از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

از کجا بفهمم دانشگاه آزاد قبول شدم 1402 📞 راهنمای دریافت نتایج دانشگاه آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

از کجا بفهمم دانشگاه آزاد قبول شدم

داوطلبانی که ثبت نام رشته‌ های بدون کنکور یا با کنکور دانشگاه آزاد را انجام داده‌ اند این سوال را دارند که از کجا بفهمم دانشگاه آزاد قبول شدم و آیا برای اطلاع از قبولی یا عدم قبولی نیاز به مراجعه حضوری به دانشگاه می باشد. یا اینکه می توان به صورت اینترنتی نتایج را دریافت کرد ؟ دریافت نتایج انتخاب رشته‌ بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی می باشد. داوطلبان می توانند از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی کارنامه را مشاهده کنند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا برای دریافت نتایج دانشگاه آزاد به طور کامل راهنمایی شوید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه دریافت نتایج رشته‌ های با ازمون و بدون آزمون دانشگاه ازاد ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

از کجا بفهمم دانشگاه آزاد قبول شدم | زمان اعلام نتایج

دانشگاه آزاد در رشته‌ های تحصیلی خود به دو شیوه بدون کنکور و با کنکور دانشجو پذیرش می کند. متقاضیان می توانند با شرکت در کنکور سراسری و یا ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ، در این دانشگاه پذیرفته‌ شوند. اگر ثبت نام بدون کنکور مردادماه دانشگاه آزاد را انجام داده‌ اید باید در اواخر شهریورماه یا اوایل مهرماه نتایج را دریافت کنید. اگر هم در دی ماه ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه را انجام داده‌ اید ، در اواخر بهمن ماه نتایج اعلام می گردد.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه قبولی داروسازی منطقه دو 1402 📞 طبق قبولی های 1400 و 1401

همچنین داوطلبانی که انتخاب رشته‌ کنکور دانشگاه آزاد را در مردادماه انجام داده‌ اند برای دریافت نتیجه باید در اواخر شهریورماه یا اوایل مهرماه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایند و نتیجه را دریافت کنند.

مرتبط بخوانید : با رتبه 20000 تجربی کجا قبول میشم

دریافت کارنامه دانشگاه آزاد

کارنامه ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org منتشر می شود. نحوه دریافت نتایج با استفاده از کد پیگیری می باشد.

برای دریافت نتیجه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ابتدا باید مقطع تحصیلی خود را از میان مقاطع کاردانی پیوسته‌ ، کاردانی ناپیوسته‌ ، کارشناسی پیوسته‌ و کارشناسی ناپیوسته‌ انتخاب کنید. سپس کد رهگیری و کد ملی تان را درج کنید تا کارنامه نمایش داده‌ شود. اگر در رشته‌ ای پذیرفته‌ شده‌ باشید ، اسم رشته‌ و دانشگاه قبولی را مشاهده خواهید کرد اما در صورت عدم قبولی ، عبارت مردود شده‌ در کارنامه شما درج می شود.

برای دریافت نتایج انتخاب رشته‌ با کنکور دانشگاه آزاد نیز باید به سایت معرفی شده‌ مراجعه کنید و بر روی لینک دریافت نتایج کلیک نمایید سپس اطلاعات خواسته‌ شده‌ را درج کنید و کارنامه را بگیرید اگر در یکی از رشته‌ های انتخابی خود رتبه لازم را به دست آورده‌ باشید ، پذیرفته‌ خواهید شد ولی در غیر این صورت در هیچ رشته‌ ای پذیرفته‌ نمی شوید.

مرتبط بخوانید : سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

از کجا بفهمم دانشگاه آزاد قبول شدم

دانشگاه آزاد در بعضی از سال ها تکمیل ظرفیت برای رشته‌ های تحصیلی بدون کنکور و با کنکور خود برگزار می کند. شرایط آن بدین صورت است که اگر داوطلبی در هیچ رشته‌ ای قبول نشده باشد و یا از رشته‌ قبولی خود رضایت نداشته‌ باشد ، می تواند در تکمیل ظرفیت شرکت کند تا شانس مجددی برای قبولی در رشته‌ مورد علاقه خود داشته‌ باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای پرداخت هزینه

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد معمولا یک الی دو ماه پس از اعلام نتایج نهایی است و اگر پذیرفته‌ شدگان نسبت به ثبت نام در دانشگاه اقدام نکنند ، ظرفیت بعضی از رشته‌ ها خالی باقی می ماند و با برگزاری تکمیل ظرفیت ، ظرفیت خالی این رشته‌ ها جبران می شود.

مرتبط بخوانید : نتایج انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

نتیجه گیری

این مطلب در پاسخ به سوال از کجا بفهمم دانشگاه آزاد قبول شدم ، ارائه گردید و همانطور که با مطالعه مطلب متوجه شدید ، نتایج انتخاب رشته‌ بدون کنکور یا با کنکور دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی اعلام می گردد و می توان از طریق سایت azmoon.org کارنامه را دریافت کرد. زمان اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد حداکثر یک ماه و نیم پس از اتمام فرایند ثبت نام است. بعد از اعلام نتایج ، پذیرفته‌ شدگان باید برای ثبت نام حضوری در دانشگاه نیز اقدام کنند.

سوالات متداول

  • از کجا بفهمم دانشگاه آزاد قبول شدم ؟

اگر ثبت نام دانشگاه آزاد را انجام داده‌ اید برای دریافت نتایج باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنید.

  • نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در کدام سایت منتشر می شود ؟

آدرس سامانه دریافت نتایج دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org می باشد.

  • آیا نتایج انتخاب رشته‌ کنکور دانشگاه آزاد در سایت سنجش منتشر می شود ؟

نتایج رشته‌ های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه آزاد را سایت سنجش اعلام می کند ولی نتایج سایر رشته‌ های بدون کنکور توسط خود دانشگاه آزاد اعلام می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کاردانی ناپیوسته

ثبت نام کاردانی ناپیوسته 1402 📞 ثبت نام کاردانی ناپیوسته در دانشگاه های سراسری، آزاد و علمی کاربردی

ثبت نام کاردانی ناپیوسته را می توانید در دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر