از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ایا با رشته حسابداری میتوان معلم شد 📞 راهنمای معلم شدن از حسابداری

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ایا با رشته حسابداری میتوان معلم شد

ایا با رشته حسابداری میتوان معلم شد ؟ اگر شما هم مدرک رشته‌ حسابداری دارید و می خواهید وارد شغل معلمی شوید ، می توانید به راه های مختلفی از جمله شرکت در کنکور سراسری و قبولی در دانشگاه فرهنگیان ، شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، تدریس به عنوان معلم حق التدریس ، استخدام در مدارس غیرانتفاعی و … معلم شوید. ما این مطلب را آماده کرده‌ ایم تا توضیح کاملی راجع به معلم شدن از رشته‌ حسابداری را ارائه نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

برای راهنمایی در خصوص شرایط معلم شدن به روش های مختلف ، با مشاوران ما تماس بگیرید.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ایا با رشته حسابداری میتوان معلم شد

دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر رشته‌ حسابداری که علاقه مند به شغل معلمی هستند ، به روش های مختلفی این امکان برای آنها فراهم است. اگر شما هم می خواهید معلم شوید ، می توانید در کنکور سراسری یا آزمون استخدامی شرکت کنید و به صورت رسمی استخدام آموزش و پرورش شوید و یا اینکه به عنوان معلم حق التدریس در مدارس تدریس نمایید. همچنین استخدام در مدارس غیرانتفاعی نیز برای شما ممکن است.

ورود به دانشگاه فرهنگیان

برای ورود به دانشگاه فرهنگیان و سپس معلم شدن از این طریق ، باید در کنکور سراسری شرکت کنید. رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان شامل آموزش ابتدایی ، آموزش تربیت بدنی ، آموزش ریاضی ، آموزش فیزیک ، آموزش تاریخ و … هستند که با شرکت در کنکور سراسری یکی از 5 گروه آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان ، می توان وارد یکی از این رشته‌ ها شد.

احتمالا این را هم بپسندید  ایا با رشته کاردانش میتوان معلم شد - تربیت معلم و آزمون استخدامی رشته های کاردانش

رشته‌ حسابداری در دانشگاه فرهنگیان ارائه نمی شود و شما با دیپلم نظام جدید ، پیش دانشگاهی ، کاردانی و یا مدرک بالاتر ، می توانید در کنکور سراسری یکی از 5 گروه آزمایشی معرفی شده‌ شرکت نمایید. برای قبول شدن در دانشگاه فرهنگیان حداکثر سن 24 سال تمام مورد پذیرش است ضمن اینکه معدل کل دیپلم شما حداقل باید 14 باشد.

ثبت نام و انتخاب رشته‌‌‍ دانشگاه فرهنگیان همزمان با ثبت نام کنکور انجام می گیرد و پذیرفته‌ شدگان از ابتدای مهرماه شروع به تحصیل می کنند. مدت زمان تحصیل در این دانشگاه 4 سال است و پس از آن با لیسانس اعطاء شده‌ ، به مدت 8 سال تعهد خدمت رسمی ادامه دار است. بعد از 8 سال نیز ، استخدام به راحتی امکان پذیر می باشد.

مرتبط بخوانید : استخدام معلم از دانشگاه پیام نور

ایا با رشته‌ حسابداری میتوان معلم شد – شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اگر علاقه ای به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان ندارید و یا در این دانشگاه قبول نشده‌ اید ، می توانید در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنید. برای این آزمون حداقل مدرک لیسانس حسابداری نیاز است. داوطلب در صورت دارا بودن شرایط لازم و کسب رتبه مناسب در آزمون ، وارد شغل هنرآموزی حسابداری می شود.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش همه ساله برگزار می شود و با مدرک دیپلم یا کاردانی حسابداری امکان ثبت نام در این آزمون وجود ندارد. قبول شدگان آزمون دوره مهارت آموزی را هم می گذرانند و در نهایت به عنوان معلم رسمی ، استخدام می شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان 1403 📞 لیست کامل مدارک

مرتبط بخوانید : ایا از رشته فنی حرفه ای میتوان معلم شد

ایا با رشته‌ حسابداری میتوان معلم شد – استخدام در مدارس غیرانتفاعی

ایا با رشته حسابداری میتوان معلم شد

راه آسان تر برای معلم شدن با رشته‌ حسابداری ، استخدام در مدارس غیرانتفاعی است. اکثر مدارس غیرانتفاعی به صورت مجزا از آزمون استخدامی ، معلم جذب می کنند و با دارا بودن مدرک لیسانس و بالاتر امکان ورود به کار وجود دارد. برای این منظور می توانید به مدارس غیرانتفاعی مراجعه کنید و شرایط دقیق تر را جویا شوید. اگر سابقه کار به صورت معلم خصوصی داشته باشید و سن شما مناسب باشد ، شانس بیشتری برای استخدام شدن خواهید داشت.

مرتبط بخوانید : از چه رشته هایی میتوان وارد پزشکی شد

سوالات شما

  • ایا با رشته حسابداری میتوان معلم شد ؟

بله ، روش های متفاوتی برای معلم شدن از طریق رشته‌ حسابداری وجود دارد که در این مطلب بررسی کردیم.

  • آیا با دیپلم حسابداری می توانیم در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنیم ؟

برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیاز به حداقل مدرک لیسانس می باشد.

  • آیا می توانیم بدون شرکت در آزمون استخدامی و یا قبولی در دانشگاه فرهنگیان ، معلم حسابداری شویم ؟

علاوه بر تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و قبولی در آزمون استخدامی ، می توانید به صورت حق التدریس معلم شوید. همچنین می توانید در مدارس غیرانتفاعی استخدام شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ماده 28

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ماده 28 📞 شرایط و راهنمای ثبت نام

بر اساس ماده 28 که همان آزمون استخدامی آموزش و پرورش است ، داوطلبان دارای …

3 نظر

  1. سلام من لیسانس حسابداری دارم میتونم اموزگار ابتدایی باشم

  2. با سلام من لیسانس حسابداری دارم با معدل بالای ۱۴و مدرک پایان خدمت هم دارم متولد ۶۶هستم ۳۶ساله هستم علاقه دارم معلم ابتدایی باشم آیا این کار برام مقدور است اگه جواب بدید ممنون میشم

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید در آزمون استخدامی شرکت کنید اما برای آزمون استخدامی معلم ابتدایی باید مدرک مرتبط داشته باشید. با مدرک حسابداری می توان در عنوان شغلی هنرآموز حسابداری شرکت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر