از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نحوه سفارش کتب درسی 1400 – 1401 – طبق آخرین بخشنامه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نحوه سفارش کتب درسی

 

با نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی 1400 – 1401 ، سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.com یا irtextbook.ir کتاب های درسی تمام مقاطع تحصیلی دوره ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم را به فروش می رساند و دانش آموزان می توانند به صورت فردی یا گروهی کتاب های درسی پایه خود را از طریق این سامانه ها سفارش دهند. در ادامه به بررسی نحوه سفارش کتب درسی 1400 – 1401 می پردازیم.

نحوه سفارش کتب درسی 1400 – 1401

در سال تحصیلی جدید همچون سال قبل نحوه ثبت سفارش و خرید کتب درسی تمام پایه ها به صورت الکترونیکی انجام می گیرد و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش دو سامانه irtextbook.com یا irtextbook.ir برای ثبت سفارش کتاب های درسی به دانش آموزان معرفی کرد است.

ثبت نام کتاب های درسی 1400 – 14001 دانش آموزان تمام پایه های تحصیلی در سایت های مذکور انجام می گیرد و نحوه ثبت سفارش نیز به دو صورت فردی و گروهی می باشد. البته دانش آموزانی که در ثبت سفارش کتاب درسی به صورت الکترونیکی مشکل دارند می توانند با مراجعه به مدرسه محل تحصیل خود اقدام به ثبت نام کنند.

نحوه سفارش کتب درسی 1400 – 1401 به ترتیب مراحل زیر است :

  •  ورود به سامانه ثبت سفارش کتاب های درسی به نشانی irtextbook.ir و یا irtextbook.com
  •  ثبت کد ملی دانش آموز و شماره سریال شناسنامه
  • تکمیل فرم ثبت نام با توجه به اطلاعات دانش آموزی
  • پرداخت قیمت خرید کتاب های درسی

ثبت نام کتاب های درسی دانش آموزان در سامانه های مذکور باید به درستی انجام بگیرد و اگر دانش آموزی اطلاعات را نادرست وارد کند با خطای ثبت نام مواجه خواهد بود و در نتیجه در دریافت کتاب های درسی به مشکل برمیخورد.

با توجه به اینکه بیشتر از یکبار امکان ثبت نام کتاب های درسی در سایت irtextbook.ir و یا irtextbook.com وجود ندارد و شما نیز با مراحل ثبت کتاب درسی آشنایی ندارید ، توصیه می شود که ثبت نام کتاب های درسی خود را به مشاوران ما بسپارید تا بدون هیچ مشکل و اشتباهی در مراحل ثبت سفارش ، درخواست شما با موفقیت در سامانه ثبت شود.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام کتاب های درسی 1400 – 1401

زمان ثبت سفارش کتاب های درسی در پایه های مختلف یکسان نیست و در بازه های زمانی متفاوتی انجام می شود. برای سال تحصیلی 1400 فعلا زمانبندی ثبت سفارش کتب درسی اعلام نشده است اما اگر در زمان های سال قبل انجام گیرد ، از اواخر فروردین ماه تا حداکثر اواخر مرداد ماه به دانش آموزان و مدارس فرصت داده می شود که به صورت فردی یا گروهی کتاب های درسی خود را سفارش دهند.

همچنین از هفته اول شهریورماه فرایند توزیع کتب درسی در میان مدارس آغاز می شود و دانش آموز می تواند با مراجعه به مدرسه کتاب های درسی خود را دریافت نمایند.

پاسخ به سوالات پر تکرار

  • نحوه سفارش کتب درسی 1400 – 1401 به چه صورت است ؟

دانش آموزان و مدارس برای ثبت سفارش کتاب های درسی باید به سایت irtextbook.com یا irtextbook.ir مراجعه نمایند.

  • زمان سفارش کتب درسی 1400 – 1401 در چه تاریخی است ؟

از اواخر فروردین ماه ثبت نام کتاب های درسی آغاز می شود.

  • هزینه ثبت نام کتاب های درسی چقدر است ؟

هزینه سفارس کتاب های درسی بر اساس مبلغ درج شده پشت جلد کتاب ها محاسبه می شود.

  • ایا امکان اصلاح سفارش وجود دارد ؟

بله در مرداد ماه تاریخی را برای اصلاح سفارش کتاب های درسی در نظر می گیرند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر