از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ایا رشته اموزش ابتدایی دانشگاه ازاد خوبه 📞 معرفی کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ایا رشته‌ اموزش ابتدایی دانشگاه ازاد خوبه

ایا رشته اموزش ابتدایی دانشگاه ازاد خوبه ؟ احتمالا شما هم که این سوال را دارید علاقه مندید با تحصیل در رشته‌ آموزش ابتدایی در آینده به عنوان آموزگار ابتدایی وارد شغل شوید اما برای تحصیل این رشته‌ در دانشگاه آزاد و آینده شغلی آن مردد هستید. رشته‌ آموزش ابتدایی در تعداد بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد به شیوه بدون کنکور ارائه می شود و علاقه مندان می توانند با ارائه مدارک تحصیلی مرتبط ، در این رشته‌ ثبت نام کنند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا جزییات کامل رشته‌ آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد را بررسی کنیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه تحصیل در رشته‌ آموزش ابتدایی و پرسیدن سوالات خود ، یک تماس مفید با مشاوران ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما داشته باشید ،

مشاوران ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ایا رشته اموزش ابتدایی دانشگاه ازاد خوبه ؟

رشته‌ آموزش ابتدایی در دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور ارائه می شود و بسیاری از داوطلبانی که شانس قبولی خود را در دانشگاه فرهنگیان از دست داده اند و با شرایط سنی و شرط معدل لازم دانشگاه فرهنگیان را ندارند ،‌ دانشگاه آزاد را برای ادامه تحصیل در رشته‌ مورد علاقه خود یعنی رشته‌ آموزش ابتدایی ، انتخاب می کنند.

حتما میدانید که با تحصیل در دانشگاه فرهنگیان مزایای زیادی شامل حال دانشجو می شود ، از حقوق دانشجویی ماهانه و امکانات رفاهی و خوابگاه گرفته تا استخدام شدن بلافاصله پس از فارغ‌ التحصیلی و … که این مزایا در دانشگاه های دیگر وجود ندارند.

پس اگر شما رشته‌ آموزش ابتدایی را در دانشگاه آزاد تحصیل کنید هیچ کدام از مزایای دانشگاه فرهنگیان را نخواهید داشت و فقط مدرک فوق دیپلم یا لیسانس دریافت می کنید که با استفاده از مدرک خود می توانید در آینده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنید و استخدام شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه های دارای رشته آموزش ابتدایی 1402 📞 لیست کامل دانشگاه ها

ایا بازار کار رشته‌ اموزش ابتدایی دانشگاه ازاد خوبه ؟

آزمون استخدامی آموزش و پرورش همه ساله برگزار می شود که دارای شرط سنی حداکثر 35 سال تمام برای دارندگان مدرک لیسانس است. با لیسانس رشته‌ آموزش ابتدایی ، می توانید رشته‌ شغلی آموزگاری ابتدایی را در این آزمون انتخاب کنید و اگر حدنصاب لازم را به دست آورید و از شرایط لازم نیز برخوردار باشید ، برای مصاحبه دعوت خواهید شد و پس از گذر از این مرحله ، پذیرش شما نهایی می شود.

بنابراین بازار کار رشته‌ اموزش ابتدایی دانشگاه آزاد در صورتی خوب خواهد بود که بتوانید در آزمون استخدامی قبول شوید و در غیر این صورت بازار کار این رشته‌ محدود به تدریس خصوصی یا تدریس در مدارس غیرانتفاعی خواهد بود.

مرتبط بخوانید : شهریه دانشگاه ازاد رشته‌ اموزش ابتدایی

شرایط قبولی رشته‌ آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد

رشته‌ آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته ارائه می شود که هر کدام از این مقاطع دو سال مدت زمان تحصیل دارند. برای ورود به دوره کاردانی ناپیوسته نیاز به مدرک دیپلم دارید و اگر دیپلم شما نظام قدیم باشد می بایست مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی هم ارائه نمایید ضمن اینکه برای ورود به مقطع کارشناسی ناپیوسته فقط مدرک فوق دیپلم مورد پذیرش است. قبولی در رشته‌ آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد شرط معدل ندارد و با هر معدلی می توانید ثبت نام کنید اما به دلیل ظرفیت پذیرش کمتر در مقابل تعداد زیاد متقاضیان ، اولویت با داوطلبان دارای معدل بالاتر است.

کدام یک از دانشگاه های آزاد رشته‌ آموزش ابتدایی را ارائه می کنند

ایا رشته‌ اموزش ابتدایی دانشگاه ازاد خوبه

رشته‌ آموزش ابتدایی در تعداد زیادی از واحد های دانشگاه آزاد ارائه می شود و تقریبا در هر استانی یکی از واحد های دانشگاه آزاد این رشته‌ را دارند. برخی از دانشگاه های آزاد دارای رشته‌ آموزش ابتدایی به شرح زیر هستند :

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد بستان آباد
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد خسروشهر
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گوگان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوي
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار
  • و …
احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه های دارای رشته آموزش ابتدایی 1402 📞 لیست کامل دانشگاه ها

مرتبط بخوانید : کاردانی آموزش و پرورش ابتدایی – معرفی جامع و بازار کار

شهریه رشته‌ آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد

میزان شهریه رشته‌ آموزش ابتدایی در دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی متفاوت است که کاردانی هزینه تحصیل پایین تری دارد. میانگین شهریه این رشته‌ در دانشگاه آزاد 4 الی 5 میلیون تومان است که سالانه حدود 20 درصد نیز افزایش می یابد. شما با تحصیل در دانشگاه آزاد دو بار در سال باید شهریه پرداخت کنید که یکبار برای نیمسال اول تحصیلی و یکبار برای نیمسال دوم تحصیلی است همچنین اگر بخواهید ترم تابستان بردارید ، باید شهریه پرداخت نمایید.

سوالات متداول

  • ایا رشته اموزش ابتدایی دانشگاه ازاد خوبه ؟

ثبت نام رشته‌ آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد بدون کنکور است و شرایط پذیرش آسانی دارد.

  • ایا بازار کار رشته‌ اموزش ابتدایی دانشگاه ازاد خوبه ؟

شما با دریافت مدرک لیسانس رشته‌ آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد می توانید در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنید و وارد شغل آموزگاری ابتدایی شوید.

  • رشته‌ آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد در کدام مقطع ارائه می شود ؟

رشته‌ آموزش ابتدایی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته ارائه می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

18 نظر

  1. با سلام.من دانشجو ی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد هستم.ترم ۴کاردانی.نگران این هستم که نتونم توی آزمون استخدامی قبول بشم.بنظر شما بهترین رشته برای ادامه در مقطع ارشد و دکترا برای من چی هست که درآمد بالایی داشته باشه؟آیا من هم میتونم در دانشگاه های دولتی مقطع ارشد و دکترا رو بگذرونم؟چون مجبور بودم و راه دیگه ای برام نمونده بود این رشته رو رفتم . لطفاً من رو راهنمایی کنید چون خیلی نگران آینده شغلی و تحصیلیم هستم

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما امکان ادامه تحصیل در دانشگاه های دولتی برای مقاطع ارشد و دکتری را دارید ولی قبولی در آزمون های ارشد و دکتری راحت تر از آزمون استخدامی نیست و پیشنهاد ما به شما ، برنامه ریزی کردن از همین حالا برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش است. پس از قبولی در آزمون ، می توانید برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر نیز اقدام کنید

  2. محمد امین جمشیدی

    سلام من امسال می خوام وارد دانشگاه آزاد بشم یا به رشته علوم تربیتی برم یا آموزش ابتدایی کدوم بهتر به نظر شما؟سربازیم نرفت تا دانشگام تمام کنم با سربازی ۶ سال طول می کشه به نظر شما تا من تمام کنم آزمون اسخدامی آموزش پروش هست یا نه

    • پاسخ با ما

      با سلام. بستگی به علاقه شما دارد و از هر دو رشته در آزمون استخدامی جذب می شود.

  3. سلام من دیپلم کاردانش رشته معماری رو دارم .بعداز چند سال میخوام ادامه تحصیل بدم و رشته آموزش پرورش ابتدایی رو ادامه بدم لطفا راهنمایی کنید چه اقداماتی باید انجام بدم تشکر .

  4. سلام آیا رشته آموزش ابتدایی مقطع ارشد ارائه میشه ؟
    لیسانس حسابداری دارم میشه ارشد آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد بخونم؟

    • این سوال منم هست ممنون میشم یکی راهنمایی کنه

    • دوست عزیز ارشد که نمیشه اما با دارا بودن مدرک کارشناسی حسابداری میتونی کارشناسی اموزش ابتدایی رو بخونی واینطوره که لیسانستون بجای فوق دیپلم اموزش ابتدایی رقم میخوره وکارشناسی هم که بخونین

  5. زهرا نبوی

    سلام. ایا میشه با کاردانی آموزش ابتدایی در ازمون استخدامی شرکت کرد

  6. سلام من دانشجوی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه ازاد مقطع کاردانی هسم آیا این رشته بازار شغلی خوبی دارع با توجه ب درامد کم خونوادم اگ میشع راهنماییم کنید خیلی مرددم با توجه ب شهریه بالاش

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید در آزمون استخدامی شرکت کنید

  7. سلام من دانشجوی کاردانی آموزش ابتدایی هستم
    میخواستم بدونم میتونم بعد از اینکه کارشناسی رو بگیرم در دانشگاه های دولتی ازمونشون رو بدم ادامه تحصیل کنم؟

  8. بعد اصلا تو این رشته ادامه تحصیل هست یا فقط تا کارشناسیه؟
    بعد اگر بخوایم ارشد و دکترا ادامه بدیم رشته های تخصصی مثلا الهیات یا رشته های دیگه یا همین آموزش ابتدایی؟

  9. سلام، کدام دانشگاه ها در استان تهران، این رشته رو ارائه میدن؟

    • پاسخ با ما

      با سلام لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  10. سلام
    زبان تخصصي آموزش پروش ابتدایی زبان انگلیسی
    زبان انگلیسی هم باید پاس کنیم

  11. سلام خدمت شما من رشته گرافیک دانشگاه فنی هستم آیا رشته گرافیک بهتر یا آموزش ابتدایی

    • اگه علاقه دری به گرافیک و از نظر مالی مشکل نداری ادامه بده ولی اگه میخوای یه کار بی دقدقه و همیشگی داشته باشی آموزش ابتدایی بردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر