از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ایا در کلاس انلاین استاد ما را میبیند ؟ راهنمای تنظیمات کلاس آنلاین

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

آیا در کلاس انلاین استاد ما را میبیند

 

می دانیم که همه گیری بیماری کرونا و در پی آن تعطیلی مراکز آموزشی همچون مدارس و دانشگاه ها ، سبب گسترش ارتباطات مجازی و راه اندازی کلاس های آنلاین شده است و بسیاری از مسئولین فعال در بخش آموزش به ناچار سامانه آموزش مجازی را ایجاد کردند تا در فرایند آموزش به دانش آموزان و دانشجویان اختلالی به وجود نیاید. اما سوالی که برای اکثر کاربران کلاس های مجازی مطرح می شود این است که نحوه ارتباط میان دانش پذیران و مدرس در کلاس آنلاین به چه صورت است و ایا در کلاس انلاین استاد ما را میبیند ؟

در این خصوص مطلبی را در ادامه تهیه کرده ایم تا راهنمای شما عزیزان باشیم. اگر پس از بررسی این مطلب سوالی در رابطه با سامانه آموزش مجازی داشتید حتما با کارشناسان ارشد مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

ایا در کلاس انلاین استاد ما را میبیند

اگر بخواهیم توصیفی از کلاس مجازی داشته باشیم می توانیم کلاسهای مجازی را در دو دسته آنلاین و آفلاین قرار دهیم. در کلاس مجازی آنلاین همانطور که از اسمش نیز مشخص است ، دانش پذیران و استاد به صورت همزمان در کلاس حضور دارند و معمولا استاد صحبت کننده و دانش پذیران شنونده هستند و در واقع ارتباط میان شرکت کننده و مدرس آنلاین می باشد.

اما کلاسهای آفلاین به مدیریت سایت مربوطه برگزار می شوند و معمولا محتوای آموزش الکترونیکی در سایت آرشیو شده و در اختیار دانشجویان یا دانش آموزان قرار می گیرد. هر دو روش آنلاین و آفلاین شامل ویژگی هایی هستند و امکان ادغام دو روش نیز وجود دارد یعنی همزمان با اینکه استاد تدریس می کند ، محتوای آموزشی در سایت ذخیره می شود و دانش پذیران بعد از اتمام کلاس نیز فرصت استفاده از این محتوا را دارند.

کلاس آنلاین یک محیط آموزشی است که در آن محدودیت های مکانی و زمانی برای دانشجویان و دانش آموزان وجود ندارد و مخاطبان تنها با داشتن اینترنت با سرعت مناسب می توانند در این کلاسها شرکت کنند. تعامل میان مدرس با شرکت کنندگان در کلاس آنلاین به چند طریق انجام می گیرد :

دانش پذیران عزیز و اساتید گرامی ، برای دریافت راهنمایی های بیشتر و رفع مشکلات خود در رابطه با نحوه ورود به کلاس مجازی با کامپیوتر ، موبایل اندروید و آیفون ، با مشاوران ارشد مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس بگیرید و در سریع ترین زمان پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

گفتگوی تصویری

در سیستم آموزشی آنلاین امکان ارتباط تصویری نیز میان شرکت کنندگان کلاس فراهم است ولی معمولا از این گزینه کمتر استفاده می شود. استاد می تواند با به اشتراک گذاری تصویر خود برای دانش پذیران ، به صورت تصویری تدریس کند و کیفیت آموزش ارائه شده نیز بیشتر شود. در پاسخ به این سوال که ایا در کلاس انلاین استاد ما را میبیند باید بگوییم که خیر تصویر شما در هنگامی که استاد تدریس می کند ، چه برای استاد و چه برای سایر شرکت کنندگان کلاس به نمایش گذاشته نمی شود ولی حتما در هنگام شرکت در کلاس دقت کنید که گزینه به اشتراک گذاری تصویر خود را غیرفعال کنید و در غیر اینصورت تصویر شما در کلاس نمایش داده می شود.

اگر می خواهید از نحوه فعال و غیرفعال سازی گزینه اشتراک گذاری تصویر در کلاس مجازی اطلاع یابید ، لطفا با کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.  

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

گفتگوی متنی

پر کاربردترین بخش کلاس آنلاین ، قسمت چت کلاس است و شما به راحتی می توانید از طریق باکس چت در کلاس درسی فعالیت داشته باشید و اگر سوالی برایتان پیش آمد ، از استاد بپرسید. حتی می توانید به صورت شخصی نیز به استاد یا سایر شرکت کنندگان کلاس پیام ارسال نمایید یعنی در بخش عمومی کلاس صحبت نکنید.

گفتگوی صوتی

بخش گفتگوی صوتی کلاس آنلاین بیشتر توسط مدرس مورد استفاده قرار می گیرد و برای ارائه در کلاس کاربرد دارد. در بیشتر کلاس های مجازی معمولا فقط میکروفن استاد برای گفتگوی صوتی فعال است و دانشجویان اگر بخواهند صحبت کنند ابتدا باید میکروفون آنها توسط استاد فعال شود تا اجازه صحبت داشته باشند.

ایا برای فعال کردن میکروفون در کلاس مجازی با مشکلی مواجه شده اید و نیاز به راهنمایی دارید ؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ایا در کلاس انلاین استاد ما را میبیند – پاسخ به سوالات پر تکرار

  • اگر تصویر ما برای استاد قابل مشاهده باشد در کدام قسمت سایت آموزش مجازی نمایش داده می شود ؟

در کلاسهای آنلاینی که به صورت تصویری اجرا می شوند ، تصویر استاد و یا شرکت کنندگان معمولا گوشه سمت راست سایت قابل رویت است.

  • چگونه می توانیم بفهمیم که آیا استاد در کلاس انلاین ما را میبیند یا خیر ؟

در صفحه کلاس مجازی اگر گزینه دوربین و تصویر برداری شما فعال باشد ، هم استاد و هم شرکت کنندگان تصویر شما را به صورت آنلاین مشاهده می کنند.

  • برای لغو کردن تصویر برداری چه اقدامی باید انجام دهیم ؟

آیکون تصویر برداری را غیر فعال نمایید.

  • حداقل امکانات سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای شرکت در کلاسهای مجازی چیست ؟

برای ورود به کلاسهای آنلاین هم از طریق گوشی تلفن همراه و تبلت و هم از طریق کامپیوتر و لپ تاپ می توانید دسترسی به کلاس داشته باشید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر