از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام کتاب درسی نهم 1402 📞 نحوه سفارش کتب درسی کلاس نهم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام کتاب درسی نهم

ثبت نام کتاب درسی نهم 1402 علاوه بر آنکه توسط مدیران مدارس انجام می شود ، دانش آموزان و یا والدین آنها نیز می توانند با مراجعه به سامانه توزیع و فروش کتب درسی ، کتاب های درسی را سفارش دهند. در این سامانه ، ابتدا کد ملی دانش آموز دریافت می شود و بعد از آن با پرداخت هزینه پشت جلد کتاب ها ، می توان سفارش را ثبت کرد. اگر شما هم قصد ثبت نام کتاب درسی نهم را دارید ، لطفا در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا راهنمایی های لازم را خدمت شما ارائه دهیم.

توجه داشته باشید که بیشتر از یکبار امکان ثبت نام کتاب های درسی در سایت irtextbook.ir وجود ندارد. از طرفی شما نیز با مراحل ثبت کتاب درسی آشنایی ندارید ، به همین خاطر توصیه می شود که ثبت نام کتاب های درسی خود را به مشاوران ما بسپارید تا بدون هیچ مشکل و اشتباهی در مراحل ثبت سفارش ، درخواست شما با موفقیت در سامانه ثبت شود.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام کتاب درسی نهم 1402

زمان ثبت نام کتاب درسی نهم 1402 در چه تاریخی است؟ شما برای ثبت نام باید بدانید که تاریخ آن از چه تاریخی آغاز شده و تا چه تاریخی فرصت خواهد داشت. طبق اطلاعیه های منتشر شده در سایت توزیع و فروش کتب درسی ، ثبت نام کتب درسی پایه نهم از 9 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 26 خردادماه فرصت داشت. البته بازه های زمانی مجددی را برای ثبت نام جاماندگان در نظر می گیرند تا همه دانش آموزان بتوانند ثبت نام کنند.

علاوه بر اینها ، دانش آموزانی که در تاریخ مقرر اقدام به ثبت نام کرده اند ، می توانند تا اواخر شهریورماه برای اصلاح سفارش خود اقدام کنند. زمان توزیع کتب نیز در اول مهرماه می باشد و با مراجعه حضوری به مدرسه می توان کتاب ها را دریافت نمود.

مرتبط بخوانید : نحوه سفارش کتب درسی

سامانه ثبت نام کتب درسی نهم

دانش آموزان و والدین برای ثبت نام کتب درسی نهم باید از طریق سامانه irtextbook.ir اقدام کنند. در این سامانه ، امکان سفارش کتب درسی تمام پایه های تحصیلی وجود دارد و با پرداخت هزینه ، می توان سفارش را نهایی نمود.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام کتاب درسی هشتم 1402 📞 نحوه سفارش کتب درسی کلاس هشتم

اگر تصمیم به سفارش فردی کتاب های درسی خود دارید ، وارد این سامانه شوید و مراحل زیر را طی نمایید :

  • در قدم اول ثبت نام ، باید شماره تلفن همراه خود را درج نمایید و رمز یکبار مصرف را دریافت کنید.
  • بعد از دریافت رمز یکبار مصرف ، شما عضو سامانه هستید و حالا می توانید با کلیک بر روی لینک “ثبت نام کتاب درسی” مراحل ثبت سفارش را آغاز کنید.
  • بعد از ورود به صفحه خرید کتاب درسی ، باید کد ملی و سریال شناسنامه دانش آموز را درج کرده و گزینه “ورود” را انتخاب نمایید.
  • پس از وارد شدن به پنل کاربری ، از منوی دسترسی بر روی گزینه “ثبت سفارش” کلیک کنید.
  • در مرحله بعد باید کتاب های درسی پایه تحصیلی خود را انتخاب کرده و تایید نمایید.
  • سپس باید قیمت پشت جلد کتاب ها را بپردازید تا سفارش شما نهایی شود.
  • بعد از ورود به درگاه پرداخت بانکی و واریز هزینه خرید کتب درسی ، سفارش شما نهایی خواهد شد.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کتاب درسی پایه دهم

هزینه ثبت نام کتب درسی نهم 1402

همانطور که در بخش های قبلی مطلب نیز توضیح دادیم ، لازمه ثبت نام کتب درسی نهم ، پرداخت هزینه است. هزینه ای که توسط سامانه irtextbook.ir دریافت می شود ، قیمت پشت جلد کتاب هاست که برای پایه نهم در سال تحصیلی 1402 به مبلغ 104 هزار تومان می باشد.

جامانده از ثبت نام کتاب درسی نهم

ثبت نام کتاب درسی نهم

دانش آموزانی که از ثبت نام کتب درسی نهم جا مانده اند ، نگران نباشند چرا که ثبت نام آنها توسط مدیر مدرسه انجام خواهد شد. در واقع علاوه بر روش فردی ثبت نام کتب درسی که هر دانش آموز به تنهایی می تواند کتب درسی خود را سفارش دهد ، امکان ثبت سفارش گروهی کتب درسی توسط مدیر مدرسه امکان پذیر می باشد. مدیر مدرسه با ورود به به سایت ، لیست دانش آموزانی که کتب را سفارش نداده اند را مشاهده می کند و برای آنها کتب سفارش می دهد. البته حتما به مدیر اطلاع دهید که ثبت نام کتب درسی شما را انجام دهد.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کتاب درسی در شاد – راهنمای تصویری ثبت نام کتاب درسی در شاد

سوالات شما

  • سامانه ثبت نام کتب درسی نهم 1402 کدام است؟
احتمالا این را هم بپسندید  مهلت ثبت نام کتاب درسی هفتم و مهلت ثبت نام کتاب درسی پایه دهم 1402

دانش آموزان کلاس نهم برای خرید کتب درسی خود باید از طریق سامانه irtextbook.ir اقدام نمایند. مراحل ثبت سفارش را در این مطلب بررسی کرده ایم.

  • زمان ثبت نام کتاب درسی نهم 1402 در چه تاریخی می باشد؟

ثبت نام کتب درسی نهم از 9 اردیبهشت ماه آغاز شده است.

  • آیا ثبت نام کتاب های درسی را حتما باید خود دانش آموز انجام دهد؟

خیر ، شیوه ثبت نام کتب درسی مدارس به دو روش فردی و گروهی می باشد که در روش گروهی ، مدیر مدرسه برای دانش آموزان کتاب تهیه می کند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کتاب درسی دهم انسانی

ثبت نام کتاب درسی دهم انسانی 📞 زمان و راهنمای خرید کتب درسی

دانش آموزان کلاس نهم پس از انتخاب رشته انسانی و برای ورود به پایه دهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر