از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

آزمون جانمایی تیزهوشان 📞 راهنمای برگزاری آزمون جانمایی مدارس سمپاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

آزمون جانمایی تیزهوشان

مدارس تیزهوشان ، آزمون های مختلفی را در پایه های تحصیلی متفاوت برگزار می کنند و دانش آموزانی که خواهان ورود و ادامه تحصیل در این مدارس هستند باید در آزمون مناسب شرایط خود شرکت کنند. آزمون جانمایی یکی از آزمون هایی است که برای مدارس تیزهوشان برگزار می شود. این آزمون مختص به دانش آموزان همین مدرسه می باشد و دانش آموزان از سایر مدارس امکان شرکت در آزمون جانمایی را ندارند. در ادامه این می خواهیم راهنمای آزمون جانمایی تیزهوشان را ارائه دهیم. لطفا همراه ما باشید.ـ

آزمون جانمایی تیزهوشان چیست

برای بسیاری از علاقه مندان به تحصیل در مدارس تیزهوشان سوال است که آزمون جانمایی تیزهوشان چیست و کدام دسته از داوطلبان مجاز به شرکت در این آزمون هستند. آزمون جانمایی را مدارس سمپاد برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می کنند. در واقع ، هدف از برگزاری آزمون جانمایی تیزهوشان این است که دانش آموزان پایه نهم تیزهوشان وارد پایه دهم شوند.

بنابراین اگر دوره اول متوسطه خود را در مدرسه تیزهوشان گذرانده اید و هم اکنون تمایل دارید که مقطع متوسطه دوم را هم در مدرسه تیزهوشان تحصیل کنید ، باید برای ورود از پایه نهم به پایه دهم در آزمون جانمایی شرکت نمایید.

مرتبط بخوانید : سمپاد چیست ؟  از معرفی تا راهنمای قبولی در مدارس سمپاد

زمان ثبت نام آزمون جانمایی تیزهوشان

آزمون جانمایی سمپاد از متقاضیان بسیاری برخوردار است لذا برای ثبت نام و برگزاری این آزمون ، زمانبندی مشخصی در نظر گرفته است تا تمام متقاضیان بتوانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. زمان ثبت نام آزمون جانمایی سال 1402 از تاریخ 11 الی 25 فروردین ماه بود. برای سال 1403 ، فعلا تاریخ دقیق ثبت نام مشخص نشده است اما احتمالا در اواسط فروردین ماه ، سامانه ثبت نام فعال شود. می توانید از طریق ارتباط با مشاوران ما ، پیگیری های لازم را در ارتباط با زمان ثبت نام انجام دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط ثبت نام در مدارس تیزهوشان 1403 📞 شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم و نهم

شرایط ثبت نام آزمون جانمایی سمپاد

برای شرکت در آزمون جانمایی تیزهوشان باید از شرایطی برخوردار باشید که در ادامه به این شرایط مهم اشاره می کنیم :

  • دارا بودن تابعیت ایرانی
  • ارائه گواهی اشتغال به تحصیل
  • شما باید هر سه پایه هفتم ، هشتم و نهم را در مدرسه تیزهوشان گذرانده باشید.
  • برای آزمون جانمایی تیزهوشان ، شرط معدل تعیین نشده است اما داوطلبان با معدل بهتر از شانس قبولی بالاتری برخوردار هستند.

سامانه و راهنمای ثبت نام آزمون جانمایی تیزهوشان

ثبت نام آزمون جانمایی سمپاد به شیوه اینترنتی انجام می گیرد و دانش آموزان باید با مراجعه به سامانه مربوطه ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. سایت و مراحل ثبت نام این آزمون به شرح زیر می باشد :

  • داوطلبان باید وارد سایت سمپاد استان خود شوند که آدرس سایت سمپاد تهران به نشانی azmoon.tehranedu.ir می باشد.
  • در صفحه اول سامانه سمپاد ، جدول زمانبندی آزمون قرار داده شده است که دانش آموز باید پس از بررسی جدول و اطلاع از جزئیات مربوطه بر روی گزینه “ثبت نام در آزمون” کلیک نماید.
  • بعد از ورود به صفحه ثبت نام ، باید تمام موارد مهم ذکر شده را مطالعه کنید و پس موافقت ، ادامه مراحل ثبت نام را طی کنید.
  • برای ثبت نام در آزمون جانمایی سمپاد نیاز به ارائه یکسری اطلاعات مانند معدل ، مشخصات شناسنامه ای و … می باشد.
  • پس از ارائه اطلاعات و اتمام فرایند ثبت نام باید کدپیگیری را از سامانه دریافت نمایید.

دفترچه آزمون جانمایی سمپاد

با توجه به عدم آشنایی اکثر داوطلبان با شرایط و منابع آزمون ، یک دفترچه تحت عنوان دفترچه ثبت نام آزمون جانمایی تیزهوشان منتشر می شود و از طریق این دفترچه ، اطلاعات لازم در اختیار دانش آموز قرار خواهد گرفت. زمان انتشار دفترچه معمولا با شروع فرایند ثبت نام می باشد و در سایت سمپاد انتشار خواهد یافت. توصیه می شود قبل از اقدام به ثبت نام ، دفترچه را مطالعه کنید تا از تمام شرایط و ضوابط اطلاع یابید.

احتمالا این را هم بپسندید  مای مدیو تیزهوشان نتایج 📞 راهنمای دریافت نتایج تیزهوشان هفتم و دهم از مای مدیو

مرتبط بخوانید : پشتیبانی سایت سمپاد

زمان برگزاری آزمون جانمایی سمپاد تهران

آزمون جانمایی تیزهوشان

زمان برگزاری آزمون جانمایی سمپاد توسط سازمان استعداد درخشان مشخص می شود. این آزمون سال گذشته برای شهر تهران در روز 26 خردادماه برگزار گردید. برای امسال فعلا زمان برگزاری آزمون مشخص نشده است احتمالا در اواخر خردادماه باشد. توصیه می شود از طریق ارتباط با مشاوران ما ، اخبار زمان برگزاری آزمون را پیگیری کنید تا از شرکت در این آزمون جانمانید.

سوالات شما

  • آزمون جانمایی تیزهوشان چیست؟

آزمون جانمایی مدارس سمپاد برای دانش آموزان پایه نهم این مدارس برگزار می شود و در صورت کسب نمرات لازم ، امکان ورود به پایه دهم در مدرسه تیزهوشان را خواهند داشت.

  • شرط معدل آزمون جانمایی سمپاد چقدر است؟

برای شرکت در آزمون جانمایی سمپاد ، شرط معدل تعیین نشده است.

  • آزمون جانمایی سمپاد کی برگزار می شود؟

زمان برگزاری آزمون جانمایی معمولا در خردادماه می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم 📞 معرفی 4 کتاب برتر

حتما شما هم تصمیم به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر