از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ارشد علوم تربیتی فراگیر پیام نور – منابع ، نمونه سوالات و راهنمای ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ارشد علوم تربیتی فراگیر پیام نور

 

در طرح کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور رشته های بسیاری ارائه می شوند و داوطلبان با مدرک تحصیلی که ارائه می دهند می توانند در یکی از رشته ها ثبت نام کرده و پذیرفته شوند. رشته علوم تربیتی در گرایش های مختلف ارائه می شود و اگر شما هم علاقه مند هستید در این رشته پذیرفته شوید ، می توانید با مطالعه منابع معرفی شده ، خود را برای حضور در آزمون آماده کنید. ثبت نام ارشد علوم تربیتی فراگیر پیام نور هر ساله و در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و متقاضیان با مطالعه دفترچه ، از شرایط و ضوابط آزمون مطلع می گردند. در ادامه این مطلب شما را برای ثبت نام ، منابع امتحانی و نمونه سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی فراگیر پیام نور راهنمایی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

برای بهره مندی از مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و آزاد ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

گرایش‌ های رشته علوم تربیتی فراگیر ارشد پیام‌ نور

برای ثبت نام در رشته علوم تربیتی فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور لازم است از گرایش های این رشته مطلع شوید و یک گرایش را برای ثبت نام انتخاب کنید. طبق دفترچه ثبت نام فراگیر ارشد ، گرایش های رشته علوم تربیتی به شرح زیر هستند :

  • برنامه‌ ریزی درسی
  • تاریخ فلسفه و آموزش و پرورش گرایش تعلیم و تربیت اسلامی
  • تحقیقات آموزشی
  • تکنولوژی آموزشی
  • مدیریت آموزشی
  • آموزش و بهسازی منابع انسانی

مرتبط بخوانید : ارشد فراگیر تربیت بدنی – ثبت نام ارشد فراگیر تربیت بدنی پیام نور و آزاد

منابع آزمون ارشد علوم تربیتی فراگیر پیام نور

برای هر یک از رشته های آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ، منابع معرفی می شوند و داوطلبان برای شرکت در آزمون باید منابع مربوط به رشته خود را تهیه کرده و مطالعه کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  حذفیات دروس پیام نور 📞 لیست کامل حذفیات امتحانات پیام نور

منابع معرفی شده برای رشته های آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ، در واقع همان کتاب های درسی ترم اول هستند و داوطلب با مطالعه این منابع و شرکت در آزمون ، در صورتی که بتواند نمره قبولی را به دست آورد ، ترم یک را به صورت فراگیر گذرانده است و شروع به تحصیل او با ورود به دانشگاه از ترم دوم خواهد بود.

منابع آزمون فراگیر رشته علوم تربيتی ارشد پیام نور در هر یک از گرایش ها متفاوت هستند و شما برای اطلاع از منابع گرایش مد نظر خود باید دفترچه را بررسی کنید. دروس زیر ، تعدادی از این منابع می باشند :

  • رويكردها و نظريه های برنامه درسی
  • كاربرد نظريه های يادگيری در آموزش مجازی
  • اصول و روش های برنامه ريزی درسی
  • نظريات تربيتی مكاتب فلسفی
  • نظام جامع يادگيری الكترونيكی
  • طراحی برنامه های آموزش ضمن خدمت
  • و…

شما می توانید برای دریافت لیست کامل دروس امتحانی و منابع آزمون رشته علوم تربیتی در گرایش های مختلف آن ، با مشاوران ما تماس بگیرید.

مرتبط بخوانید : منابع ارشد فراگیر پیام نور روانشناسی تربیتی

نمونه سوالات ارشد علوم تربیتی فراگیر پیام نور

با دریافت و بررسی نمونه سوالات آزمون کارشناسی ارشد علوم تربیتی فراگیر پیام نور ، با نحوه طراحی سوالات آشنا می شوید و کمک زیادی به شما می کند. نمونه سوالات را می توانید با دانلود دفترچه سوالات آزمون سال های قبل تهیه کنید و اگر دسترسی به دفترچه ندارید ، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید.

راهنمای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر علوم تربیتی پیام نور

برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنید. در این سامانه اطلاعیه های ثبت نام از جمله زمان بندی نام نویسی قرار داده می شود و داوطلب می بایست در همان زمانبندی اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام نماید. برای اطلاع از شرایط و ضوابط آزمون و همچنین منابع مطالعاتی نیز باید دفترچه راهنمای ثبت نام را از سایت سنجش دانلود کرده و بررسی کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه دانشگاه پیام نور رشته علوم سیاسی 1401 - هزینه ثابت و متغیر یک ترم تحصیل

اولین قدم ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور ، واریز هزینه است که با خرید کارت اعتباری می باشد. پس از اینکه هزینه را با موفقیت پرداخت کنید ، یک سریال اعتباری به شما ارائه می شود که با استفاده از آن می توانید فرم آزمون را دریافت کرده و تکمیل نمایید. برای تکمیل فرم نیاز به مدارک و اطلاعاتی همچون عکس ، شناسنامه ، مدرک سربازی ، اطلاعات مدرک تحصیلی و … خواهد بود و باید به طور دقیق درج شوند.

همچنین در ثبت نام ازمون فراگیر ارشد پیام نور نیاز به درج معدل هم می باشد. این آزمون شرط معدل ندارد اما معدل داوطلبان 20 درصد از نمره کل آزمون را به خود اختصاص می دهد و 80 درصد مابقی را نمره کسب شده در ازمون شامل می شود.

مرتبط بخوانید : ارشد فراگیر تهران جنوب – کارشناسی ارشد فراگیر تهران جنوب پیام نور و آزاد

سوالات شما

  • آیا رشته علوم تربیتی در طرح فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور ارائه می شود ؟

بله ، رشته علوم تربيتی یکی از رشته های فراگیر ارشد پیام نور می باشد.

  • منابع آزمون فراگیر ارشد پیام نور رشته علوم تربیتی کدوم کتاب ها هستند ؟ 

منابع آزمون فراگیر ارشد پیام نور رشته علوم تربيتی در هر یک از گرایش های این رشته فرق می کند. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا برای منابع راهنمایی شوید.

  • ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر رشته علوم تربيتی دانشگاه پیام نور چگونه انجام می شود ؟

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در سایت سازمان سنجش انجام می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

حذفیات دروس پیام نور

حذفیات دروس پیام نور 📞 لیست کامل حذفیات امتحانات پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور پس از گذراندن‌ هر ترم و واحدهای درسی باید در امتحانات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر