از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام کتاب درسی ابتدایی 1402 📞 نحوه سفارش کتب درسی پایه های ابتدایی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام کتاب درسی ابتدایی

والدینی که دانش آموز ابتدایی دارند می توانند ثبت نام کتاب درسی ابتدایی را خودشان انجام دهند و نیازی نیست که حضوری به مدرسه مراجعه کنند. برای ثبت نام کتب درسی ، سامانه ای راه اندازی شده‌ است که با پرداخت قیمت پشت جلد کتاب ها در این سامانه ، به راحتی می توان ثبت سفارش کرد. همچنین زمانبندی ثبت نام کتاب درسی در این سامانه به والدین و دانش آموزان اطلاع رسانی می شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا برای ثبت نام کتاب درسی ابتدایی 1402 شما را راهنمایی کنیم.

توجه داشته باشید که بیشتر از یکبار امکان ثبت نام کتاب های درسی در سایت irtextbook.ir وجود ندارد. از طرفی شما نیز با مراحل ثبت کتاب درسی آشنایی ندارید ، به همین خاطر توصیه می شود که ثبت نام کتاب های درسی خود را به مشاوران ما بسپارید تا بدون هیچ مشکل و اشتباهی در مراحل ثبت سفارش ، درخواست شما با موفقیت در سامانه ثبت شود.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام کتاب درسی ابتدایی 1402

برای ثبت نام کتاب درسی ابتدایی باید بدانید که زمان ثبت نام در چه تاریخی است. طبق اطلاعیه های قرار داده‌ شده‌ در سایت irtextbook.ir که سامانه مرجع کتب درسی می باشد ، دانش آموزان ابتدایی می توانند از تاریخ 5 تیرماه الی 10 شهریورماه ، نسبت به ثبت نام کتب درسی خود اقدام نمایند.

همچنین تا تاریخ 30 شهریورماه فرصت ویرایش ثبت نام وجود خواهد داشت و دانش آموزان می توانند در تاریخ 1 مهر ماه ، کتاب های درسی خود را از مدرسه تحویل بگیرند.

مرتبط بخوانید : نحوه سفارش کتب درسی

سایت ثبت نام کتاب درسی ابتدایی

والدینی که می خواهند ثبت نام کتاب درسی فرزند خود را انجام دهند ، باید به سایت توزیع و سفارش کتب درسی به نشانی irtextbook.ir مراجعه کنند. در این سامانه ، مراحل ثبت سفارش کتب درسی به سهولت انجام می گیرد و در پایان مراحل هم با پرداخت هزینه پشت جلد کتاب ها ، ثبت نام نهایی می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  جامانده از ثبت نام کتاب درسی - راهنمای کسانی که کتاب درسی ثبت نام نکردند

برای شروع مراحل ثبت نام کتاب درسی ابتدایی در سایت irtextbook.ir ، ابتدا باید شماره تلفن همراه را درج کنید و با استفاده از رمز یکبار مصرفی که برای آن شماره ارسال می شود ، وارد سامانه شوید.

لینکی تحت عنوان “ثبت نام کتاب درسی” در سامانه قرار دارد که شما برای ثبت سفارش فردی ، باید بر روی این لینک کلیک کنید. بعد از ورود به صفحه خرید کتاب ، باید از منوی دسترسی سریع بر روی گزینه “ثبت سفارش” کلیک کنید.

در مرحله بعد هم باید کتاب های درسی پایه تحصیلی مورد تقاضای خود را یافته و بعد از تایید نهایی ، گزینه “ثبت سفارش و پرداخت” را انتخاب نمایید. با انتخاب گزینه ، به درگاه پرداخت هدایت خواهید شد که با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی ، وجه از حساب شما کسر خواهد شد.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کتاب درسی پایه دهم

مشکل در سامانه irtextbook.ir

ممکن است برای ثبت نام کتب درسی در سامانه irtextbook.ir با مشکل این سایت مواجه شوید. اصلی ترین علت کندی سامانه ، شلوغ بودن سایت است زیرا تعداد بسیاری از دانش آموزان والدین ، در این سامانه اقدام به خرید کتاب درسی می کنند. در صورت مواجه شدن با مشکل کندی سامانه irtextbook.ir ، لطفا در ساعات دیگر وارد سایت شوید.

همچنین اگر مشکلی در ورود به سایت irtextbook.ir ندارید اما نمی توانید کتاب های درسی را خریداری نمایید ، به این دلیل است که اطلاعات شما توسط مدیر مدرسه در سایت سیدا ثبت نشده‌ است. احراز هویت در سامانه irtextbook.ir بدین صورت است که دانش آموز کد ملی خود را درج می کند و اگر کد ملی او توسط مدیر مدرسه در سایت سیدا ثبت شده‌ باشد ، در این سامانه نیز اطلاعات او نمایش داده‌ خواهند شد.  اگر اطلاعات شما نمایش داده‌ نمی شود ، احتمالا مشخصات شما در سامانه سیدا موجود نیست و باید به مدیر مدرسه اطلاع دهید تا اقدامات لازم را انجام دهد.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام کتاب درسی چهارم ابتدایی 📞 زمان و راهنمای ثبت نام اینترنتی کتب درسی

نکته مهم دیگر در ورود به سایت irtextbook.ir ، ورود بدون فیلترشکن است. زیرا این سایت ایرانی است و آی پی خارجی امکان ورود به آن را ندارد. پس ابتدا فیلترشکن را خاموش کنید و مجدد وارد سایت شوید.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کتاب درسی در شاد – راهنمای تصویری ثبت نام کتاب درسی در شاد

هزینه ثبت نام کتاب درسی ابتدایی

ثبت نام کتاب درسی ابتدایی

برای ثبت نام کتب درسی ابتدایی در سامانه irtextbook.ir ، باید هزینه آن را بپردازید. هزینه خرید کتاب های درسی ابتدایی در پایه های اول تا ششم ابتدایی متفاوت بوده‌ و به شرح زیر است :

  • هزینه کتاب های درسی پایه اول ابتدایی : 49 هزار تومان
  • هزینه کتاب های درسی پایه دوم ابتدایی : 52 هزار تومان
  • هزینه کتاب های درسی پایه سوم ابتدایی : 58 هزار تومان
  • هزینه کتاب های درسی پایه چهارم ابتدایی : 58 هزار تومان
  • هزینه کتاب های درسی پایه پنجم ابتدایی : 58 هزار تومان
  • هزینه کتاب های درسی پایه ششم ابتدایی : 69 هزار تومان

قیمت های فوق ، هزینه پشت جلد کتاب های درسی است و مبلغ بیشتری دریافت نمی شود. تنها با پرداخت قیمت کتاب ها ، سفارش شما نهایی خواهد شد و می توانید در اول مهر ماه ، کتاب ها را از مدرسه دریافت نمایید.

سوالات شما

  • سایت ثبت نام کتاب درسی ابتدایی کدام است؟

والدین می توانند ثبت نام کتاب درسی ابتدایی را در سامانه irtextbook.ir انجام دهند.

  • زمان ثبت نام کتاب درسی ابتدایی 1402 در چه تاریخی می باشد؟

ثبت نام کتب درسی ابتدایی از اوایل تیرماه آغاز شده‌ و تا اواسط شهریورماه فرصت وجود دارد.

  • هزینه خرید کتب درسی ابتدایی چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت کتب درسی پایه های اول تا ششم ابتدایی لطفا این مطلب را بررسی کنیم.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کتاب درسی دهم انسانی

ثبت نام کتاب درسی دهم انسانی 📞 زمان و راهنمای خرید کتب درسی

دانش آموزان کلاس نهم پس از انتخاب رشته انسانی و برای ورود به پایه دهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر