از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

امریه رشته علوم تربیتی 1402 📞 سازمان های امریه گیر در رشته علوم تربیتی + شرایط پذیرش

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

امریه رشته علوم تربیتی

اگر درباره شرایط پذیرش سرباز امریه کمی تحقیق کرده باشید ، حتما می دانید که ثبت نام در این طرح با ارائه مدرک تحصیلی مرتبط قابل انجام است و متقاضیان با توجه به مدرکی که ارائه می دهند می توانند در طرح امریه یکی از سازمان ها جذب شوند. رشته علوم تربیتی نیز از رشته های مورد نیاز امریه سربازی است و می توانید با بررسی سازمان های امریه گیر ، متوجه شوید که کدام سازمان به رشته و تخصص شما نیاز دارد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را برای ثبت نام امریه سربازی با رشته علوم تربیتی راهنمایی کنیم.

برای راهنمایی در خصوص شرایط پذیرش سرباز امریه و پرسیدن سوالاتی که در این باره دارید ، لطفا با مشاوران مرکز تحصیلی پاسخ با ما ارتباط برقرار نمایید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ارگان های جذب سرباز معلم با رشته علوم تربیتی

سازمان های پذیرنده سرباز امریه متعدد هستند که هر کدام شرایطی را برای جذب سرباز در نظر گرفته اند. از شرایط اصلی ثبت نام امریه در این سازمان ها ، دارا بودن مدرک تحصیلی مرتبط است. رشته علوم تربیتی از رشته های مورد نیاز برخی سازمان هاست اما بیشترین پذیرش در این رشته در سازمان آموزش و پرورش انجام می گیرد.

بنابراین اگر می خواهید به صورت امریه سربازی خود را بگذرانید ، می توانید ثبت نام امریه سرباز معلم آموزش و پرورش را انجام دهید. البته در تعدادی از سازمان های دیگر هم امکان جذب با رشته علوم تربیتی وجود دارد ولی باید بررسی کنید که در سال جدید ، کدام سازمان ها به رشته شما نیاز دارند. در این خصوص می توانید از مشاوران مرکز پاسخ با ما راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

مرتبط بخوانید : امریه رشته کارآفرینی

شرایط ثبت نام امریه رشته علوم تربیتی

برای ثبت نام امریه سربازی در رشته علوم تربیتی چه شرایطی وجود دارد؟ در این بخش می خواهیم درباره شرایط ثبت نام توضیح دهیم :

احتمالا این را هم بپسندید  کدام ارگان آسان تر امریه می گیرد 1402 📞 معرفی ارگان ها و بررسی شرایط آنها

عدم غیبت سربازی

شما برای ثبت نام امریه با رشته علوم تربیتی در هر سازمانی که مد نظرتان است ، نباید غیبت داشته باشید. غیبت سربازی حتی اگر به اندازه چند روز باشد ، مورد پذیرش در طرح امریه نیست.

عدم درخواست برای معافیت تحصیلی یا پزشکی

مشمولانی که در زمان ثبت نام امریه سربازی به طور همزمان برای معافیت پزشکی یا تحصیلی درخواست داده اند ، پذیرفته نخواهند شد مگر آنکه قبل از ثبت نام ، درخواست معافیت خود را لغو کنند.

عدم درخواست در چند سازمان

برای ثبت نام امریه سربازی فقط باید در یک سازمان درخواست دهید و در صورتی که به طور همزمان در طرح امریه چند سازمان ثبت نام کنید ، پذیرش شما در تمام این سازمان ها لغو می شود. پس لازم است بعد از بررسی شرایط امریه ارگان های مختلف ، یکی از آنها را انتخاب کرده و با ارائه مدارک خود ، ثبت نام را انجام دهید.

ثبت نام در تاریخ مقرر امریه رشته علوم تربیتی

اگر می خواهید ثبت نام امریه سربازی را انجام دهید ، باید پیگیر باشید که زمان ثبت نام و اعزام به خدمت دقیقا در چه تاریخی می باشد زیرا هر یک از سازمان ها مهلت مشخصی را برای ثبت نام در نظر می گیرند.

دارا بودن معدل و سوابق تحصیلی خوب

یکی از شرایط ثبت نام امریه سربازی در بعضی از سازمان ها ، دارا بودن معدل خوب است. این شرط را تمام سازمان ها ندارند اما در کل ، داشتن معدل خوب شانس قبولی را بیشتر می کند همچنین مشمولینی که از دانشگاه های با سطح علمی بالاتری فارغ التحصیل شده باشند ، در اولویت جذب قرار دارند.

مرتبط بخوانید : امریه رشته امور گمرکی

متاهل یا مجرد بودن برای امریه رشته علوم تربیتی

در ثبت نام امریه سربازی ، متاهل یا مجرد بودن مشمول در شانس قبولی او موثر است. سازمان ها ، اولویت جذب خود را برای مشمولین متاهل اختصاص می دهند اما مشمولین مجرد را می توانند ثبت نام کرده و پذیرفته شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  امریه وزارت اقتصاد و دارایی 1402 🟢 جذب نیروی امریه سربازی اداره کل امور اقتصاد و دارایی

عضو کمیته امداد امام خمینی یا سازمان بهزیستی

اگر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی یا سازمان بهزیستی هستید ، می توانید در ثبت نام امریه مدارک مربوطه را ارائه دهید و از شانس پذیرش برخوردار شوید. در واقع ، عضو بودن در این سازمان ها شانس قبولی را بیشتر می کند اما شرط اصلی ثبت نام نیست.

مرتبط بخوانید : امریه رشته امور بانکی

سوالات شما

  • آیا فارغ التحصیلان رشته علوم تربیتی می توانند امریه شوند؟

بله ، رشته علوم تربیتی از رشته های مورد تایید برای ثبت نام امریه سربازی است.

  • آیا امریه علوم تربیتی شرط معدل دارد؟

ثبت نام امریه سربازی در بعضی سازمان ها به شرط داشتن معدل مد نظر امکان پذیر می باشد.

  • آیا برای طرح سرباز معلم می توان با مدرک رشته علوم تربیتی ثبت نام کرد؟

بله ، برای ثبت نام طرح سرباز معلم می توان با مدرک رشته علوم تربیتی اقدام کرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

امریه رشته روانشناسی

امریه رشته روانشناسی 1402 📞 سازمان های پذیرنده + شرایط پذیرش

اگر از رشته روانشناسی یکی از دانشگاه های دولتی یا غیر دولتی فارغ التحصیل شده‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر