از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 📞 راهنمای ثبت نام 1402

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور هر ساله از میان داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد که دارای رتبه مناسب هستند ، دانشجو پذیرش می نماید. علاقه مندان به تحصیل در رشته‌ های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ، می بایست در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنند و در صورت کسب رتبه لازم ، پذیرفته خواهند شد. متاسفانه برخی از داوطلبان بعد از شرکت در انتخاب رشته‌ کنکور ارشد ، موفق به قبولی نمی شوند و یا از رشته‌ ای که قبول شده‌ اند ، راضی نیستند. این دسته از داوطلبان ، خواستار برگزاری تکمیل ظرفیت هستند و دانشگاه پیام نور نیز فرصت دوباره ای در اختیار آنها قرار می دهد. اگر می خواهید راجع به ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 1402 اطلاعات به دست آورید ، لطفا در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما مسلط به پاسخگویی تمام موضوعات تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد هستند.

می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید و از شرایط قبولی با شرکت در تکمیل ظرفیت و یا با استفاده از کارنامه سبز ارشد ، مطلع شوید.

تماس از سراسر کشور9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 1402

دانشگاه پیام نور ، یکی از دانشگاه های جامع زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری است. این دانشگاه در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به جذب دانشجو می کند و علاقه مندان می توانند با شرکت در کنکور و یا ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی پذیرفته شوند. اگر شما جزو شرکت کنندگان کنکور ارشد هستید و می خواهید در دانشگاه پیام نور قبول شوید ، باید انتخاب رشته‌ را انجام دهید. چند هفته بعد از انتخاب رشته‌  ، نتایج آن اعلام خواهد شد و داوطلبان می توانند با دریافت کارنامه شان ، از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود اطلاع یابند.

احتمالا این را هم بپسندید  تغییر رشته دانشگاه پیام نور 📞 شرایط ، مراحل و مدارک تغییر رشته پیام نور

با اعلام شدن نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ، مراحل این آزمون به پایان نرسیده‌ است و ممکن است یک مرحله دیگر تحت عنوان تکمیل ظرفیت برگزار شود. داوطلبانی که از رشته‌ قبولی خود راضی نیستند و یا در هیچ رشته‌ ای قبول نشده‌ اند ، مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت خواهند بود.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

در رابطه با زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور باید به اطلاعتان برسانیم که مشخص نشده‌ است که در سال 1402 این مرحله برگزار خواهد شد یا خیر و به همین خاطر زمان آن نیز معلوم نیست. البته زمان تکمیل ظرفیت چند هفته بعد از اعلام نتایج نهایی خواهد بود. با در نظر گرفتن اینکه نتایج نهایی کنکور ارشد در اواخر شهریورماه اعلام می شود و حدود یک ماه نیز ثبت نام از پذیرفته شدگان انجام می گیرد ، احتمالا برگزاری تکمیل ظرفیت در ماه های آبان و آذر خواهد بود.

می توانید برای پیگیری اخبار ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید و با اطلاع از آخرین اخبار ، از ثبت نام در تکمیل ظرفیت جا نمانید.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 

نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور 1402 به صورت اینترنتی خواهد بود. داوطلبان برای انجام انتخاب رشته‌ خود باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند. در این سامانه ، دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت قرار داده‌ خواهد شد که لیست رشته‌ های دارای ظرفیت در این دفترچه درج شده‌ اند. داوطلبان برای ثبت نام ، ابتدا باید دفترچه را بررسی کنند و ببینند که کدام رشته‌ محل ها ارائه شده‌ اند.

داخل دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد ، رشته‌ های دارای ظرفیت خالی تمام دانشگاه ها درج شده‌ اند و داوطلب مجاز است تمام رشته‌ محل های مربوط به گروه امتحانی خود را از دانشگاه های مختلف ، انتخاب نماید.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه هر ترم کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402 - شهریه ثابت و متغیر ارشد آزاد

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد این دانشگاه

ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور با برخورداری از یکسری شرایط امکان پذیر می باشد. این شرایط عبارتند از :

  • متقاضیان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد پیام نور ، باید جزو شرکت کنندگان کنکور ارشد باشند.
  • داوطلبانی که در انتخاب رشته‌ ارشد قبول شده‌ اند ، مجاز به ثبت نام در تکمیل ظرفیت هستند.
  • داوطلبانی که در هیچ رشته‌ محلی قبول نشده‌ اند ، می توانند ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور را انجام دهند.
  • برای ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور نیازی نیست که حضوری به دانشگاه مراجعه کنید و نحوه ثبت نام کاملا اینترنتی است.

تکمیل ظرفیت ارشد فراگیر 

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

تکمیل ظرفیت ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ، فرایند برگزاری متفاوتی دارد و تاکنون اطلاعیه برگزاری آن برای سال 1402 منتشر نشده‌ است. البته احتمال برگزاری تکمیل ظرفیت ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 1402 بسیار کم است زیرا سال های قبل برگزار نشده‌ است. در صورت برگزاری ، داوطلبت برای ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

سوالات شما

  • زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 1402 در چه تاریخی خواهد بود؟

تاریخ دقیق تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری 1402 اعلام نشده‌ است.

  • آیا مهلت تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مشخص شده‌ است؟

خیر ، برای سال 1402 فعلا مشخص نیست که تکمیل ظرفیت برگزار خواهد شد یا خیر.

  • برای تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد پیام نور ، کدام رشته‌ ها ارائه می شوند؟

رشته‌ های ارائه شده‌ در مرحله تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور ، رشته‌ هایی هستند که ظرفیت آنها تکمیل نشده‌ است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

حذفیات دروس پیام نور

حذفیات دروس پیام نور 📞 لیست کامل حذفیات امتحانات پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور پس از گذراندن‌ هر ترم و واحدهای درسی باید در امتحانات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر