از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان رشته تربیت بدنی 1402 📞 راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان رشته تربیت بدنی

 

رشته‌ تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان متقاضیان بسیاری دارد و شاید بتوان گفت پس از رشته‌ آموزش ابتدایی ، این رشته‌ پر متقاضی تر است. ورود به رشته‌ آموزش تربیت بدنی فرهنگیان با شرکت در کنکور سراسری گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی و انسانی امکان پذیر است و داوطلب با شرکت در آزمون هر یک از این گروه ها به شرطی که رتبه لازم را داشته باشد و در مرحله مصاحبه قبول شود ، پذیرفته خواهد شد. ممکن است به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت رشته تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان ، مرحله تکمیل ظرفیت اجرا شود که در این شرایط فرصت مجددی برای علاقه مندان فراهم می شود. اجرای مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان رشته تربیت بدنی هر ساله نیست و فقط در صورت وجود ظرفیت خالی ، برگزار می شود. در این مطلب می خواهیم جزئیات بیشتری از این موضوع را بررسی کنیم لطفا با ما همراه باشید.

سوالات خود را درباره شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان از مشاوران ما بپرسید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آیا برای رشته‌ تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان تکمیل ظرفیت برگزار می شود

حتما برای شما هم سوال است که آیا برای رشته‌ تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان در سال 1402 تکمیل ظرفیت برگزار می شود یا خیر ؟ در رابطه با پاسخ این سوال لازم است بدانید که اجرای مرحله تکمیل ظرفیت مشروط به باقی ماندن ظرفیت خالی در رشته‌ هاست و یا اینکه دانشگاه اقدام به افزایش ظرفیت رشته‌ تحصیلی خود کند.

احتمالا این را هم بپسندید  تکمیل ظرفیت برای چه کسانی است 📞 تکمیل ظرفیت تمام دانشگاه های روزانه ، فرهنگیان و آزاد

بعضی موارد پیش می آید که ظرفیت رشته‌ با داوطلبان واجد شرایط تکمیل نمی شود. در این صورت تکمیل ظرفیت اجرا می شود همچنین بعضی از پذیرفته شدگان از ثبت نام نهایی انصراف می دهند. در این شرایط نیز با خالی ماندن ظرفیت رشته‌ ، مرحله تکمیل ظرفیت برگزار می گردد.

برای سال 1402 فعلا مشخص نیست که تکمیل ظرفیت فرهنگیان در رشته‌ تربیت بدنی برگزار شود یا خیر. شما علاقه مندان می توانید اخبار مربوطه را از طریق ارتباط با مشاوران ما پیگیری کنید و در صورت برگزاری ، اقدام به انتخاب رشته‌ در موعد مقرر نمایید.

مرتبط بخوانید : معدل لازم برای رشته تربیت بدنی

زمان برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان برای تربیت بدنی 1402

زمان برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه ها معمولا در بهمن ماه است و اطلاعیه مربوط به برگزاری در سایت سنجش قرار داده‌ می شود. پیش بینی می کنیم در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان تربیت بدنی ، زمان آن حداکثر تا اواسط بهمن ماه باشد و اگر تا این تاریخ اطلاعیه ای مبنی بر برگزاری تکمیل ظرفیت منتشر نشود ، به احتمال زیاد دیگر این مرحله اجرا نخواهد شد و باید منتظر آزمون سال آینده باشید.

مرتبط بخوانید : شهریه دانشگاه آزاد رشته تربیت بدنی

شرایط و نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت رشته‌ تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان 

شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان با انتخاب رشته‌ در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد. متقاضیان باید به این سامانه مراجعه کنند و دفترچه راهنمای تکمیل ظرفیت را دانلود و بررسی نمایند. پس از بررسی دفترچه ، اگر رشته‌ محل مورد تقاضای شما ارائه شده‌ باشد ، می بایست با پرداخت هزینه در سایت سنجش ، اقدام به انتخاب رشته‌ کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  تفاوت دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی - فرق های دانشگاه فرهنگیان و شهیدرجایی

این نکته را مد نظر داشته باشید که قبولی در رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان به صورت بومی انجام می گیرد و رشته‌ مد نظر شما باید در دانشگاه فرهنگیان استان بومی خودتان ارائه شود.

برای شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان باید واجد شرایط سنی و معدل باشید که حداکثر سن 24 سال تمام و حداقل معدل 14 کل دیپلم مورد تایید است. تراز کنکور شما نیز حداقل باید 6500 باشد تا بتوانید انتخاب رشته‌ کنید. در مرحله تکمیل ظرفیت نیز مصاحبه اجرا می شود و داوطلبانی که در دوره اول از مرحله مصاحبه رد شده‌ اند ، مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت نیستند.

مرتبط بخوانید : شرایط ورود به رشته تربیت بدنی

سوالات شما

  • آیا رشته‌ تربیت بدنی فرهنگیان تکمیل ظرفیت دارد ؟

در حال حاضر اطلاعیه موثقی مبنی بر برگزاری تکمیل ظرفیت در رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان منتشر نشده‌ است.

  • شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت رشته‌ تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان چیست ؟

دارا بودن تراز بالای 6500 و برخورداری از شرط سنی و معدل ، لازمه شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان می باشد.

  • آیا تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان با مرحله مصاحبه اجرا می شود ؟

بله در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان مصاحبه نیز برگزار می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی 📞 راهنمای ثبت نام و مصاحبه تربیت معلم تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی در سال 1403 برگزار می شود و بیشترین تعداد داوطلبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر