از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

استخدام معلم از دانشگاه پیام نور – شرایط معلم شدن از دانشگاه پیام نور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

استخدام معلم از دانشگاه پیام نور

 

دانشگاه پیام نور رشته های زیادی را ارائه می کند که علاقه مندان به شغل معلمی می توانند با تحصیل در این رشته ها در نهایت معلم شوند و در مدارس تدریس کنند. البته این رشته ها ، رشته های تربیت معلم نیستند و متقاضیان ملزم به شرکت در آزمون استخدامی و گذراندن دوره مهارت آموزی می باشند تا بتوانند جذب شغل معلمی شوند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا جزئیات بیشتری از استخدام معلم از دانشگاه پیام نور خدمتتان ارائه شود.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه استخدام معلم از دانشگاه پیام نور و پرسیدن سوالات خود ، یک تماس مفید با مشاوران ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما داشته باشید ،

مشاوران ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شرایط استخدام معلم از دانشگاه پیام نور با شرکت در آزمون استخدامی

در دانشگاه پیام نور برخی از رشته ها ارائه می شوند که علاقه مندان به شغل معلمی اگر در این رشته ها تحصیل کنند و مدرک لیسانس دریافت نمایند ، می توانند با شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و کسب نمره قبولی ، به عنوان معلم مشغول فعالیت شوند و از مزایای استخدام آموزش و پرورش بهره مند شوند.

بنابراین اگر می خواهید در دانشگاه پیام نور تحصیل کنید و معلم شوید ، اولا باید در رشته ای که مورد نیاز است تحصیل کنید و مدرک لیسانس داشته باشید و دوما ملزم به شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و کسب نمره قبولی هستید.

برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش با مدرک لیسانس باید دارای حداکثر سن 35 سال تمام باشید و پس از شرکت در آزمون ، اگر حد نصاب لازم را به دست آورده باشید برای مصاحبه نیز دعوت خواهید شد.

پس از برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان نهایی مشخص می شوند و دوره مهارت آموزی برای پذیرفته شدگان اجرا می شود. پس از پایان دوره مهارت آموزی نیز استخدام انجام می شود.

لیست رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش که در دانشگاه پیام نور ارائه می شوند ، به شرح زیر هستند :

شرایط استخدام معلم از دانشگاه پیام نور در مدارس غیرانتفاعی

یکی دیگر از راه های استخدام شدن به عنوان معلم از دانشگاه پیام نور ، استخدام در مدارس غیرانتفاعی است. برای استخدام در مدارس غیرانتفاعی به حداقل مدرک لیسانس نیاز دارید و باید رشته تحصیلی شما مرتبط باشد مثلا اگر می خواهید به عنوان معلم ابتدایی در این مدارس مشغول به کار شوید ، معمولا مدرک لیسانس رشته هایی همچون روانشناسی ، مشاوره و … مورد پذیرش است یا مثلا اگر می خواهید دبیر زیست شناسی شوید ، تحصیل در رشته هایی همچون زیست شناسی گیاهی ، میکروبیولوژی و … شانس استخدام شما را بیشتر می کند.

برای استخدام در مدارس غیرانتفاعی باید شخصا به این مدارس مراجعه کنید و فرم استخدامی را تکمیل نمایید. مدیر مدرسه پس از بررسی درخواست شما اگر واجد شرایط باشید ، استخدام را انجام می دهد و شرایطی که مد نظر است ، داشتن حداقل مدرک لیسانس ، مرتبط بودن رشته فارغ التحصیلی ، داشتن سابقه تدریس خصوصی و … ، دارا بودن روابط عمومی قوی و …. است.

سوالات متداول

  • آیا استخدام معلم از دانشگاه پیام نور انجام می گیرد ؟

بله ، دارندگان مدرک لیسانس دانشگاه پیام نور می توانند به عنوان معلم استخدام شوند.

  • شرایط استخدام معلم از دانشگاه پيام نور به چه صورت است ؟

شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و همچنین استخدام در مدارس غیرانتفاعی ، از راه های استخدام معلم از دانشگاه پيام نور است.

  • کدام رشته های دانشگاه پیام نور مورد نیاز شغل معلمی هستند ؟

رشته هایی همچون روانشناسی ، حسابداری ، زیست شناسی ، علوم اجتماعی و … که لیست کامل آنها را در این مطلب قرار داده ایم برای شغل معلمی مورد نیاز هستند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر