام. بله شما می توانید برای ثبت نام کلاس هفتم به صورت تلفنی ، با مشاوران ما تماس بگیرید.

    • سلام برای ثبت نام پایه هفتم اول باید پیش ثبت نام بشوند

  2. مهدی زبید

    سلام….ببخشید ایا خودمان نمیتوانیم در سایت ثبت نام کنیم

    • پاسخ با ما

      سلام. توصیه می شود ثبت نام خود را حتما به مشاوران ما بسپارید تا هیچ مشکلی در روند ثبت نام شما وجود نداشته باشد.

      شماره تماس : 9099071612

    • سلام چرا اسم مدرسه در موقع ویرایش پیش ثبت نام پایه هفتم بالا نمیاد مشکل چیه؟

  3. سلام ببخشید سوالی داشتم ، ثبت نام کلاس هفتم نیمه حضوری هست؟ یعنی اول سایت بعد مراجعه به مدرسه ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. روند ثبت نام هفتم متوسطه اول در سال 1400 با سال های قبل تغییر کرده است و دانش آموزانی که می خواهند وارد این سه پایه تحصیلی شوند باید با مراجعه به سایت پادا دانش آموزی به نشانی pada.medu.ir مدارک لازم را ارائه دهند.

  4. سلام ببخشید من برای پایه هفتم رفتم تو سایت مدارسی رو که میخام ثبت نام کنم زده بدون سازمان ای یعنی چی ممنونم

    • پاسخ با ما

      سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  5. سلام ، برای ثبت نام پایه هفتم وارد سایت پادا شدم . مشخصات دانش آموز هست ولی لیست مدارس دولتی را برای انتخاب نمایش نمی دهد . علت چیست؟

    • پاسخ با ما

      سلام دوست عزیز. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  6. بعد از پیش ثبت نام در سامانه پادا برای کلاس هفتم باید چیکار کنیم؟

  7. سلام مدیر ما گفته باید کپی مدارک تحصیلی پدر و مادر باشه ولی برای ما گم شده به نظرتون ثبت نام میکنن منو؟

  8. سلام سامانه برای من نمیاد میشه لینک رو بدید

  9. سلام برای ثبت نام پایه هفتم داشتن کارت واکسن کرونا رو الزامی کردن .درسته یاخیر؟مدرسه گفته بدون کارت واکسن کرونا ثبت نام نمیکنن

  10. سلام وقت بخیر .
    یه سوال در مورد پیش ثبت نام برای پایه هفتم داشتم .
    ما تو یه مدرسه شاهد پیش ثبت نام انجام دادیم ، دوباره ممکن است که برای یه مدرسه دیگه تو سایت مای مدیو پیش ثبت نام انجام بدیم؟ یا باید پیش ثبت نام اون مدرسه رو لغو کرده و بعد برا مدرسه دیگه پیش ثبت نام انجام بدیم ؟
    ممنون .

  11. سلام ،وقت بخیر ،آیا بعد از پیش ثت نام پایه هفتم در مای مدیو باید کد رهگیری رو پرینت بگیرم، علتش چیه ؟

  12. سلام ،چرا برای پیش ثبت نام پایه هفتم‌ در مدارس عادی ،نوشته نمونه ،آیا سامانه مشکلی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر