از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

آزمون آزمایشی سنجش – منابع ، ثبت نام و زمان آزمون آزمایشی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

آزمون آزمایشی سنجش

 

شرکت تعاونی سازمان سنجش آموزش کشور آزمون های آزمایشی را برای داوطلبان کنکوری به صورت مرحله ای برگزار می کند که شبیه ساز کنکور سراسری است. شما با شرکت در آزمون های آزمایشی سنجش مخصوصا ازمون های دوران جمع بندی که پس از عید برگزار می شود ، با سطح سوالات کنکوری آشنا می شوید و می توانید یک ارزیابی از خود داشته باشید و با شرکت در این آزمون ها ، آمادگی بیشتری را برای حضور در جلسه کنکور کسب کنید.

دانش آموزان عزیز و داوطلبان کنکوری برای اطلاع از منابع و دريافت بودجه ‌بندی آزمون ‌های آزمايشی مرحله ‌ای و جامع سنجش دوازدهم ، یازدهم و دهم با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان برگزاری آزمون های آزمایشی سنجش

همانطور که در ابتدا نیز گفته شده ، آزمون های آزمایشی سازمان سنجش به صورت مرحله ای برگزار می شوند که در این زمان از سال حدود 10 مرحله از آزمون برگزار شده است و 6 مرحله دیگر باقی مانده است. شما می توانید ثبت نام ازمون های آزمایشی سنجش را به صورت یکجا یا مرحله به مرحله ثبت نام کنید و اطلاع از تاریخ برگزاری آزمون و همچنین دریافت کارت ورود به جلسه ، از حوزه امتحانی اطلاع یافته و در جلسه آزمون حضور یابید.

تاریخ برگزاری 6 آزمون آزمایشی سنجش که در پیش رو خواهیم داشت، به شرح زیر است :

آزمون های آزمایشی مرحله ای :

  • روز جمعه مورخ 99/12/01
  • روز جمعه مورخ 99/12/15

آزمون های ازمایشی جامع :

  • روز جمعه مورخ 1400/01/27
  • روز جمعه مورخ 1400/02/17
  • روز جمعه مورخ 1400/03/07
  • روز جمعه مورخ 1400/03/28

البته ممکن است تاریخ های فوق تغییر یابد و شما می توانید برای پیگیری اخبار دقیق زمان برگزاری ازمون های ازمایشی سنجش با شماره 9099071612 در ارتباط باشید.

راهنمای ثبت نام آزمون ازمایشی سنجش

ثبت نام ازمون آزمایشی سنجش به صورت اینترنتی و از طریق سایت شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور انجام می پذیرد. مهلت ثبت نام در این آزمون ها حداکثر تا دو هفته قبل از برگزاری آزمون است و ممکن است پس از اتمام مهلت ثبت نام ، تاریخ جدیدی برای جاماندگان در نظر گرفته نشود.

برای ثبت نام باید به سایت  sanjeshserv.ir  مراجعه نمایید و پس از کلیک بر روی لینک ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش (سال تحصیلی 99 – 1400) و مشاهده برنامه زمانبندی آزمون ، با خرید کارت اعتباری و درج مشخصات خود ، مراحل ثبت نام را تکمیل کنید.

بیشتر داوطلبان کنکوری در زمان پرداخت هزینه شرکت در ازمون آزمایشی سنجش با مشکل مواجه می شوند و یا فرم ثبت نام را با اطلاعات نادرست تکمیل می کنند که سبب محرومیت آنها از حضور در آزمون می شود. به همین دلیل توصیه می شود که ثبت نام خود را به فردی مجرب بسپارید تا هیچ مشکلی در فرایند ثبت نام و برگزاری ازمون شما به وجود نیاید.

شما عزیزان می توانید ثبت نام آزمون های ازمایشی سنجش را با کمک مشاوران مجموعه پاسخ با ما انجام دهید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

پس از پایان مراحل ثبت نام حتما باید کد پیگیری 16 رقمی به شما ارائه شود و در غیر این صورت ثبت نام ناقص است. هزینه ثبت نام ازمون های جامع نیز هر کدام 65 هزار تومان می باشد.

نحوه برگزاری آزمون های ازمایشی سازمان سنجش

امسال به دلیل وجود بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، تمام مراحل آزمون های آزمایشی سنجش به صورت آنلاین و در سایت سنجش برگزار گردید. اما ممکن است آزمون های جامع به دلیل اهمیتی که دارند ، حضوری برگزار شوند البته با رعایت تمام پروتکل ها. کارت شرکت در ازمون از سه روز قبل در سایت سنجش موجود خواهد بود و با کدپیگیری ثبت نام می توانید کارت آزمون خود را دریافت کنید.

کارنامه نتایح آزمون های ازمایشی سنجش نیز حداکثر تا 18 ساعت پس از برگزاری ازمون در سایت sanjeshserv.ir قرار داده خواهد شد و نکته مهمی که وجود دارد این است که شما باید کارنامه ازمون خود را تحلیل کنید مخصوصا کارنامه آزمون های جامع که بسیار مهم است. به تجربه اکثر داوطلبان کنکوری سال های قبل که در ازمون های سنجش شرکت کرده اند ، سوالات ازمون های جامع بسیار شبیه به سوالات کنکور سراسری همان سال بوده است پس شما باید با تحلیل کارنامه ازمونتان بدانید که در کدام دروس ضعف دارید و نقاظ قوتتان کدام دروس هستند.

توصیه می شود که برای بررسی کارنامه ازمون ازمایشی سنجش خود با مشاوران ارشد مجموعه پاسخ با ما مشورتی داشته باشید تا چند ماه باقی مانده تا کنکور را با اطلاع از نقاط ضعفی که دارید ، برنامه ریزی درسی بهتری داشته باشید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر