از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

میکروفون در کلاس مجازی – راه حل مشکلات میکروفن کلاس مجازی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

میکروفون در کلاس مجازی

 

تجربه شرکت در کلاسهای مجازی و آنلاین می تواند بسیار جذاب باشد به شرطی که با قابلیت ها و امکاناتی که سامانه آموزش مجازی فراهم کرده است ، آشنا باشید متوجه خواهید شد که آموزش از این طریق حتی به مراتب جذاب تر از شیوه آموزش حضوری است و یادگیری شما هم بهتر خواهد بود. یکی از قابلیت های کلاس های مجازی که در بستر ادوب کانکت برگزار می شوند ، استفاده از میکروفون است تا علاوه بر استاد ، شرکت کنندگان کلاس نیز برای ارتباط و تعامل بهتر از این قابلیت استفاده کنند.

توصیه می کنیم که این صفحه را با دقت مطالعه کنید تا با راه حل مشکلات میکروفن کلاس مجازی اشنا شوید. در صورتی که با اجرای گام به گام این مطلب نتوانستید میکروفن را در کلاس مجازی فعال یا غیرفعال کنید ، در همان لحظه با کارشناسان ارشد مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

راهنمای میکروفون در کلاس مجازی

یکی از نکات مهم برای شرکت در کلاس های مجازی ، تنظیم صدای بلندگو و میکروفون است و دانشجویان برای صحبت کردن در کلاس ابتدا باید به استاد مدرس درخواست دهند تا میکروفون آنها را فعال کند. در مواقعی پیش می آید که فعال سازی میکروفون در کلاس مجازی با مشکل مواجه می شود و حتی با وجود آنکه میکروفون دانشجو فعال است ، صدای او برای حضار کلاس پخش نمی شود.

برای رفع مشکل پخش صدا در کلاس مجازی ابتدا باید مطمئن شوید که تنظیمات صدا درمرورگر شما درست است و سایت کلاس مجازی در لیست بلاک ها قرار ندارد.

ایا برای فعال کردن میکروفون در کلاس مجازی با مشکلی مواجه شده اید و نیاز به راهنمایی دارید ؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

برطرف کردن مشکل میکروفون در مرورگر

برای اطلاع از بدون مشکل بودن تنظیمات میکروفن در مرورگر مورد استفاده خود ، وارد گوگل کروم شوید و بر روی سه نقطه سمت راست کلیک کنید تا صفحه زیر نمایش داده شود.

احتمالا این را هم بپسندید  چگونه میکروفن را در کلاس مجازی فعال کنیم ؟ - پاسخ با ما

سپس بر روی گزینه settings کلیک کنید.

در قدم بعدی وارد بخش site settings شوید.

در بخش site settings چند گزینه را مشاهده می کنید  که شما باید گزینه Microphone انتخاب کنید.

در بخش بعدی دو قسمت لیست سایت های بلاک که با رنگ قرمز مشخص شده است و لیست سایت های مجاز  که با رنگ سبز مشخص شده است را مشاهده می کنید. اگر سایت آموزش مجازی دانشگاه شما در بخش بلاک ها قرار داشت ، بر روی آن کلیک کنید تا از بلاک خارج شود.

برطرف کردن مشکل میکروفون در کلاس مجازی

همانطور که پیش تر نیز گفته شد ، دانشجویان برای صحبت کردن در کلاس مجازی باید به استاد مدرس درخواست دهند تا میکروفن آنها را فعال کند. برای درخواست فعال سازی میکروفون ، بر روی شکل آدمک سمت راست صفحه کلیک کنید و به محض اینکه استاد با درخواست شما موافقت کند ، صدایتان در کلاس پخش می شود.

پس از اینکه صحبتتان در کلاس مجازی تمام شد ، بر روی علامت میکروفون بالای صفحه که در تصویر زیر نیز مشخص شده است یکبار کلیک کنید تا غیرفعال شود. برای فعال سازی مجدد باید دوباره روی آن کلیک نمایید.

 

همچنین از طریق فلش رو به پایین کنار ایکون میکروفون ، می توانید صدای خود را تنظیم کنید.

 

دانشجویان عزیز و اساتید گرامی اگر در ورود و استفاده از بخش های مختلف سامانه اموزش مجازی با مشکلی مواجه هستید و نیاز به راهنمایی دارید ، حتما از کارشناسان ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید. ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

احتمالا این را هم بپسندید  چگونه میکروفن را در کلاس مجازی فعال کنیم ؟ - پاسخ با ما

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

تنظیمات میکروفون در کلاس مجازی

  • گزینه  Mute : این گزینه برای قطع کردن صدا کاربرد دارد و  زمانی که صحبت نمی کنید می توانید میکروفون خود را با این گزینه بی صدا یا همان Mute کنید.
  • گزینه Adjust Volume  : برای تنظیم ولوم و کم و زیاد کردن صدا از این گزینه استفاده کنید.spacer height=”20px”]
  • گزینه Select Microphone  : اگر سیستم مورد استفاده شما چند ورودی میکروفون دارد ، از این قسمت میکروفون مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • گزینه Disconnect Microphone  :  از این گزینه برای قطع کردن کامل میکروفون استفاده می شود.
  • گزینه Allow Participant To Use Microphone  : با انتخاب این گزینه همه کاربران داخل کلاس میکرفون هایشان فعال می شود و استاد می تواند پیش از شروع کلاس این گزینه را فعال نماید.
  • گزینه Single Speaker Mode : این گزینه برای دسترسی دادن به یک میکروفون برای شنیدن یک نفر می باشد.

نحوه تست صدا در کلاس مجازی

شما می توانید پیش از آنکه در کلاس درسی شروع به صحبت نمایید ، صدایتان را از طریق منوی Meeting و سپس گزینه Wizard Setup Audio تست کنید و در صورت نبودن مشکل ، درخواست فعالسازی میکروفن را داشته باشید.

با توجه به اینکه سامانه برگزاری کلاس های آنلاین هر یک از دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی ، سراسری و .. متفاوت است ، تنظمیات میکروفون و تست صدا نیز در سامانه های آموزش مجازی فرق دارد. در این مطلب راهنمای میکروفون در کلاس مجازی دانشگاه هایی ارائه شد که از طریق نرم افزار ادوب کانکت اقدام به برگزاری کلاس مجازی می کنند ، اما اگر سامانه آموزش مجازی دانشگاه شما متفاوت است و برای تنظیم میکروفون با مشکلی مواجه شده اید ، توصیه ما این است که از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ارشد مرکز مشاوره پاسخ با ما ، راه حل مشکلات مربوط به سامانه آموزش مجازی را جویا شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

2 نظر

  1. من وقتی صحبت میکنم صدام نمیره💔 چیکار کنم چجوری میکروفون در کلاس مجازی رو بر طرف کنم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا برای رفع مشکل میکروفون در کلاس مجازی با کارشناسان ما تماس بگیرید تا کامل راهنمایی شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر