از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

امریه رشته بهداشت حرفه ای 📞 سازمان های امریه گیر در رشته بهداشت حرفه ای + شرایط پذیرش

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

امریه رشته بهداشت حرفه ای

اگر از دانش آموختگان رشته های گروه بهداشت از جمله رشته بهداشت حرفه ای‌ هستید ، شما می توانید سربازی خود را به شکل امریه در یکی از سازمان هایی که به مدرک و تخصص شما نیاز دارند‌ ، بگذرانید. امریه یک طرح برای مشمولین خدمت سربازی است و با پذیرفته‌ شدن‌‌ در این طرح ، سربازی خود را مانند یک کارمند خواهند گذارند. در این مطلب می خواهیم شرایط امریه رشته بهداشت حرفه ای را مورد بررسی قرار دهیم و راهنمای کاملی را به مشمولین فارغ التحصیل این رشته برای امریه شدن‌‌ ، ارائه نماییم. لطفا همراه ما باشید.

برای راهنمایی در خصوص شرایط پذیرش سرباز امریه و پرسیدن سوالاتی که در این باره دارید ، لطفا با مشاوران مرکز تحصیلی پاسخ با ما ارتباط برقرار نمایید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

امریه رشته بهداشت حرفه‌ای

همانطور که می دانید‌ ، آقایان بعد از رسیدن‌ به سن 18 سالگی باید برای اعزام به خدمت سربازی اقدام نمایند. مگر آنکه بخواهند‌ تحصیلات خود را ادامه دهند و از معافیت تحصیلی موقت استفاده کنند. بعد از تمام شدن‌‌ تحصیلات و گرفتن‌‌‌ مدرک فارغ التحصیلی ، حداکثر یک سال فرصت وجود دارد که یا برای رفتن‌‌ به خدمت سربازی و یا برای ورود به مقطع بعدی اقدام نمود در غیر این صورت برای مشمول ، غیبت رد می شود و شرایط سربازی برای او سخت تر خواهد بود.

گذراندن‌ خدمت سربازی برای دارندگان مدارک دانشگاهی راحت تر است و می توانند که امریه شوند. اگر نمی دانید که امریه چیست ، باید توضیح دهیم که یک طرح برگزار شده‌‌ توسط بسیاری از سازمان ها و ارگان های مختلف دولتی و خصوصی است و از این طریق فرصت سربازی با شرایط بهتر را برای مشمولین تحصیل کرده‌‌ فراهم می نمایند.

هر یک از مشمولین دارای مدرک دانشگاهی ، در صورت علاقه مندی به ثبت نام در امریه سربازی باید بررسی کنند که در کدام سازمان به مدرک آنها نیاز است. زیرا سازمان های امریه گیر با توجه به مسئولیت هایی که دارند ، علاقه مند به جذب مشمولین با تحصیلات و تخصص مربوطه هستند.

احتمالا این را هم بپسندید  امریه رشته امور گمرکی 📞 سازمان های امریه گیر در رشته امور گمرکی + شرایط پذیرش

با مدرک تحصیلی رشته بهداشت حرفه ای هم می توان‌ ثبت نام امریه سربازی را انجام داد و تعدادی از سازمان ها از جمله وزارت بهداشت ، از میان مشمولین تحصیل کرده‌‌ در این رشته تحصیلی ، جذب سرباز امریه را انجام می دهند.

مرتبط بخوانید : امریه سربازی رشته مهندسی پزشکی 

زمان ثبت نام امریه رشته بهداشت حرفه ای

با توجه به توضیحات ارائه شده‌‌ تا به اینجای مطلب ، شما با ارائه مدرک تحصیلی از رشته بهداشت حرفه ای می توانید امریه شوید. اما یکسری شرایط وجود دارد که مهم ترین آنها ، ثبت نام در زمان مقرر است. با توجه به سازمانی که انتخاب کرده‌‌‎‌‌ اید ، زمان ثبت نام امریه سربازی متفاوت می باشد و باید به صورت حضوری و یا با مراجعه به سایت رسمی سازمان مربوطه ، اطلاعیه های مربوط به شروع ثبت نام و تاریخ اعزام به خدمت سربازان را پیگیری کنید.

زمان ثبت نام امریه رشته بهداشت حرفه‌ای سازمان های مختلف در هر تاریخی که باشد ، حتما باید در زمان ثبت نام به تاریخ اعزام به خدمت شما دست کم دو ماه باقی مانده باشد (البته در بعضی سازمان ها تا یک ماه هم مورد قبول است) دلیل این موضوع هم به این خاطر است که سازمان باید فرصت کافی برای بررسی شرایط و مدارک ثبت نام کندگان را داشته باشد و مرحله مصاحبه را هم برگزار نماید.

مرتبط بخوانید : امریه رشته حقوق

شرایط ثبت نام در طرح امریه رشته بهداشت حرفه ای

امریه رشته بهداشت حرفه ای

شرایطی که برای ثبت نام‌ در طرح امریه با مدرک رشته بهداشت حرفه‌ای نیاز است‌ ، عبارتند‌ از‌ :

  • اگر قبلا خواستار دریافت معافیت تحصیلی یا معافیت پزشکی بوده اید ، برای ثبت نام در طرح امریه باید درخواست خود را لغو کنید. بدیهی است که در غیر این صورت ، پذیرش شما در طرح امریه لغو خواهد شد.
  • اگر برای اعزام به خدمت سربازی دیر اقدام کرده‌‌ اید و وارد دوره غیبت شده‌‌ اید ، شما نمی توانید ثبت نام امریه سربازی را انجام دهید.
  • اگر معدل شما بالا باشد شانس پذیرش بیشتری خواهید داشت.
    به طور کلی برای ثبت نام در طرح امریه سربازی ، اولویت پذیرش با مشمولین متاهل می باشد.
  • اگر برای پذیرش امریه در یک سازمان درخواست داده‌‌ اید ، امکان ثبت نام همزمان در سایر سازمان ها را ندارید. به عبارتی دیگر ، ثبت نام امریه سربازی فقط در یک سازمان امکان پذیر می باشد.
  • شما با ثبت نام اینترنتی یا حضوری امریه سربازی سازمان مورد تقاضای خود ، باید منتظر بررسی مدارک خود باشید. سپس به مرحله مصاحبه دعوت خواهید شد. ثبت نام و دعوت شدن‌‌ به مصاحبه باعث پذیرش قطعی نمی گردد و باید در تمام مراحل مورد تایید قرار بگیرید.
احتمالا این را هم بپسندید  امریه رشته مکانیک خودرو 1402 📞 سازمان های امریه گیر در رشته مکانیک خودرو + شرایط پذیرش

قوانین امریه سربازی

  • سربازان امریه حق استخدام بعد از تمام شدن‌‌ خدمت را ندارند.
  • پس از پذیرفته‌ شدن‌‌‌ در امریه سربازی و شروع به خدمت ، مانند کارمندان آن سازمان خواهید بود.  ساعات فعالیت شما بیشتر یا کمتر نخواهد بود و پوشش سربازی هم ندارید.
  • حقوق سربازی به نیروی وظیفه امریه اختصاص داده‌‌ می شود و با توجه به عواملی همچون مدرک تحصیلی ، متاهل یا مجرد بودن‌ ، درجه سربازی و … مبلغ آن تعیین می شود.
  • مدت خدمت سربازی در طرح امریه ، 24 ماه تمام می باشد.

مرتبط بخوانید : امریه رشته کارآفرینی

سوالات شما

  • امریه رشته بهداشت حرفه ای در کدام سازمان ها برگزار می شود؟

یکی از ارگان های پذیرنده‎‌‌ سرباز امریه از رشته بهداشت حرفه ای ، وزارت بهداشت می باشد.

  • شرایط ثبت نام امریه رشته بهداشت حرفه ای چگونه است؟

برای ثبت نام طرح امریه سربازی باید بدون غیبت باشید و در زمان مقرر هم نام نویسی خود را انجام دهید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

امریه رشته روانشناسی

امریه رشته روانشناسی 1402 📞 سازمان های پذیرنده + شرایط پذیرش

اگر از رشته روانشناسی یکی از دانشگاه های دولتی یا غیر دولتی فارغ التحصیل شده‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر