از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعتراض به نتایج آزمون قضاوت 1403 📞 اعتراض به مراحل تستی، تشریحی، مصاحبه و روانشناسی قضاوت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعتراض به نتایج آزمون قضاوت

اعتراض به نتایج آزمون قضاوت در مراحل تستی ، تشریحی ، مصاحبه و آزمون روانشناسی امکان پذیر است و داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده‌ اند در صورت اعتراض داشتن ، می توانند به صورت حضوری یا اینترنتی ، درخواست اعتراض خود را به ثبت برسانند. ما این مطلب را آماده کرده‌ ایم تا توضیحات جامعی در خصوص زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون قضاوت قوه قضاییه ارائه کنیم. اگر در این رابطه نیازمند راهنمایی می باشید ، لطفا ما را در ادامه همراهی کنید.

اگر برای اعتراض به نتایج ازمون قضاوت نیازمند راهنمایی هستید ، با مشاوران ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید. 

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

اعتراض به نتایج آزمون تستی و تشریحی قضاوت قوه قضاییه

آزمون قضاوت قوه قضاییه در مراحل تستی و تشریحی برگزار می شود و داوطلبانی که از این دو مرحله عبور کنند ، موفق به حضور در مصاحبه خواهند بود و پس از اجرای مصاحبه نیز آزمون روانشناسی اجرا می گردد. بنابراین نتایج کسب شده‌ در مراحل تستی و تشریحی آزمون قضاوت قوه قضاییه اهمیت بسیاری دارد و اگر داوطلب موفق به قبولی نشود ، از شرکت در سایر مراحل آزمون باز می ماند.

اگر نسبت به نتایج تستی ازمون قضاوت اعتراض دارید ، می توانید با استفاده از کد رهگیری خود وارد سیستم شوید و اعتراض را به ثبت برسانید. شما مجازید که حداکثر دو بار نسبت به نتایج اعتراض کنید. درخواست شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت موجه بودن دلایل ارائه شده‌ ، به مرحله ازمون تشریحی راه خواهید یافت.

احتمالا این را هم بپسندید  منابع ازمون قضاوت بانوان 📞 معرفی کامل منابع تشریحی ، تستی و مصاحبه

اعتراض به نتایج آزمون تشریحی نیز به همین صورت است ، می بایست با استفاده از کد رهگیری خود وارد سیستم شوید و با ذکر دلایل موجه ، درخواست خود را ثبت کنید. در صورت تایید شدن درخواست اعتراض شما ، راهی مرحله مصاحبه خواهید شد.

مرتبط بخوانید : شرایط ثبت نام ازمون قضاوت قوه قضاییه

نحوه اعتراض به نتایج مصاحبه ازمون قضاوت قوه قضاییه

اعتراض به نتایج مصاحبه ازمون قضاوت قوه قضاییه باید به صورت مکتوب و خطاب به قائم مقام محترم معاونت منابع انسانی قوه قضائیه انجام شود. در این مرحله ، فقط اعتراضاتی پذیرفته می شوند که دلایل داوطلب در نظر هیأت رسیدگی کننده‌ تاثیرگذار باشند پس باید در نوشتن نامه اعتراض ، دقت لازم را داشته باشید و هر مطلبی که احتمال می دهید در نظر هیات رسیدگی تاثیر گذار است ، در متن نامه اضافه کنید همچنین در انتهای نامه می بایست عبارت “جهت اعتراض/ ازمون جذب در یازمان قضایی نیروهای مسلح” ذکر شود.

مرتبط بخوانید : منابع آزمون قضاوت قوه قضاییه

نحوه اعتراض به نتایج آزمون روانشناسی قضاوت

اعتراض به نتایج آزمون قضاوت

آخرین مرحله آزمون قضاوت ، مرحله تست روانشناسی است. در این مرحله ممکن است داوطلبان دارای اختلال اوصافی رد شوند و یا اینکه اوصاف آنها با امور و فعالیت های قضایی ناهمگون می باشد. اگر شما هم از مرحله روانشناسی آزمون قضاوت رد شده‌ اید ، می توانید درخواست اعتراض خود را به واحد جذب منابع انسانی قوه قضاییه ارائه کنید.

در مرحله روانشناسی آزمون قضاوت قوه قضاییه ، حدود 40 درصد از شرکت کنندگان حتی با وجود رتبه های خوب در آزمون های تستی و تشریحی ، رد می شوند.  درخواست اعتراض این دسته از داوطلبان توسط کمیته رسیدگی به اعتراضات مورد بررسی قرار می گیرد. سپس در صورت تایید اعتراض ، داوطلب به تیم سه نفره روانشناسان جدید معرفی می شود. تصمیم تیم جدید روانشناسان ، در قبولی داوطلب تاثیر گذار خواهد بود و به نتیجه این مرحله امکان هیچ اعتراضی وجود ندارد.

مرتبط بخوانید : اعلام نتایج آزمون قضاوت

زمان اعلام جواب اعتراض به نتایج آزمون قضاوت

داوطلبان پس از اعتراض به نتایج آزمون قضاوت باید منتظر بررسی درخواست خود توسط مسئولین باشند. نتایج اعتراض احتمالا در یک ماه آینده اعلام می شود البته به دلیل حساسیت بالای آزمون ، ممکن است نتایج اعتراض با کمی تاخیر هم اعلام گردد. می توانید برای پیگیری اخبار اعلام نتایج ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

احتمالا این را هم بپسندید  منابع آزمون قضاوت جذب عمومی 📞 معرفی منابع تستی و تشریحی قضاوت عمومی

سوالات شما

  • آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون قضاوت وجود دارد ؟

بله ، ثبت اعتراض به نتایج ازمون قضاوت قوه قضاییه در هر مرحله از آزمون امکان پذیر است.

  • نحوه اعتراض به آزمون مراحل تستی و تشریحی آزمون قضاوت قوه قضاییه چگونه است ؟

اعتراض به ازمون قضاوت تستی و تشریحی از طریق سیستم سازمان سنجش انجام می گیرد.

  • اعتراض به نتایج آزمون روانشناسی قضاوت چگونه انجام می شود ؟

درخواست اعتراض به نتایج روانشناسی ازمون قضاوت قوه قضاییه باید در واحد جذب منابع انسانی قوه قضاییه ثبت شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

منابع ازمون قضاوت بانوان

منابع ازمون قضاوت بانوان 📞 معرفی کامل منابع تشریحی ، تستی و مصاحبه

هر ساله بخشی از ظرفیت پذیرش آزمون قضاوت برای داوطلبان خانم در نظر گرفته می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر