از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

امکان تغییر محل آزمون کارشناسی ارشد 1401 – تغییر حوزه امتحانی کنکور کارشناسی ارشد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

امکان تغییر محل آزمون کارشناسی ارشد

 

امکان تغییر محل آزمون کارشناسی ارشد 1401 وجود دارد و در صورتی که سازمان سنجش این امکان را مهیا کند ، داوطلبان می توانند حوزه امتحانی خود را تغییر دهند. در کنکور کارشناسی ارشد سال قبل به دلیل حاکم بودن شرایط کرونایی در کشور ، بسیاری از شهرها در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشتند و سازمان سنجش به داوطلبان اعلام کرد که در صورت تمایل می توانند حوزه امتحانی خود را به شهر محل سکونت خود یا شهری در وضعیت بهتر ، تغییر دهند. امسال نیز ممکن است همچون سال قبل به دلیل بیماری کرونا و یا دلایل دیگر ، برای داوطلبان شرایطی فراهم شود که بتوانند محل برگزاری آزمون خود را تغییر دهند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا از زمان و نحوه تغییر محل برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 1401 مطلع شوید.

شما داوطلبان عزیز می توانید برای راهنمایی در خصوص نحوه تغییر محل آزمون کارشناسی ارشد با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

امکان تغییر محل آزمون کارشناسی ارشد 1401

برای برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1401 روزهای 28 ، 29 و 30 اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است و داوطلبانی که در موعد مقرر از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org برای ثبت نام خود اقدام کرده اند ، می توانند با دریافت کارت ورود به جلسه ، از ساعت و محل برگزاری آزمون خود مطلع شده و برای حضور در جلسه کنکور اقدام نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای پرداخت هزینه

در کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد آدرس دقیق محل برگزاری آزمون درج شده است اما داوطلبان قبل از برگزاری آزمون این امکان را دارند که حوزه امتحانی خود را تغییر دهند ولی به شرط آنکه سازمان سنجش امکان آن را فراهم کرده باشد. در کنکور کارشناسی ارشد 1400 ، امکان تغییر محل آزمون کارشناسی ارشد وجود داشت زیرا به دلیل قرمز بودن بسیاری از شهرها از نظر بیماری کرونا ، برخی از داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون نگرانی هایی داشتند و سازمان سنجش شرایطی را فراهم کرد که داوطلبان بتوانند در محلی نزدیک به محل سکونت خود آزمون دهند و به شهری دیگر مراجعه نکنند.

برای کنکور کارشناسی ارشد 1401 هنوز معلوم نیست که آیا می توان حوزه امتحانی را تغییر داد یا خیر اما در صورتی که این امکان فراهم باشد ، داوطلبان می بایست در زمان دریافت کارت ورود به جلسه نسبت به تغییر محل برگزاری آزمون خود اقدام نمایند. زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1401 احتمالا از 25 اردیبهشت ماه باشد و اگر پس از دریافت مشاهده کردید محل برگزاری آزمون دور است ، می توانید به محلی نزدیک به منطقه سکونت خود تغییر حوزه دهید.

لازم به ذکر است که ، لیست شهرهایی که آزمون کارشناسی ارشد در آنجا برگزار می شوند ، در سایت سنجش قرار داده خواهد شد.

نحوه تغییر محل آزمون کارشناسی ارشد

داوطلبان برای تغییر محل آزمون کارشناسی ارشد باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند و پس از ورود به صفحه کارشناسی ارشد و انتخاب گزینه “سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1401 (ثبت نام جدید و ویرایش اطلاعات)” ، وارد سیستم شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  زمان آزمون ارشد 📞 تاریخ دقیق برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۳

سپس لازم است که شماره پرونده و کدرهگیری را که در زمان ثبت نام ارشد دریافت کرده اند ، درج نمایند. در صورت فراموشی شماره داوطلبی و شماره پرونده کارشناسی ارشد از طریق سیستم ارسال درخواست سایت سنجش امکان بازیابی آن وجود دارد و باید پس از عضویت در سیستم و بازیابی ، برای تغییر حوزه آزمون اقدام کنید. لازم به ذکر است که بدون شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام ، امکان ورود به صفحه ویرایش محل آزمون ارشد وجود ندارد.

در قدم بعدی بر روی گزینه ویرایش ثبت نام کلیک کنید تا بتوانید وارد فرم ثبت نام شوید. در فرم می توانید حوزه امتحانی خود را تعیین کرده و تایید نهایی را بزنید.

سوالات متداول

  • آیا امکان تغییر محل کنکور کارشناسی ارشد 1401 وجود دارد ؟

بله ، ممکن است همانند کنکور کارشناسی ارشد سال قبل ، امکان تغییر حوزه امتحانی کارشناسی ارشد 1401 نیز وجود داشته باشد.

  • نحوه تغییر محل آزمون کارشناسی ارشد 1401 به چه صورت است ؟

داوطلبان کنکور ارشد برای تغییر محل آزمون خود می توانند از طریق سایت سنجش اقدام نمایند.

  • در چه تاریخی می توان محل برگزاری کنکور ارشد را تغییر داد ؟

زمان تغییر محل آزمون کارشناسی ارشد در زمان دریافت کارت ورود به جلسه می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آخرین مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

آخرین مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 📞 مهلت مجدد

اطلاع از آخرین مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برای داوطلبانی که از انتخاب …

یک نظر

  1. سلام روز جمعه امتحان ارشدفراگیر است آیا امکان تغییر محل آزمون وجود دارد در این چندروز باقی مانده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر