از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام با تاخیر کارشناسی ارشد 1401 – آخرین مهلت ثبت نام جاماندگان آزمون ارشد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام با تاخیر کارشناسی ارشد

 

زمان ثبت نام کنکور ارشد 1401 در آذر ماه می باشد و داوطلبانی که قصد انتخاب رشته در دانشگاه های سراسری و آزاد را دارند ، باید در تاریخی که سازمان سنجش اعلام می کند به سامانه sanjesh.org مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند. سازمان سنجش برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد حدود یک هفته مهلت در نظر می گیرد اما بعضی از داوطلبان با اطلاع نداشتن از زمان ثبت نام یا دلایل دیگر‌ ، از ثبت نام جا می مانند که مهلت ثبت نام برای این دسته از داوطلبان تحت عنوان ثبت نام با تاخیر کارشناسی ارشد تمدید می شود.

در ادامه این مطلب به بررسی تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 و نحوه ثبت نام با تاخیر این آزمون می پردازیم.

شما داوطلبان عزیز می توانید برای اطلاع از زمان تمدید ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد1401 با مشاوران ما در ارتباط باشید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام با تاخیر کارشناسی ارشد

زمان ثبت نام کنکور 1401 ارشد از 16 الی 23 آذر ماه می باشد یعنی به داوطلبان حدود یک هفته فرصت داده می شود با مراجعه به سایت سنجش برای تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

پس از این مهلت یک هفته ای پیش بینی می شود همانند سال های قبل فرصت دو الی سه روزه ای برای ثبت نام با تاخیر در نظر گرفته شود که البته هنوز سازمان سنجش تاریخ دقیق آن را اعلام نکرده است و به محض مشخص شدن ، در اینجا به شما اطلاع خواهیم داد.

در سال گذشته زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سه بار تمدید شد که دو بار در بهمن ماه و یکبار در اردیبهشت ماه بود و امسال نیز احتمالا علاوه بر تمدید زمان ثبت نام در آذر ماه ، یک یا دو بار دیگر نیز تا قبل از برگزاری آزمون ، مهلت مجددی به ثبت نام جاماندگان اختصاص داده شود.

نحوه ثبت نام با تاخیر کارشناسی ارشد

ثبت نام با تاخیر کارشناسی ارشد نیز در سایت سنجش انجام می گیرد و متقاضیان انتخاب رشته مقطع ارشد تمام دانشگاه های سراسری و آزاد ، می بایست از طریق این سامانه برای ثبت نام آزمون ارشد اقدام نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  زمان ثبت نام کنکور 1402 ارشد - تاریخ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

اولین قدم ثبت نام با تاخیر کنکور کارشناسی ارشد 1401 پرداخت هزینه ثبت نام است و داوطلبی که قصد شرکت در آزمون یک رشته اصلی و یک گروه شناور را دارد ، باید دو کارت اعتباری ثبت نام تهیه نماید و هزینه ثبت نام هر یک را به صورت مجزا بپردازد.

همچنین داوطلبانی که می خواهند در دانشگاه های پیام نو و غیرانتفاعی انتخاب رشته کنند ، می بایست برای شرکت در انتخاب رشته این دانشگاه ها نیز سریال اعتباری تهیه نمایند که از طریق سایت سنجش می باشد.

برای خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد باید از کارت بانکی دارای رمز دوم استفاده کنید و پس از واریز موفقیت آمیز هزینه ، سریالی را دریافت خواهید کرد که با استفاده از آن می توانید فرم ثبت نام را دریافت کنید.

برای تکمیل فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد نیازمند عکس ، اطلاعات شناسنامه ای ، اطلاعات تحصیلی ، اطلاعات مربوط به سهمیه و … هستید و توصیه می شود که از قبل تمام اطلاعات و مدارک لازم را تهیه نمایید تا با سرعت و دقت بیشتری فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

برای اطلاع از لیست کامل مدارک و اطلاعات لازم‌ نیز می توانید فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام را که در انتهای دفترچه راهنمای ثبت نام موجود است ، بررسی نمایید.

در نهایت و پس از تکمیل تمام بخش های فرم ثبت نام کنکور ارشد ، باید شماره پرونده و کدپیگیری را از سامانه دریافت نمایید که عدم دریافت این دو کد به معنای ناقص بودن ثبت نام شماست.

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401

  • دانشجویان سال آخر کارشناسی به شرط فارغ التحصیلی تا آخر شهریورماه می توانند در آزمون ارشد 1401 شرکت نمایند.
  • دانشجویان مقطع کارشناسی که حداکثر تا آخر بهمن ماه فارغ التحصیل خواهند شد ، در صورت شرکت در کنکور ارشد 1401 مجاز به انتخاب رشته های نیمسال دوم هستند.
  • داوطلبان با معدل کمتر از 12 مجاز به ثبت نام کنکور ارشد نیستند.
  • دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در صورت تمایل به شرکت در کنکور ارشد 1401 باید از دانشگاه خود انصراف دهند.
  • پذیرفته شدگان دانشگاه روزانه کنکور کارشناسی ارشد سال قبل ، در صورت شرکت در کنکور ارشد 1401 ، از انتخاب رشته های دانشگاه روزانه محروم هستند.

ثبت نام با تاخیر کارشناسی ارشد با ارسال درخواست در سایت سنجش

داوطلبانی که از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1401 جامانده اند و در مهلت مجدد نیز موفق به نام نویسی در این آزمون نشده اند ، می توانند با ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش ، خواستار شرکت در این آزمون باشند. کارشناسان سازمان سنجش پس از بررسی درخواست داوطلب ، ممکن است درخواست او را رد یا قبول کنند و در صورت مورد تایید قرار گرفتن درخواست داوطلب ، لازم است که مدارک و اطلاعات لازم ارسال شود.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره انتخاب رشته کنکور ارشد - بهترین مشاوره انتخاب رشته

برای اطلاع از نحوه ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش برای ثبت نام با تاخیر کنکور کارشناسی ارشد ، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و در صورت تمایل شما ، برای شما در سایت سنجش درخواست ارسال نمایند.

سوالات متداول

  • زمان ثبت نام با تاخیر کارشناسی ارشد 1401 در چه تاریخی است ؟

معمولا پس از پایان مهلت ثبت نام کنکور ارشد 1401 ، برای داوطلبان جا مانده از ثبت نام حدود سه روز مهلت ثبت نام تمدید می شود.

  • ثبت نام با تاخیر کارشناسی ارشد به چه صورت انجام می شود ؟

ثبت نام با تاخیر کنکور کارشناسي ارشد از طریق سایت سنجش انجام می گیرد.

  • مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 چند بار تمدید می شود ؟

در کنکور ارشد 1400 ، زمان ثبت نام سه بار تمدید شد که دو بار در بهمن ماه و یکبار در اردیبهشت ماه بود و امسال نیز پیش بینی می شود که علاوه بر تمدید زمان ثبت نام در آذر ماه ، یک یا دو بار دیگر نیز تا قبل از برگزاری آزمون ، مهلت مجددی به ثبت جاماندگان اختصاص داده شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 📞 آزاد و سراسری

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 1403 برای ثبت نام در آزمون لازم است که دفترچه راهنمای …

یک نظر

  1. سلام من از ثبت نام جا موندم امکان مجدد ثبت نام هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر