از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ایا با دیپلم انسانی میشود کنکور تجربی داد ✨ راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ایا با دیپلم انسانی میشود کنکور تجربی داد

 

ممکن است بعضی  از داوطلبانی که دیپلم انسانی و یا ریاضی دارند ، علاقه مند به قبولی در رشته های پزشکی و قصد شرکت در کنکور تجربی را داشته باشند. از جمله سوالاتی که دانش آموزان رشته انسانی با آن روبرو هستند این است که ایا با دیپلم انسانی میشود کنکور تجربی داد ؟ شرایط شرکت در کنکور تجربی چیست ؟ میزان تاثیر سوابق تحصیلی چگونه است ؟ آیا شرکت در کنکور تجربی با مدرک انسانی دارای شرایط خاصی است ؟ در ادامه این مطلب به پاسخ این سوالات و شرایط لازم برای ثبت نام خواهیم پرداخت..

شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه شرکت در کنکور انسانی با دیپلم تجربی ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

ایا با دیپلم انسانی میشود کنکور تجربی داد

کلیه دانش آموزانی که در رشته انسانی فارغ التحصیل شده اند ، یعنی دارای مدرک دیپلم نظام جدید و یا دیپلم نظام قدیم و پیش دانشگاهی هستند می توانند در کنکور سراسری تجربی شرکت کنند. علاوه بر کنکور سراسری تجربی امکان ثبت نام و شرکت در گروه های آزمایشی ریاضی ، زبان و هنر را نیز دارند.

با توجه به آنکه سوابق تحصیلی در کنکور سراسری دارای تاثیر است ، داوطلبانی که دارای دیپلم انسانی هستند ، در صورت شرکت در کنکور تجربی یا ریاضی میزان اعمال سوابق تحصیلی برایشان متفاوت خواهد بود و فقط ضریب دروس عمومی و مشترک محاسبه خواهد شد.

پس در مجموع ، داوطلبان دارای مدرک دیپلم نظام جدید انسانی و همچنین داوطلبان دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم انسانی ، می توانند در کنکور تجربی شرکت نمایند و علاوه بر کنکور تجربی امکان شرکت در گروه های آزمایشی شناور هنر و زبان را نیز دارند اما تاثیر سوابق تحصیلی این دسته از داوطلبان متفاوت خواهد بود زیرا دروس تخصصی رشته تجربی را مثل زیست شناسی ، شیمی و فیزیک را در دبیرستان نگذرانده اند و فقط مشمول اعمال سوابق تحصیلی دروس عمومی خواهند بود.

مرتبط بخوانید : آیا با رشته انسانی میشود پرستاری خواند و ایا با دیپلم کاردانش نظام جدید میشود کنکور تجربی داد

ایا با دیپلم انسانی میشود کنکور تجربی داد – دریافت مدرک تحصیلی

ایا با دیپلم انسانی میشود کنکور تجربی داد

یکی از شرایط شرکت در کنکور ، فارغ التحصیلی و اخذ مدرک دیپلم می باشد. آن دسته از داوطلبانی که موفق به اخذ مدرک خود ، تا خرداد ماه سال کنکور نشده اند اگر مدرک خود را تا شهریور همان سال اخذ نمایند ، به شرط قبولی در کنکور ، مجاز به ورود به دانشگاه خواهند شد.

احتمالا این را هم بپسندید  ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال 1401 - ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در کنکور 1401

اگر داوطلبان موفق به اخذ مدرک دیپلم خود در شهریور ماه نشوند ، چنانچه ورودی بهمن باشند و مدرک تحصیلی را تا دی ماه دریافت نمایند مجاز به ورود به دانشگاه خواهند شد ولی داوطلبان وروردی مهر ، امکان تحصیل در نیمسال اول تحصیلی را نخواهند داشت. چند راه برای تحصیل گروه دوم در دانشگاه وجود دارد که عبارت است از :

داوطلبانی که در دانشگاه غیر روزانه پذیرفته شده اند

اگر داوطلبی در دانشگاه غیر روزانه پذیرفته شده باشد ، باید به دانشگاه مورد نظر مراجعه کرده و فرآیند ثبت نام خود را انجام دهد و نیمسال اول را مرخصی بگیرد و تا دی ماه مدرک خود را تحویل دهد.

داوطلبانی که در دانشگاه روزانه پذیرفته شده اند

شرط انصراف از دانشگاه روزانه برای شرکت در کنکور سراسری حذف شده است و اگر شما دانشجوی دانشگاه روزانه هستید ، می توانید بدون انصراف از دانشگاه در کنکور سراسری شرکت کنید و در صورت پذیرفته شدن در رشته مورد علاقه ، از رشته و دانشگاه قبلی تان انصراف دهید.

دروس رشته ریاضی ارتباط بیشتری با کنکور تجربی دارد و در کلیه دروس عمومی ، درس شیمی و بخش هایی از فیزک و ریاضیات با یکدیگر مشترک می باشند ولی داوطلبانی که دارای دیپلم انسانی می باشند اطلاعات کمتری در رابطه با دروس اختصصاصی رشته تجربی دارتند ، بنابراین برای قبولی در رشته تجربی و رسیدن به اهداف خود ، به مطالعه و تلاش دو چندانی نیاز خواهند داشت.

مرتبط بهوانید : نتایج نهایی کنکور کی اعلام میشود  و شرکت در کنکور انسانی با دیپلم ریاضی

پاسخ به سوالات متداول داوطلبان

  • آیا با دیپلم انسانی میشود همانند کنکور تجربی ، کنکور ریاضی داد ؟

بله ، اما تاثیر سوابق تحصیلی برای دروس اختصاصی رشته ریاضی محاسبه نخواهد شد.

  • میزان تاثیر سوابق تحصیلی برای داوطلبانی دیپلم انسانی دارند و می خواهند در کنکور تجربی شرکت کنند چگونه است ؟

میزان تاثیر سوابق تحصیلی برای داوطلبانی که دیپلم غیر مرتبط دارند نیز بصورت قطعی خواهد بود ، با این تفاوت که فقط تاثیر دروس عمومی و مشترک اعمال خواهد شد.

  • آیا میشود با دیپلم یک رشته ، دو کنکور تجربی و انسانی را بطور همزمان داد ؟

خیر . امکان شرکت در دو گروه آزمایشی اصلی (ریاضی ، تجربی و انسانی) وجود ندارد و شرکت در دو کنکور ، در یکسال بصورت همزمان امکان پذیر نیست.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای رشته دندانپزشکی - طبق آخرین رتبه قبولی 1400 و 99

در این مطلب اطلاعات کاملی در پاسخ به سوال ایا با دیپلم انسانی میشود کنکور تجربی داد ، در اختیار شما قرار داده شد. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ضرایب کنکور دی ماه

ضرایب کنکور دی ماه – ضرایب دروس اختصاصی در 5 گروه آزمایشی

کنکور سراسری دی ماه 1402 در روزهای 29 و 30 دی ماه 1401 برگزار خواهد …

115 نظر

  1. سلام من کلاس هفتم معدلم رو 16/75گرفتم اما معدل هشتم و نه مم 20
    هست آیا من میتونم برم دبیرستان و تجربی بخونم

    لطفا جوابم رو بدید خیلی ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلام. بستگی به فرم هدایت تحصیلی شما دارد.

    • با سلام میگم من الان نهمم تموم شد و هدایت تحصیلیم گرفتم و عاشق تجربی ام ولی نیاوردم و انسانی اوردم و میرمش اگه این س سال انسانیم درسم عالی بود چجور میتونم کنکور تجربی بدم وقتی کتاباشو نخوندم یا بهم جزوه میدن؟؟؟ میشه بهم بگید که مطمعن بشم چون میخام پرستاری بخونم

  2. زهرا زمانی

    سلام وقت بخیر …
    من امسال دیپلم انسانی میگیرم .
    ولی هیچ علاقه ای به رشته انسانی ندارم .
    و دوست دارم . کنکور تجربی هم شرکت کنم .
    می‌شود. سال بعد یعنی کنکور 1402 شرکت کنم. ..
    منی که دیپلم انسانی دارم . و کنکور هم تغییر کرده است .

    • پاسخ با ما

      با سلام. قوانین کنکور 1402 هنوز به طور دقیق مشخص نیست و نمی توان راجع به سوال شما اظهار نظر قطعی کرد

    • میدونی عزیزم الان مشکل منم مثل شماست ولی متوجه این شدم که تاثیر ۴۰درصد که قراره۶۰درصد هم بشه نمیشه کنکور تجربی انتظار رتبه عالی قبولی آنچنانی داشته باشیم چون فقط درس های عمومی مدرک انسانی هستش که تاثیر داده میشه پس شانس ما از اون همه داوطلب میاد پایین من فکر میکنم بهتر باشه یک سال دیپلم تجربیو بگیریم

    • منم مثل شما بودم تراز نمرات نهایی کنکورم خیلی کم شد باید دروس تجربی دوباره امتحان نهایی بدید مدرسه بزرگسالان.تراز کنکورک 8500 شد ولی تراز نهایی 2800 فاتحه رتبم خونده شد

  3. سلام من میخوام رشتومو بزنم انسانی ولی هیچ علاقه ای بهش ندارم علاقه زیاد دارم برم تجربی نمره علومم شده ۱۲ درکُل رشته تجربی نمیارم بعد میشه وقتی دیپلم گرفتم کنکور تجربی بدم میشه بعدش تجربی بخونم واسه دانشگاه

    • پاسخ با ما

      با سلام. در حال حاضر قوانین کنکور بدین صورت است که با دیپلم رشته های غیرمرتبط می توان در آزمون شرکت کرد اما شاید در سال های آینده این شرایط تغییر کند.

    • بهار سادات

      درود.بنده پایه یازدهم ادبیات هستم.اگر بخوام کنکور بدم برای دانشگاه دولتی فرهنگیان ایا این امکان هست که بعد از گرفتن مدرک فرهنگیان کنکور تجربی بدم و دانشگاه دولتی پزشکی یا دندان یا مامایی قبول بشم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله امکان پذیر است

  4. سلام وقت بخیر
    با دیپلم انسانی میخواستم کنکور تجربی شرکت کنم
    باید برای دروس عمومی برم تطبیق معدل بدم ؟ یا برم مدرسه ی بزرگسالان؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. خیر نیازی به تطبیق معدل نیست.

    • سیامک بهزادفر

      با سلام و عرض ادب احتراما بنده دیپلم ادبیات وعلوم انسانی دارم که سال 1377 صادر شده است درحال حاضر کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارم آیا می توانم در رشته دندانپزشکی شرکت کنم ؟
      با تشکر

    • پاسخ با ما

      با سلام بله می توانید در کنکور شرکت کنید و با کسب رتبه لازم وارد رشته مورد علاقه تان شوید

  5. سلام من دیپلم تجربی دارم میخوام کنکور ۱۴۰۲ برای رشته انسانی بدم
    برای فرهنگیان
    با توجه به این تصویبات جدید ایا میتونم کنکور ۱۴۰۲ بدم ؟
    (نظام قدیم هستم)

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید در کنکور انسانی شرکت کنید.

  6. سلام وقت بخیر
    من امسال دیپلم انسانی گرفتم و میخوام یک سال پشت کنکور بمونم و واسه کنکور تجربی بخونم اما ب من گفتم واسه اینک بتونم در کنکور۱۴۰۲تجربی شرکت کنم باید درس های اختصاصی شو امتحان نهایی بدم این درسته؟

  7. سلام وقت بخیر من رشته م انسانی نظام قدیمه معدلم پایین بوده آیا میتونم کنکور تجربی بدم و شرایطش چطوره؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر پیش دانشگاهی هم دارید می توانید در کنکور تجربی شرکت کنید

  8. من امسال کلاس نهم بودم و برای تجربی نمره نیاوردم و ناچار انسانی برداشتم
    یعنی من میتونم بعد از سه سال انسانی خوندن کنکور تجربی بدم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. ممکن است تا سه سال آینده شرایط کنکور تغییر کند

  9. ببخشید امکانش هست قبل از انتخاب رشته قوانین دقیق کنکور 1402را ذکر کنند…چون من که دیپلم تجربی دارم دوس دارم برای کنکور 1402انسانی شرکت کنم

    • سلام من لیسانس علوم تربیتی دارم میتونم کنکور تجربی شرکت کنم ؟با وجود اینکه رشته دبیرستانم انسانی بوده آیا امکان دادن کنکور هست با توجه به اینکه شنیدم سال ۱۴۰۲انگار قراره دو تا آزمون بگیرن یکی اسفند و یکی تیر برای کنکوری ها
      شرایط چطوره ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید در کنکور تجربی شرکت کنید.

  10. باسلام و احترام
    اگر که تغییرات کنکور لحاظ نشود و کنکور مثل گذشته برگزار شود، میشه با با دیپلم انسانی یکی از دو کنکور ریاضی یا تحربی شرکت مرد ، چون زمان برگزاری کنکور انسانی و ریاضی هرساله در یک روز بوده ، چه طور میتوان هم در کنکور انسانی شرکت کرد و ریاضی؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. امکان شرکت همزمان در کنکور رشته های نظری وجود ندارد

  11. باسلام من رشته انسانی هستم چگونه میشود دانش اموزان این رشته کنکور تجربی رو بدن در صورتی که اصلا شیمی و فیزیک نحوانند

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای قبولی در رشته های خوب تجربی نیاز است که در درس شیمی و فیزیک هم قوی باشید.

  12. محمد هادی

    سلام من ۱۵ سالمه رشتم انسانیه و به تجربی نخوردم‌ با این مصوبه جدید من میتونم در سال ۱۴۰۴با دیپلم انسانی کنکور تجربی بدم یا
    همین امسال امتحان انتخاب رشته مجدد بدم و چگونه بتید این امتحان رو بدیم

  13. محمد هادی

    سلام من ۱۵سالمه و در رشته انسانی هستم و کنکور من سال ۱۴۰۴ برگزار میشه میتونم با این مصوبه جدید من با دیپلم انسانی کنکور تجربی بدم یا امتحان تعین رشته مجدد و چگونه این تمتحان داده میشه

  14. سلام وقت بخیر .دیپلم انسانی دارم میخوام کنکور تجربی شرکت کنم فقط نمیدونم باید برای ترمیم معدل فقط عمومیا رو بخونم یا باید درسای تخصصی تجربی رو هم بخونم؟؟

  15. سلام خسته نباشید کسی ک دیپلم انسانی داره و تازه وارد دانشگاه شده و

    حقوق میخونه میتونه کنکور تجربی شرکت کنه بدون اینکه انصراف بده؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر دانشجوی روزانه نیستید می توانید شرکت کنید

  16. سلام من پیش دانشگاهی رشته انسانی و کارشناسی روانشناسی دارم
    میخواستم بدونم با این مدرک( پیش دانشگاهی و یا لیسانس روانشناسی) میتونم کنکور تجربی ۱۴۰۲ شرکت کنم؟

  17. سلام من دیپلمم انسانی اما میخوام تجربی کنکور بدم میتونم؟؟ لطفاً یکی جواب بده 😣😣

  18. سلام من معدل کل دیپلومم ۱۲/۷۷شده بعد میخوام تو کنکور امسال خیلی تلاش کنم و درس بخونم تو رشته پزشکی قبول شم رشتم انسانی و میتونما الان با این معدل تو رشته تجربی کنکور بدم و اگه قبول شدم میتونم با این معدل پیش برم

    • سلام من کلاس دوازدهم انسانی هستم میخواهم دیپلم انسانی بگیرم ولی کنکور تجربی بدم و هیچی از تجربی نخوندم ممکنه که زیر شاخه پایین قبول بشم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید دارای سوابق تحصیلی در رشته تجربی باشید

  19. سلام من رشتم انسانی هستن ولی هیچ علاقه ای به رشتم ندارم ۴۰۲ کنکور دارم میتونم اگه ۴۰۲ کنکور دادم قبول شدم بدون انصراف دادن از دانشگاه سال ۴۰۳ کنکور تجربی هم بدم

  20. نسیم خداکرمیان

    سلام من ۴۳سال دارم ومدرک کارشناسی مدیریت دارم .می خواستم ببینم میشه با دیپلم انسانی که دارم وشرایط سنیم در کنکور تجربی شرکت کنم یانه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید با دیپلم 4 ساله نظام قدیم خود در کنکور تجربی شرکت کنید و شرط سنی هم ندارد.

    • سلام من امسال دهم انسانی هم چون تو نهم تجربی رو نیاوردم با ناچاری رفتم انسانی میتونم امسال یا سال بعد تغییر رشته بدم

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید برای تغییر رشته اقدام کنید.

  21. سلام جواب قطعی برای تغییر رشته کنکور امسال کی میاد
    بلاخره تغییر رشته بدیم یا نه

  22. سلام من امسال سه سال پشت کنکورم رشته ام انسانی اما امسال می توانم کنکور تجربی بدم

  23. سلام من یازده انسانیم الان که کنکور تغییر کرده چطور بتونم در کنکور تجربی شرکت کنم

  24. سلام من دیپلم انسانی دارم ولی میخام کنکور تجربی بدم اگ بخام کنکور تجربی بدم باید قبلش دروس تجربی پاس کنم و دیپلم تجربی بگیرم یا لازم نیس

    • پاسخ با ما

      با سلام. نیازی به دریافت دیپلم تجربی نیست و می توانید در کنکور تجربی شرکت کنید.

  25. سلام لطفا منو راهنمایی کنید من دانش آموز انسانی هستم و امسال میخوام کنکور بدم و در رشته خودم انتخاب رشته کنم آیا میشه در آینده بعد از انتخاب رشته ام بتونم برای کنکور تجربی شرکت کنم و آیا میپذیرن خواهش میکنم راهنمایی کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید در اینده در کنکور تجربی شرکت کنید.

  26. برا کنکور ۱۴۰۲اگه دیپلم انسانی نظام قدیم باشی تاثیر معدل نهایی که چهل درصد چطور حساب میشه در کنکوری ی که فقط از دروس خصوصی امتحان گرفته میشه

  27. سلام من چند سال از درس دوربودم ۲۳ سالمه برای انسانی ثبت نام کردم مدرسه شبانه ولی اصلا به انسانی علاقه ایی ندارم دوست دارم پرستار بشم بهم گفتن سه سال دبیرستان رو ما توی دوسال تموم میکنیم ایا میتونم بعد دیپلم کنکور تجربی برای پرستاری بدم اگه کنکور قبول نشم میتونم دانشگاه ازاد رشته پرستاری بخونم از نظر سنی مشکلی نداره ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. از نظر سنی مشکلی برای پذیرش ندارید اما بهتر است دیپلم تجربی بگیرید تا سوابق تحصیلی شامل حال شما شود.

  28. سلام خداقوت

    درکنار کنکور انسانی میتونم کنکور معارف هم شرکت کنم؟

  29. سلام خسته نباشید من با دیپلم انسانی بخوام شرکت کنم درصد قبول شدنم خیلی کمه یا امیدی هست قبول شم ؟

  30. سلام من دیپلم انسانی دارم و قصد دارم کنکور تجربی شرکت کنم آیا نیازی هست امتحان تجربی بدم شرایطش چجوریه

  31. سلام خسته نباشید من میخاستم بدونم ک اگه بخوای با دیپلم انسانی کنکور تجربی بدی درصورتی ک در هدایت تحصیلی رشته تجربی نیاورده باشی میشه کنکور داد ؟

  32. سلام من امسال کنکور میدم بعد دیپلم انسانی دارم
    و نمی خواهم کنکور انسانی بدم می تونن کنکور تجربی بدم

    • پاسخ با ما

      با سلام. با شرکت در کنکور تجربی با دیپلم انسانی ، سوابق تحصیلی برای شما اعمال نمی شود اما می توانید برای ایجاد سابقه تحصیلی تجربی اقدام کنید.

  33. سلام من رشته ام انسانی بوده و حسابداری خوندم اما الان تصمیم گرفتم کنکور تجربی شرکت کنم در ضمن من فارغ التحصیل سال۹۱هستم الان میتونم تجربی شرکت کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در کامنت قبلی به سوال شما پاسخ داده شده است.

  34. سلام وقت بخیر.
    من رشتم علوم انسانیه، والان با رشته ادبیات انگلیسی مشغول به تحصیل هستم، سوال من اینه که میتوانم با دیپلم انسانی کنکور تجربی بدم؟
    شرایطش چجوریه؟
    لطفا راهنمایی لازم را مبذول فرمایید.

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید شرکت کنید و اگر هم می خواهید از تاثیر مثبت سوابق تحصیلی بهره مند شوید ، مجاز به شرکت در امتحانات ایجاد سابقه تحصیلی می باشید.

  35. سلام وقتتون بخیر
    من دیپلم انسانی نظام جدید دارم و میخوام دی ماه کنکور تجربی بدم
    حتما باید سوابق تحصیلی برای تجربی ایجاد کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوان تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  36. سلام.من ۲۹ سال سن دارم.ولیسانس علوم سیاسی دارم. ومیخوام تو کنکور تجربی شرکت کنم. آیا امکانش هست

    • پاسخ با ما

      با سلام بله به شرط نداشتن مشکل نظام وظیفه می توانید در کنکور شرکت نمایید.

  37. من اتباع هستم میتونم با دیپلم انسانی کنکور تجربی شرکت کنم و آیا شرایت برای من فرق میکنه

  38. سلام خسته نباشید ببخشید من دیپلم انسانی دارم دلم میخواد برم تجربی
    ایا میتونم ۱۴۰۲ کنکور تجربی بدم ؟
    یا اینکه باید دوازدهم تجربی رو دروس اختصاصیش امتحان بدم ؟
    میشه توضیح بدید باید چیکار کنم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای داشتن سوابق تحصیلی کنکور تجربی می بایست در امتحانات ایجاد سابقه تحصیلی رشته تجربی شرکت کنید

  39. سلام‌من دوازدهم انسانی ام میتونم‌الان‌تغییر رشته بدم‌بیام تجربی یا موقع کنکور کنکور تجربی بدم

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید در کنکور تجربی شرکت نمایید اما بهتر است در امتحانات ایجاد سابقه تحصیلی رشته تجربی شرکت کنید.

  40. با سلام من رشتم انسانی نظام قدیم بوده تو دبیرستان و دیپلم گرفتم آیا میتونم تو کنکور تجربی 1402شرکت کنم؟
    و میگن معدل تو این کنکور خیلی تاثیر داره آیا میتونم برم ترمیم معدل و دروس رشته تجربی رو امتحان بدم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید در امتحانات رشته تجربی شرکت کنید تا سوابق تحصیلی داشته باشید.

  41. آیا میشه وقتی دیپلم انسانی گرفتیم سال اول ک کنکور داریم برا تجربی امتهان بدیم سال اولش؟؟؟ یا باید اول انسانی بدیم سال دوم تجربی

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید در همان سال اول با دیپلم انسانی در کنکور تجربی شرکت کنید.

  42. سلام رشته تجربی من هاشور خورده و الان انسانی میخونم و علاقه ای ندارم میتونم کنکور تجربی بدم؟و چگونه باید کنکور تجربی بدیم کتاب هاشو میخونیم؟

  43. سلام من دیپلم تجربی نظام جدید دارم و دی کنکور انسانی شرکت کردم آیا الان باید دیپلم انسایم بگیرم برای کنکور تیر ؟چون شنیدم که با دیپلم تجربی نمیشه کنکور انسانی داد.ممنون میشم جوابم رو بدین.

  44. سلام من دیپلم انسانی دارم و میخام کنکور تجربی شرکت کنم حتما باید برم دیپلم تجربی بگیرم یا نیاز نیست بعد برا اعمال سوابق تحصیلی اگ تغییر ندم چیزی شامل نمیشه و بعد برا انتخاب رشته میشه پرستاری بخونم

  45. سلام من رشتم تجربیه و در کنکور۱۴۰۱دی در رشته انسانی کنکور دادم میخوام بدونم که میتونم در کنکور۱۴۰۲ تیر دوباره در رشته انسانی کنکور بدم؟؟؟

  46. سلام من فارغ التحصیل رشته انسانی هستم میخوام کنکور تجربی بدم میتونم از کد سوابق تحصیلی دیپلمم برای ثبت نام توی کنکور تجربی استفاده کنم یا نه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای اعمال سوابق تحصیلی مثبت در کنکور تجربی می بایست در امتحانات ایجاد سابقه تحصیلی رشته تجربی شرکت نمایید.

  47. سلام وقتتون بخیر
    من رشته انسانی میخونم و امسال سال آخرم هست میخواستم ببینم با دیپلم انسانی میتوان رشته پزشکی خوند من ریاضی هم ضعیف هست امکان این هست که بتونم پزشکی بخونم

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید در کنکور تجربی شرکت کنید و با کسب رتبه خوب وارد رشته پزشکی شوید.

  48. سلام من رشته انسانی رفتم ومیخوام رشتم رو تبدیل کنم من به رشته تجربی علاقه دارم میشه تجربی برم؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید برای تغییر رشته اقدام کنید.

  49. سلام وقتتون بخیر،بنده لیسانس مدیریت بازرگانی دارم میخوام دندانپزشکی بخونم،نمیدونم اول باید دیپلممو از رشته انسانی به تجربی تطبیق بدم یا نه میتونم کنکور بدم؟ممنون میشم پاسخ بدین

    • پاسخ با ما

      با سلام. در صورت شرکت در کنکور تجربی با مدرک انسانی ، تاثیر سوابق تحصیلی برای شما متفاوت خواهد بود لذا توصیه می شود برای بهره مندی از سوابق تحصیلی مثبت در کنکور ، در امتحانات ایجاد سابقه تحصیلی رشته تجربی شرکت نمایید.

  50. ریحانه حسینی

    سلام خسته نباشید، من امسال دوازدهم رو تموم میکنم و رشتم انسانی هست علاقه ای بهش ندارم میتونم سال 1403 در کنکور تجربی شرکت کنم؟

  51. عرض سلام
    بنده دیپلم فنی و حرفه ای رشته کامپیوتر دارم و امسال ایجاد معدل و کنکور انسانی شرکت کردم اما به دلیل برخی مشکلات نتونستم در امتحانات ایجاد معدل شرکت کنم، سوالم اینه که آیا میتونم در ایجاد معدل تجربی ثبت نام و شرکت کنم؟
    خواهش میکنم راهنماییم کنید

  52. آرمان زینتی

    سلام وقت بخیر
    من دیپلم انسانی دارم و برای کنکور تجربی میخونم اگر دانشگاه قبول بشم باید دیپلم تجربی رو بگیرم؟؟

  53. با سلام
    اگر توی هدایت تحصیلی رشته تجربی رو نیاورده باشیم چطور؟
    تو این شرایط هم باز میتونیم با دیپلم انسانی کنکور تجربی شرکت کنیم؟

  54. سلام من امسال دوازدهم هستم رشته انسانی خب از اولش هیچ علاقه ای به این رشته نداشتم سال نهم هم معدلم ۱۹ و خورده ای بود ولی نشد دیگه
    الان من میتونم برای ۱۴۰۳ کنکور تجربی بدم؟!؟؟

  55. سلام وقت بخیر بنده کنکور تجربی دادم رشته پرستاری قبول شدم
    حالا دیپلم انسانیم دارم برای داشنگاه مشکلی نیست که یا باید دیپلم تجربی داشته باشم حتما؟

  56. سلام من رشته انسانی هستم میتونم کنکور دی ماه با سوابق تحصیلی انسانی کنکور بدم بعد کنکور بعدی رو اگه نتیجه نگرفتم دیپلم تجربی امتحان بدم و سوابق تجربی رو بگیرم دوباره کنکور بدم

  57. سلام من امسال دیپلم انسانی رو گرفتم و میخوام۴۰۳ در کنکور تجربی شرکت کنم میخواستم بدونم برای اینکه۴۰ درصد رو کسب کنم فقط درسا تخصصی رو باید امتحان بدم و عمومیا بصورت مشترک تاثیر دارن؟

  58. سلام وقت بخیر. من رشته انسانی نظام قدیم خوندم و هم‌چنین مدرک لیسانس مدیریت دارم. با مدرک تحصیلی تجربی می‌توان پرستاری آزاد قبول شد؟ یا برای کنکور آینده می‌توان با مدرک انسانی .تجربی امتحان داد!

  59. سلام اگه تاثیرسوابق تحصیلی واسه کنکور ۱۴۰۳ حذف بشه باز میتونیم با دیپلم انسانی کنکور تجربی داد؟

  60. سلام . ببخشید می خواستم بدونم من در برگه هدایت تحصیلی سال نهم رشته تجربی اصلا نیاوردم و الان دیپلم انسانی دارم می تونم در کنکور تجربی شرکت کنم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید با ایجاد سابقه تحصیلی در کنکور تجربی شرکت نمایید.

  61. سلام من رشته انسانی هستم توی دانشگاه آزاد میتونم یکی از زیر گروه های تجربی رو بخونم؟و کدومش؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید وارد هر یک از رشته های مورد علاقه خود شوید.

  62. سلام من دیپلم انسانی دارم ولی میخام کنکور تجربی بدم و پرستاری قبول شم
    باید درس های سال دوازدهم رو امتحان بدم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در صورت عدم شرکت در امتحانات ایجاد سابقه تحصیلی ، هیچ سوابق تحصیلی نخواهید داشت و تاثیر مثبت شامل حال آزمون شما نخواهد شد.

  63. سلام وقت بخیرمن دیپلم اتسانی دارم سال بعد میخوام کنکور تجربی بدم باید دیپلم تجربی رو بگیریم یا فقط امتحان نهایی خرداد ماه رد شرکت کنم؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لازم است در امتحانات ایجاد سابقه تحصیلی شرکت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر