از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تکمیل ظرفیت دانشگاه خیام مشهد 📞 ثبت نام بدون و با کنکور تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی خیام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تکمیل ظرفیت دانشگاه خیام مشهد

دانشگاه غیرانتفاعی خیام مشهد ، پذیرنده دانشجو به شیوه های بدون کنکور و با کنکور می باشد و داوطلبان می توانند با شرکت در کنکور سراسری و یا ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ، در این دانشگاه پذیرفنه شوند. بعد از اتمام فرایند ثبت نام دانشگاه خیام مشهد ، امکان باقی ماندن ظرفیت های خالی وجود دارد که برای جبران این ظرفیت ها ، مرحله تکمیل ظرفیت به اجرا در می آید. با برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی خیام مشهد ، یک فرصت دیگر در اختیار علاقه مندان قرار داده می شود تا نسبت به ثبت نام اقدام کنند. برای آشنایی با جزئیات بیشتر ثبت نام و برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه خیام مشهد 1402 ، لطفا در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور و با کنکور ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه خیام مشهد

رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی خیام ، همه ساله در نیمسال های مهر و بهمن ارائه می شوند و داوطلبان دارای شرایط و مدارک لازم ، مجاز به ثبت نام می باشند. روال ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه های سراسری بدین صورت است که داوطلب باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و انتخاب رشته‌ اینترنتی را انجام دهد. بعد از اتمام فرایند ثبت نام ، نتایج آن بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلب باید با دریافت نتیجه ، از قبولی یا عدم قبولی خود اطلاع یابد.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط دانشگاه غیرانتفاعی 1403 📞 شرایط پذیرش بدون کنکور و با کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

برخی از پذیرفته شدگان دانشگاه غیرانتفاعی خیام ، تمایلی به ثبت نام ندارند و از ثبت نام نهایی در دانشگاه صرف نظر می کنند. بعضی سال ها نیز دانشگاه اقدام به افزایش ظرفیت رشته‌ های تحصیلی خود می کند. در این شرایط ، امکان برگزاری تکمیل ظرفیت وجود دارد.  برای سال 1402 فعلا مشخص نیست که تکمیل ظرفیت دانشگاه خیام در رشته‌ های بدون کنکور برگزار خواهد شد یا خیر و فعلا اطلاعیه آن منتشر نشده است.

مرتبط بخوانید : رشته های بدون کنکور جهاد دانشگاهی مشهد

لیست رشته‌ های تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی خیام

رشته‌ های بدون کنکور تکمیل ظرفیت دانشگاه خیام مشهد در نیمسال بهمن ارائه می شوند و از نظر ظرفیت و تعداد رشته‌ ، محدودتر از رشته‌ های نیمسال مهر هستند. لیست رشته‌ های این دانشگاه که امکان ارائه شدن در تکمیل ظرفیت را دارند ، به شرح زیر می باشند :

  • مهندسی اپتیک و لیزر
  • مهندسی برق
  • مهندسی پزشکی
  • مهندسی شهرسازی
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی نقشه برداری
  • کاردانی معماری
  • جامعه شناسی
  • زبان و ادبیات فارسی
  • علوم ورزشی
  • مدیریت مالی
  • مشاوره
  • کاردانی حسابداری
  • زبان و ادبیات انگلیسی
  • مترجمی زبان انگلیسی
  • و…

مرتبط بخوانید : مشاوره انتخاب رشته کنکور در مشهد

زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه خیام مشهد

برای ثبت نام بدون کنکور در رشته‌ های تکمیل ظرفیت دانشگاه خیام ، باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید. در این سامانه ، دفترچه ثبت نام بدون کنکور تکمیل ظرفیت سراسری قرار داده خواهد شد که لیست رشته‌ های تمام دانشگاه های دارای ظرفیت ، در آن ذکر شده اند. اگر دانشگاه غیرانتفاعی خیام دارای ظرفیت خالی باشد ، رشته‌ های آن را داخل دفترچه مشاهده خواهید کرد و در غیر این صورت ، دانشگاه اقدام به برگزاری تکمیل ظرفیت نکرده است.

احتمالا این را هم بپسندید  هر ترم دانشگاه چند ماه است 📞 راهنمای مدت زمان هر ترم دانشگاه ها

برای ثبت نام تکمیل ظرفیت ، باید در سایت سنجش هزینه بپردازید و انتخاب رشته‌ را انجام دهید سپس منتظر باشید تا در چند هفته آینده ، نتایج اعلام گردد. بعد از انتشار نتایج و مطلع شدن از قبولی خود ، لازم است ثبت نام نهایی را در دانشگاه انجام دهید. در خصوص زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت نیز لازم است بدانید که احتمالا در اواخر آذرماه یا اوایل دی ماه خواهد بود و نتایج آن نیز در اواسط بهمن ماه منتشر خواهد شد.

مرتبط بخوانید : رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد مشهد

تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه خیام مشهد

تکمیل ظرفیت دانشگاه خیام مشهد

دانشگاه غیرانتفاعی خیام ، برخی از رشته‌ های با کنکور را نیز ارائه می کند که احتمال برگزاری تکمیل ظرفیت برای این رشته‌ ها هم وجود دارد. اگر پذیرفته شدگان از طریق کنکور ، ثبت نام نهایی را در دانشگاه انجام ندهند ، تکمیل ظرفیت برگزار خواهد شد. در حال حاضر ، راجع به برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور 1402 ، اطلاعیه ای منتشر نشده است و نمی توانیم پیش بینی کنیم که اجرا خواهد شد یا خیر.

سوالات شما

  • تکمیل ظرفیت دانشگاه خیام مشهد 1402 برای کدام رشته‌ ها برگزار خواهد شد؟

لیست رشته‌ های تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی خیام فعلا اعلام نشده است.

  • نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی خیام چگونه است؟

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه خیام مشهد با مراجعه به سایت سازمان سنجش انجام می پذیرد.

  • زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی خیام  1402 در چه تاریخی است؟

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت معمولا در دی ماه می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت علوم پزشکی

تکمیل ظرفیت علوم پزشکی 1402 📞 تکمیل ظرفیت علوم پزشکی در تمام دانشگاه ها

رشته‎‌‌ های علوم پزشکی کنکور تجربی ، متقاضیان بسیار زیادی دارند اما فقط داوطلبانی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر