از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام کتاب درسی هشتم 1402 📞 نحوه سفارش کتب درسی کلاس هشتم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام کتاب درسی هشتم

دانش آموزان کلاس هفتم باید بعد از تمام کردن پایه هفتم ، ثبت نام کلاس هشتم را انجام دهند. برای ثبت نام کلاس هشتم ، نیاز به ثبت سفارش کتب درسی این پایه تحصیلی می باشد. با توجه به اینترنتی شدن فرایند ثبت نام کتاب های درسی ، والدین و دانش آموزان باید خودشان اقدام کنند. در این مطلب می خواهیم توضیحات کامل درباره ثبت نام کتاب درسی هشتم 1402 ارائه کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

 بیشتر از یکبار امکان ثبت نام کتاب های درسی در سایت irtextbook.ir وجود ندارد و به دلیل آنکه شما نیز با مراحل ثبت کتاب درسی آشنایی ندارید ، توصیه می شود که ثبت نام کتاب های درسی خود را به مشاوران ما بسپارید تا بدون هیچ مشکل و اشتباهی در مراحل ثبت سفارش ، درخواست شما با موفقیت در سامانه ثبت شود.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

اینترنتی شدن ثبت نام کتاب درسی هشتم 1402

همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره شد ، ثبت نام کتاب درسی هشتم به صورت اینترنتی شده‌ است. البته اینترنتی بودن ثبت نام کتب درسی فقط برای این پایه تحصیلی نیست و دانش آموزان کلیه پایه های ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم ، باید از طریق سامانه ای که در ادامه معرفی خواهد شد ، سفارش کتب درسی را انجام دهند.

اینترنتی شدن سفارش کتب درسی ، مراجعه حضوری به مدارس را کاهش داده‌ است و نیازی نیست که در کتابفروشی ها به دنبال کتاب باشید. بعد از آنکه ثبت سفارش کنید ، کتاب های درسی سفارشی شما به مدرسه ارسال خواهد شد و می توانید 1 مهرماه تحویل بگیرید.

مرتبط بخوانید : نحوه سفارش کتب درسی

معرفی سامانه ثبت نام کتاب درسی هشتم 1402

سامانه ای که برای ثبت نام کتاب های درسی کلیه پایه های تحصیلی در نظر گرفته‌ شده‌ است ، سایت irtextbook.ir می باشد. برای ورود به این سامانه می توانید آدرس irtextbook.ir را به طور مستقیم در گوگل جستجو کنید اما اگر امکان ورود مستقیم نداشتید ، می توانید به سایت مای مدیو مراجعه نمایید و با کلیک بر روی لینک “سفارش کتب درسی” به این سامانه هدایت شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام کتاب درسی اول ابتدایی 📞 زمان و راهنمای ثبت نام اینترنتی کتب درسی

مرحله اول خرید کتاب های درسی پایه هشتم از سایت irtextbook.ir ، دریافت رمز یکبار مصرف است. برای دریافت این رمز ، باید شماره تلفن همراه خود را در سایت درج نمایید تا رمز را برای شما پیامک کند. پس از آن ، می توانید سری سریال شناسنامه دانش آموز و کد ملی او را درج کنید تا وارد پنل کاربری مربوط به دانش آموز شوید.

اگر بعد از وارد کردن کد ملی و سریال شناسنامه دانش آموز در سایت irtextbook.ir ، موفق به ورود به پنل کاربری نشدید و اطلاعات دانش آموز نمایش داده‌ نشد ، به این دلیل است که مشخصات دانش آموز توسط مدیر مدرسه در سایت سیدا ثبت نشده است. بنابراین لازم است به مدیر اطلاع دهید تا اقدامات لازم را انجام دهد.

بعد از این مراحل و ورود به پنل کاربری ، باید کتاب های درسی پایه تحصیلی هشتم را که به صورت یک بسته‌ است ، انتخاب کنید و سپس قیمت پشت جلد کتاب ها را بپردازید. با ورود به درگاه پرداخت بانکی ، لازم است که اطلاعات کارت بانکی خود به شرح شماره کارت ، رمز اینترنتی پویا و … را ارائه دهید. پس از پرداخت موفقیت آمیز هزینه ، سفارش شما نهایی می شود و کد پیگیری ارائه می گردد.

زمان ثبت نام کتب درسی هشتم 1402

برای ثبت نام کتب درسی هشتم خود باید در مهلتی که از سوی سایت irtextbook.ir اعلام شده‌ است ، اقدام نمایید. این سامانه برای ایجاد نظم در سامانه و جلوگیری از کندی سامانه به دلیل ازدحام داوطلبان ، برای هر یک از پایه های تحصیلی ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم ، یک زمانبندی مشخص را تعیین نموده‌ است. برای ثبت نام کتب پایه هشتم ، از تاریخ 9 اردیبهشت ماه تا 26 خردادماه فرصت در نظر گرفته‌ شده‌ است.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام کتاب درسی 1402 - زمان ، هزینه و نحوه ثبت نام اینترنتی کتب درسی

البته سامانه ثبت نام تا اواخر شهریورماه فعال است اما فقط دانش آموزانی که تا 26 خردادماه اقدام به ثبت نام کرده‌ اند ، می توانند تا اواخر شهریورماه ، سفارش خود را اصلاح و ویرایش نمایند.

هزینه ثبت نام کتب درسی پایه هشتم

در مراحل ثبت سفارش کتب درسی ، باید هزینه را بپردازید. برای ثبت نام اینترنتی کتاب های درسی ، هزینه اضافه ای از دانش آموزان دریافت نمی شود و فقط باید قیمت پشت جلد کتاب ها پرداخت گردد. بر همین اساس ، قیمت کتاب های درسی پایه هشتم دخترانه به مبلغ 98 هزار تومان و قیمت ثبت نام کتب درسی پایه هشتم پسرانه نیز به مبلغ 100 هزار تومان است.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کتاب درسی در شاد 

ثبت نام کتاب درسی برای جاماندگان

ثبت نام کتاب درسی هشتم

برخی از دانش آموزان و والدین به دلیل بی اطلاعی از زمان ثبت نام ، موفق به نام نویسی در مهلت مقرر نمی شود. زمان ثبت نام برای این دسته از داوطلبان تمدید می شود اما در صورت عدم تمدید فرصت ثبت نام ، امکان تهیه کتاب های درسی وجود دارد. دانش آموزانی که ثبت نام نکرده‌ اند ، می توانند به مدرسه مراجعه کنند و به مدیر مدرسه اطلاع دهند تا برای آنها کتاب های درسی را سفارش دهد.

مدیر مدرسه ، از طریق سامانه اقدام به سفارش گروهی کتب درسی برای دانش آموزان جا مانده‌ می نماید و بدین ترتیب ، تمام دانش آموزان در اول مهرماه می توانند کتب درسی خود را دریافت کنند.

سوالات شما

  • زمان ثبت نام کتاب درسی هشتم 1402 در چه تاریخی است؟

فرایند ثبت نام کتب درسی هشتم از دهه اول اردیبهشت ماه 1402 آغاز شده‌ است.

  • برای ثبت نام کتب درسی هشتم به کدام سایت مراجعه کنیم؟

ثبت نام و سفارش کتب درسی از طریق سامانه irtextbook.ir انجام می گیرد.

  • هزینه خرید کتب درسی هشتم چقدر است؟

قیمت خرید کتب درسی هشتم برای مدارس دخترانه و پسرانه متفاوت است که در این مطلب بررسی کرده‌ ایم.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کتاب درسی دهم انسانی

ثبت نام کتاب درسی دهم انسانی 📞 زمان و راهنمای خرید کتب درسی

دانش آموزان کلاس نهم پس از انتخاب رشته انسانی و برای ورود به پایه دهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر