از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اشتباه در ثبت نام کنکور 1402 – راهنمای اصلاح اشتباه در ثبت نام کنکور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اشتباه در ثبت نام کنکور

 

ممکن است شما هم دچار اشتباه در ثبت نام کنکور شده باشید و به دنبال راه حلی برای رفع مشکلات فرم ثبت نام کنکور خود هستید. خوشبختانه سازمان سنجش چندین بار فرصت ویرایش اطلاعات فرم ثبت نام کنکور را برای داوطلبان فراهم می سازد و اگر فرم کنکور شما نیز دارای اطلاعات اشتباه است ، می توانید از این فرصت استفاده کرده و برای اعمال اصلاحات لازم اقدام کنید.

اگر برای ویرایش اطلاعات کنکور در سایت سازمان سنجش سوالی دارید و یا با مشکلی مواجه شده اید ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

موارد اشتباه در ثبت نام کنکور 1402

ثبت نام کنکور سراسری 1402 نوبت دی ماه از آبان ماه شروع خواهد شد و برای ثبت نام کنکور تیرماه نیز از اواسط فروردین ماه فرصت داده خواهد شد. داوطلبان باید در این بازه های زمانی به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و با واریز هزینه و خرید کارت اعتباری ، فرم ثبت نام را دریافت کرده و تکمیل کنند.

در فرم ثبت نام کنکور باید اطلاعاتی همچون مشخصات شناسنامه ای ، تحصیلی و … درج شود و در صورتی که اطلاعات اشتباه وارد کنید ، ممکن است برای پذیرش در دانشگاه با مشکل مواجه شوید. اشتباه زدن معدل در ثبت نام کنکور بیشترین اشتباه داوطلبان کنکوری است که ممکن است به دلیل مشخص نبودن معدل در زمان ثبت نام کنکور باشد.

اگر در فرم ثبت نام آزمون خود اطلاعات اشتباه وارد کرده اید و یا به دلیل آنکه دانش آموز سال دوازدهم هستید و هنوز معدل کل و معدل کتبی شما مشخص نیست ، بعدا فرصت خواهید داشت که اشتباه فرم را اصلاح کرده و معدل واقعی خود را در فرم درج نمایید. در واقع با توجه به اینکه بیشتر داوطلبان کنکوری ، دانش آموز سال آخر هستند و در زمان ثبت نام آزمون معدل آنها هنوز اعلام نشده است ، سازمان سنجش چند روز قبل از برگزاری آزمون به این دسته از داوطلبان فرصت می دهد تا برای اصلاح معدل خود در فرم ثبت نام اقدام کنند.

مرتبط بخوانید : اشتباه زدن معدل در ثبت نام کنکور و ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور

رفع اشتباه در ثبت نام کنکور

برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ، چند بار قبل از برگزاری آزمون فرصت دارید. تا زمانی که سامانه ثبت نام کنکور باز است می توانید فرم ثبت نام خود را دریافت کرده و بارها ویرایش کنید. همچنین در مهلت مجددی که برای جاماندگان از ثبت نام در نظر گرفته می شود ، داوطلبانی که از قبل ثبت نام کرده اند نیز می توانند با وارد شدن به سایت سنجش ، اصلاحات لازم را در فرم ثبت نام خود اعمال کنند.

آخرین تاریخ ویرایش کنکور در زمان دریافت کارت ورود به جلسه است و در این زمان تمام دانش آموزانی که معدل اشتباه درج کرده اند ، باید وارد سایت سازمان سنجش شده و پس از دریافت فرم ثبت نام ، معدل کتبی و معدل کل دیپلم را درج کنند. بدیهی است که در صورت عدم اصلاح معدل اشتباه ، برای ثبت نام در دانشگاه پذیرفته شده با مشکل مواجه خواهید شد و طبق اطلاعیه سازمان سنجش ، دانشگاه ها مجاز به ثبت نام داوطلبانی که معدل آنها با معدل واقعی مغایرت دارد ، نیستند.

اگر برای ویرایش اطلاعات کنکور در سایت سازمان سنجش سوالی دارید و یا با مشکلی مواجه شده اید ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

سوالات متداول

  • آیا امکان رفع اشتباه در ثبت نام کنکور 1402 وجود دارد ؟

بله ، داوطلبانی که اطلاعات اشتباه در فرم ثبت نام درج کرده اند چند بار قبل از برگزاری آزمون فرصت ویرایش اطلاعات را خواهند داشت.

  • ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402 در چه تاریخی است ؟

آخرین مهلت ویرایش ثبت نام کنکور ، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه است.

  • ایا برای ویرایش ثبت نام کنکور باید هزینه بپردازیم ؟

خیر ، ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور بدون پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری انجام می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

13 نظر

  1. سلام من معدل پایه یازدهم رو اشتباه وارد کردم مهلت اصلاح هم تموم شده

    چطوری میتونم اصلاحش کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور فرصت ویرایش معدل را خواهید داشت

  2. سلام من فارغ التحصیل هستم معدل یازدهم و معدل کل دیپلمم رو اشتباهی وارد کردم الان برای دریافت کارت ورود به جلسه و ویرایش وارد سایت شدم اما فقط تو سایت معدل کتبی دوازدهم رو میشد ویرایش کرد چیکار کنم تروخدا راهنمایی کنین

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  3. سلام وقت بخیر
    معدل پایه 11 ام رو اشتباه وارد کردم ایا نیاز به درست کردن هست یا خیر؟ اگر اره چطور اینکارو بکنم ممنون ازتون

  4. سلام وقت بخیر من معدل پایه یازدهم رو اشتباه وارد کردم نیاز به ویرایش هست الان که موقع انتخاب رشته هست یا خیر؟ اکر نیاز هست چیکار کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید ویرایش کنید. به سایت سنجش درخواست ارسال کنید

  5. سلام خسته نباشید من معدل کتبی مو موقع انتخاب رشته اشتباه زدم الان وقتش تموم شده چیکار باید بکنم
    الان از ثبت نامم تو دانشگاه جلوگیری نیشه چبکار باید بکنم؟!

    • پاسخ با ما

      با سلام. حتما باید معدل صحیح را در فرم کنکور درج کنید به سازمان سنجش درخواست ارسال کنید و می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا ارسال درخواست را برای شما انجام دهند.

    • ابوالفضل

      سلام منم اشتباه معدلم رو وارد کردم معدلم رو کمتر از مقدار اصلیش زدم مشکلی داره؟؟؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای پذیرش در دانشگاه دچار مشکل خواهید شد

  6. سلام من سال آخر دوازدهم هستم الان فرهنگیان قبول شدم زمان کارت ورود به جلسه نتایج هنوز نیومده بودند زمان ثبت نام کنکور معدل کل همان معدل سال یازدهم زدم در زمان گرفتن کارت ورود به جلسه معدل نداشتم معدل کل برای ویرایش نبود فقط معدل کتبی بود چون نداشتم صفر وارد کردم و بعد در زمان انتخاب رشته فقط معدل داشتم که فقط تونستم معدل کتبی تغییر بدهم معدل کل برای ویرایش نبود . حالا چه میشه

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر